SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
Your beauty never ever scared me.
Ik ga ook niet vandaag want ik heb echt meer dan genoeg te eten in huis.quote:Op zondag 21 december 2025 12:53 schreef Karzai het volgende:
wasverzachter vergeten, naja dan maar zonder, geen zin om naar de winkel te gaan vandaag
Gebruik ik never en nooit wasverzachter, doe altijd een kleine schuutje azijn in de was dat maakt het lekker zacht en de kleuren blijven mooiquote:Op zondag 21 december 2025 12:53 schreef Karzai het volgende:
wasverzachter vergeten, naja dan maar zonder, geen zin om naar de winkel te gaan vandaag
ah nog even snel doen danquote:Op zondag 21 december 2025 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gebruik ik never en nooit wasverzachter, doe altijd een kleine schuutje azijn in de was dat maakt het lekker zacht en de kleuren blijven mooi
Ik doe altijd een beetje in het was bakje en een beetje in het wasverzachterbakjequote:
Een gevuld ei?quote:Op zondag 21 december 2025 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe altijd een beetje in het was bakje en een beetje in het wasverzachterbakje
Wat is dat voor tekst johquote:Op zondag 21 december 2025 12:58 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Wat is dit voor gekkigheid @:airwin @:liesje1979
Klinkt als Italiaanse maffia praktijken.quote:Op zondag 21 december 2025 12:58 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Wat is dit voor gekkigheid @:airwin @:liesje1979
Dan kom je hier nog niet lang genoeg.quote:Op zondag 21 december 2025 13:05 schreef marc0871 het volgende:
De bovenste ken ik verder niet.
Die onderste hebben mijn ouders gehad.
quote:
Echt hequote:Op zondag 21 december 2025 12:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klinkt als Italiaanse maffia praktijken.
ja ook net gedaan.quote:Op zondag 21 december 2025 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe altijd een beetje in het was bakje en een beetje in het wasverzachterbakje
Ik ben nog steeds verbaasd dat mensen het gebruiken.quote:Op zondag 21 december 2025 12:53 schreef Karzai het volgende:
Sega FTWquote:Op zondag 21 december 2025 13:12 schreef marc0871 het volgende:
Colecovision,
Sega Mastersystem,
Sega Gamegear,
Playstation,
Playstation 2
En daarmee hielden de consoles op
Zou ook wel kunnen slapen.quote:
Lolquote:Op zondag 21 december 2025 13:46 schreef Karzai het volgende:
goed dat ik wat later ben begonnen met de schoonmaak bij daglicht zie je toch beter waar het vuil zit zoals tomatenpitjes tegen de muur
Zwaar teleurgesteld in je nuquote:
nee joh, hartstikke lekker weer, veel te warmquote:Op zondag 21 december 2025 14:16 schreef bitterbal het volgende:
ik ook binnenkort, zal wel stervenskoud zijn
Ik ookquote:Op zondag 21 december 2025 14:17 schreef Ama het volgende:
Ik ben ook niet van plan om vandaag ergens anders heen te gaan.
Oh ik ga morgen wel weer dingen doen in huis. Doe bijna elke dag wel dingen dus een keer een dagje niet is geen ramp.quote:Op zondag 21 december 2025 14:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook
Wasje met beddengoed draait nu.
straks nog bed verschonen en huiskamer stofzuigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |