Gisteravond al gedaan en meteen de voorraadkast even opgeruimd met allemaal oud spul.quote:Op zondag 21 december 2025 14:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
o wacht ik moet nog wel een vuilniszak in de container gooien. Dus moet ik wel even het huis uit
Lekker inderdaad, doet me goed. Zo even stukje wandelen, kan het wel gebruiken in de staat waarin ik nu ben...quote:
Moet je wel opschieten voor die zo weer onder gaatquote:Op zondag 21 december 2025 14:24 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Lekker inderdaad, doet me goed. Zo even stukje wandelen, kan het wel gebruiken in de staat waarin ik nu ben...
Oh hebben ze hier tijdje geleden ook gedaan, niet te druk om maken als het wel zo is.quote:Op zondag 21 december 2025 14:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet morgenmiddag ook thuisblijven.
De woningbouw komt langs voor een controle om te kijken of er eventueel de keuken en/of de badkamer gerenoveerd moet worden.
Ik hoop van niet om eerlijk te zijn, maar dan komt er vast wel een goede oplossing voor..
Als je erop vooruitgaat altijd goedquote:Op zondag 21 december 2025 14:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet morgenmiddag ook thuisblijven.
De woningbouw komt langs voor een controle om te kijken of er eventueel de keuken en/of de badkamer gerenoveerd moet worden.
Ik hoop van niet om eerlijk te zijn, maar dan komt er vast wel een goede oplossing voor..
moet ik je redden?quote:Op zondag 21 december 2025 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op een onbekende planeet.
denk eerst meer ramenquote:Op zondag 21 december 2025 14:34 schreef Flory- het volgende:
Zag hier opeens wat schimmel in de badkamer![]()
Wat is dan beter? Meer ramen open of meer stoken?
Nee doe ik ook niet echt. Ik zie vanzelf welquote:Op zondag 21 december 2025 14:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh hebben ze hier tijdje geleden ook gedaan, niet te druk om maken als het wel zo is.
Sowieso ramen open, in de badkamer 24/7quote:Op zondag 21 december 2025 14:34 schreef Flory- het volgende:
Zag hier opeens wat schimmel in de badkamer![]()
Wat is dan beter? Meer ramen open of meer stoken?
Denk het ook ja, het is een heel oud huis dus ramen maar vaker opengooienquote:
We deden het te kort denk ik, na douchen alleen.quote:Op zondag 21 december 2025 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso ramen open, in de badkamer 24/7
Kan ik nietquote:Op zondag 21 december 2025 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso ramen open, in de badkamer 24/7
Ja een badkamer moet je eigenlijk permanent ventileren, alleen even een uurtje het raam open na het douchen doet niet zoveelquote:Op zondag 21 december 2025 14:36 schreef Flory- het volgende:
[..]
We deden het te kort denk ik, na douchen alleen.
Je hebt er toch wel ventilatie in zitten?quote:
Kloptquote:Op zondag 21 december 2025 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja een badkamer moet je eigenlijk permanent ventileren, alleen even een uurtje het raam open na het douchen doet niet zoveel
Ook gauw maar eens kijken voor een hor dan, er zitten nog steeds of alweer muggenquote:Op zondag 21 december 2025 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja een badkamer moet je eigenlijk permanent ventileren, alleen even een uurtje het raam open na het douchen doet niet zoveel
MIjn badkamer raam staat altijd op kiepkantelquote:Op zondag 21 december 2025 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die had ik laatst ook opeens in de badkamer, denk dat het gewoon nog niet hard genoeg heeft gevrorenquote:Op zondag 21 december 2025 14:42 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ook gauw maar eens kijken voor een hor dan, er zitten nog steeds of alweer muggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |