Dat dacht ik ook al,quote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Achja, het is niet voor het eerst dat iemand terugkeert. Gewoon iets dat eens in de zoveel tijd weer gebeurt, hoort er een beetje bij.
Nee, want de mol krijgt nooit een rood scherm. En er was natuurlijk een kans dat niemand Eveline uit die auto zou halen.quote:
De makers kunnen toch zeggen dat ze dan sowieso weer terug komt.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, want de mol krijgt nooit een rood scherm. En er was natuurlijk een kans dat niemand Eveline uit die auto zou halen.
Hopelijk. Kandidaten terughalen is de meest zinloze actie.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:06 schreef Gremen het volgende:
[..]
De makers kunnen toch zeggen dat ze dan sowieso weer terug komt.
Zou wel grappig zijn als ze er straks weer uit gaat
Oh de jaarlijkse Hugo-traditie is er weer.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:12 schreef Hugo_Treger het volgende:
Wat wordt er weerzinwekkend slecht geacteerd. Wie is de Mol? Welnu, daarover zijn de deelnemers al ingelicht. Zij spelen allen enkel nog hun rolletje.
Slecht geacteerde post.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh de jaarlijkse Hugo-traditie is er weer.
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:12 schreef Hugo_Treger het volgende:
Wat wordt er weerzinwekkend slecht geacteerd. Wie is de Mol? Welnu, daarover zijn de deelnemers al ingelicht. Zij spelen allen enkel nog hun rolletje.
In Afrika kun je dat ook wel doen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:18 schreef The_Playmaker het volgende:
Als je deze opdracht in Turkije had moeten uitvoeren sta je eerst 10 minuten te onderhandelen over de prijs.
Die kans lijkt mij klein ja, of ze moeten een alternatief hebben gehad waardoor ze sowieso vrij zou zijn gekomen. Maar dat is een beetje flauw.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Jongens, evenline kan de mol nu toch niet meer zijn? Aangezien er kqns was dat ze niet bevrijd zou zijn?
Viel er toch de vorige week niemand af.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:28 schreef TLC het volgende:
Volgende afvaller zien we de volgende week weer terug
Waarschijnlijk geen aflevering zonder afvaller dit seizoen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:30 schreef Gremen het volgende:
Moet er nu een andere aflevering twee eruit?
Nee, de jaarlijkse aflevering zonder afvaller is hiermee gecanceld.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:30 schreef Gremen het volgende:
Moet er nu een andere aflevering twee eruit?
En Stevie Wonder.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:32 schreef TLC het volgende:
Dat zag ik echt niet aankomen..
dat zei die Iraanse ayatollah de vorige week ook
Ik denk niet dat die nog wat kon zeggen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:32 schreef TLC het volgende:
Dat zag ik echt niet aankomen..
dat zei die Iraanse ayatollah de vorige week ook
Met 10 mensen door naar de finale?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:32 schreef TLC het volgende:
[..]
Geen zorgen, de volgende week is ze weer terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |