Waterquote:Op zondag 21 december 2025 13:03 schreef Coco het volgende:
Wat drinken jullie bij deze voetbal- en dartsmiddag?
Waterquote:Op zondag 21 december 2025 13:03 schreef Coco het volgende:
Wat drinken jullie bij deze voetbal- en dartsmiddag?
PSV mist een hoop spelers, maar wat is de reden voor Feyenoord om een B-team op te stellen?quote:Op zondag 21 december 2025 13:18 schreef maxi-mus het volgende:
Opstelling Feyenoord: Wellenreuther; Lotomba, Ahmedhodzic, Watanabe, Plug; Hwang, Timber, Valente; Borges, Ueda, Sauer
Jan Pluggod.
Goed om te wetenquote:Op zondag 21 december 2025 13:18 schreef ISVV het volgende:
Ik heb even geluncht, brood met tonijn uit blik en daarna een eiwitshake (vanillesmaak, lepeltje cacaopoeder aan toegevoegd). Hoog in de eiwitten om sneller te kunnen herstellen
Dit waardeer ik, dank je wel.quote:Op zondag 21 december 2025 13:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed om te wetenHou ons op de hoogte want we leven allemaal heel erg met je mee
Ik wens jou ook fijne Feestdagen.quote:Op zondag 21 december 2025 13:26 schreef Zorro het volgende:
Ik wil even klagen over die stomme kerstmuts op het ESPN logo
Ik denk steeds dat er een vlek op mijn scherm zit.
Erg sympathiek. Hierbij ook fijne feestdagen voor jou gewenstquote:Op zondag 21 december 2025 13:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wens jou ook fijne Feestdagen.
Waarom schrijf jij feestdagen met een hoofdletter?quote:Op zondag 21 december 2025 13:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wens jou ook fijne Feestdagen.
Ik wens jou fijne feestdagen toe met je familie en vriendenquote:Op zondag 21 december 2025 13:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom schrijf jij feestdagen met een hoofdletter?
Omdat het feest is.quote:Op zondag 21 december 2025 13:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom schrijf jij feestdagen met een hoofdletter?
Geniet er nog maar even van.quote:Op zondag 21 december 2025 13:30 schreef Zorro het volgende:
Wat een warm bad ineens.
DRT lijkt wel een vrieskist op deze manier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |