Gisteravond al gedaan en meteen de voorraadkast even opgeruimd met allemaal oud spul.quote:Op zondag 21 december 2025 14:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
o wacht ik moet nog wel een vuilniszak in de container gooien. Dus moet ik wel even het huis uit
Lekker inderdaad, doet me goed. Zo even stukje wandelen, kan het wel gebruiken in de staat waarin ik nu ben...quote:
Moet je wel opschieten voor die zo weer onder gaatquote:Op zondag 21 december 2025 14:24 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Lekker inderdaad, doet me goed. Zo even stukje wandelen, kan het wel gebruiken in de staat waarin ik nu ben...
Oh hebben ze hier tijdje geleden ook gedaan, niet te druk om maken als het wel zo is.quote:Op zondag 21 december 2025 14:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet morgenmiddag ook thuisblijven.
De woningbouw komt langs voor een controle om te kijken of er eventueel de keuken en/of de badkamer gerenoveerd moet worden.
Ik hoop van niet om eerlijk te zijn, maar dan komt er vast wel een goede oplossing voor..
Als je erop vooruitgaat altijd goedquote:Op zondag 21 december 2025 14:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet morgenmiddag ook thuisblijven.
De woningbouw komt langs voor een controle om te kijken of er eventueel de keuken en/of de badkamer gerenoveerd moet worden.
Ik hoop van niet om eerlijk te zijn, maar dan komt er vast wel een goede oplossing voor..
moet ik je redden?quote:Op zondag 21 december 2025 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op een onbekende planeet.
denk eerst meer ramenquote:Op zondag 21 december 2025 14:34 schreef Flory- het volgende:
Zag hier opeens wat schimmel in de badkamer![]()
Wat is dan beter? Meer ramen open of meer stoken?
Nee doe ik ook niet echt. Ik zie vanzelf welquote:Op zondag 21 december 2025 14:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh hebben ze hier tijdje geleden ook gedaan, niet te druk om maken als het wel zo is.
Sowieso ramen open, in de badkamer 24/7quote:Op zondag 21 december 2025 14:34 schreef Flory- het volgende:
Zag hier opeens wat schimmel in de badkamer![]()
Wat is dan beter? Meer ramen open of meer stoken?
Denk het ook ja, het is een heel oud huis dus ramen maar vaker opengooienquote:
We deden het te kort denk ik, na douchen alleen.quote:Op zondag 21 december 2025 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso ramen open, in de badkamer 24/7
Kan ik nietquote:Op zondag 21 december 2025 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso ramen open, in de badkamer 24/7
Ja een badkamer moet je eigenlijk permanent ventileren, alleen even een uurtje het raam open na het douchen doet niet zoveelquote:Op zondag 21 december 2025 14:36 schreef Flory- het volgende:
[..]
We deden het te kort denk ik, na douchen alleen.
Je hebt er toch wel ventilatie in zitten?quote:
Kloptquote:Op zondag 21 december 2025 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja een badkamer moet je eigenlijk permanent ventileren, alleen even een uurtje het raam open na het douchen doet niet zoveel
Ook gauw maar eens kijken voor een hor dan, er zitten nog steeds of alweer muggenquote:Op zondag 21 december 2025 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja een badkamer moet je eigenlijk permanent ventileren, alleen even een uurtje het raam open na het douchen doet niet zoveel
MIjn badkamer raam staat altijd op kiepkantelquote:Op zondag 21 december 2025 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die had ik laatst ook opeens in de badkamer, denk dat het gewoon nog niet hard genoeg heeft gevrorenquote:Op zondag 21 december 2025 14:42 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ook gauw maar eens kijken voor een hor dan, er zitten nog steeds of alweer muggen
Had afgelopen week zelfs muggebetenquote:Op zondag 21 december 2025 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die had ik laatst ook opeens in de badkamer, denk dat het gewoon nog niet hard genoeg heeft gevroren
Hier geen muggen want overal horren voorquote:
Gelukkig komt de kou van de weekquote:Op zondag 21 december 2025 14:44 schreef Flory- het volgende:
[..]
Had afgelopen week zelfs muggebeten
quote:Precies tijdens kerstnacht stroomt de koude lucht ons land binnen. Een krachtig hogedrukgebied boven Scandinavië krijgt tijdens de kerstdagen steeds meer invloed op ons weer. Zowel op eerste als tweede kerstdag kan dat lokaal een ijsdag opleveren: een dag waarop de temperatuur het hele etmaal onder 0 blijft.
https://www.bndestem.nl/b(...)iet-gezien~af13f03c/
quote:Op zondag 21 december 2025 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt er toch wel ventilatie in zitten?
quote:Op zondag 21 december 2025 14:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig komt de kou van de week
[..]
Hier wel horren maar niet bij het BKR’pje.quote:Op zondag 21 december 2025 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier geen muggen want overal horren voor
Die moeten we hier ook weer inderdaad.quote:Op zondag 21 december 2025 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier geen muggen want overal horren voor
Afzuiging kan ook. No punquote:Op zondag 21 december 2025 14:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is het enige wat ik zo zie.
Weet niet of het ventilatie is. Het gaat iig niet naar buiten toe...
Yessquote:Op zondag 21 december 2025 14:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig komt de kou van de week
[..]
O das niet slim, heb ze zelfs voor het wc raampjequote:Op zondag 21 december 2025 14:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hier wel horren maar niet bij het BKR’pje.
Vergeten met bestellen.
Ja een verhuizing kost wel het nodige. Hopelijk heb je ze voor de zomer.quote:Op zondag 21 december 2025 14:47 schreef Flory- het volgende:
[..]
Die moeten we hier ook weer inderdaad.
Wilde nog even wachten want al genoeg kosten door verhuizing.
Mag hopen dat het wel ventilatie is die naar buiten toe gaatquote:Op zondag 21 december 2025 14:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is het enige wat ik zo zie.
Weet niet of het ventilatie is. Het gaat iig niet naar buiten toe...
Dan ben jij er toch nog nietquote:
Hier ook maar dakraampjequote:Op zondag 21 december 2025 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIjn badkamer raam staat altijd op kiepkantel
Ik heb ze wel meebesteld met de nieuwe kozijnen laatst, alleen nog te lui geweest ze er in te zettenquote:Op zondag 21 december 2025 14:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hier wel horren maar niet bij het BKR’pje.
Vergeten met bestellen.
Ik heb bij mij die horren bewust gelijk meebesteld met de kozijnen, weet wat die dingen kosten en dat heb ik dan liever op de grote hoop dan ze los achteraf te bestellen. Je bent net zoveel kwijt, maar doet minder 'pijn' ofzo als het onderdeel is van een grote rekeningquote:Op zondag 21 december 2025 14:47 schreef Flory- het volgende:
[..]
Die moeten we hier ook weer inderdaad.
Wilde nog even wachten want al genoeg kosten door verhuizing.
Ga ze niet weer bestellen, van die plakdingen misschien voorlopig.quote:Op zondag 21 december 2025 14:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja een verhuizing kost wel het nodige. Hopelijk heb je ze voor de zomer.
Ik ga nuquote:Op zondag 21 december 2025 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je wel opschieten voor die zo weer onder gaat
Misschien vanaf dan wel 20+ vorstdagenquote:Op zondag 21 december 2025 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar 17 jan is het vast niet opeens 20+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |