Herkenbaarquote:Op donderdag 2 april 2026 12:16 schreef kalinhos het volgende:
Vannacht gedroomd dat ik compleet de start gemist had van de marathon maar dat ik om 16:30 in mn eentje nog mocht starten op het parcours, gek genoeg zat de start in metrostation Beurs: de taper voor Rotterdam is weer begonnen en daarmee ook de vreemde marathondromen
En vergeet de bijkomende taperpijntjes niet.quote:Op donderdag 2 april 2026 12:16 schreef kalinhos het volgende:
Vannacht gedroomd dat ik compleet de start gemist had van de marathon maar dat ik om 16:30 in mn eentje nog mocht starten op het parcours, gek genoeg zat de start in metrostation Beurs: de taper voor Rotterdam is weer begonnen en daarmee ook de vreemde marathondromen
Oh dat was best te doen toenquote:Op dinsdag 7 april 2026 12:12 schreef kalinhos het volgende:
Weersvoorspelling zondag lijkt een kopie van 2025
Leuk ik ga ook Utrecht doen, wel de marathon maar gezien de te verwachte warmte maak ik er een lange duurloop training van . Ook gewoon lekker rennen dus.quote:Op maandag 30 maart 2026 11:56 schreef valleilijn het volgende:
Zo, weer terug van vier weken op reis. Zowaar gelukt om wel wat te rennen op vakantie, toch fijn om het loopgevoel niet helemaal kwijt te zijn. Nu veel zin om weer lekker te gaan trainen. Eerstvolgende loopjes zijn de Leiden HM en Utrecht HM in mei beide. Geen tijdsdoelen daar, gewoon lekker rennen
Hoi, die loop ik ookquote:Op woensdag 8 april 2026 17:50 schreef ok01 het volgende:
Ik meld me ook weer![]()
Na een tijdje het hardlopen wat verwaarloosd te hebben, wil ik het nu weer gaan oppakken. 31 mei is de halve marathon van Groningen, dus moet nu wel even aan de bak
De Berlijn marathon heeft een 5k daags voordien die 34 euro of zoiets kost. Ik ben geen grote Golazo fan, maar de races zijn wel in orde en het idee om nog extra geld te vangen met een loopje daags voordien hebben ze gewoon overgenomen van anderen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 12:58 schreef kalinhos het volgende:
Toch heeft Golazo het qua marketing echt uitstékend voor elkaar. Ik zit die insta wat te volgen van de NN Marathon en vandaag hebben ze de citywalk. Met alle respect maar dat is gewoon een rondje wandelen door de stad, maar wel “finishen op de iconische Coolsingel”. En daar staat de sfeerman highfives uit te delen. Dat loopje kost gewoon 22,50 per stuk maar: gewoon uitverkocht.
Ja idd. Morgen is ook iedereen allang vergeten wat een getob het was met de loting en de prijs, ze kunnen best een goed evenement organiserenquote:Op zaterdag 11 april 2026 14:20 schreef Tracksmith het volgende:
[..]
De Berlijn marathon heeft een 5k daags voordien die 34 euro of zoiets kost. Ik ben geen grote Golazo fan, maar de races zijn wel in orde en het idee om nog extra geld te vangen met een loopje daags voordien hebben ze gewoon overgenomen van anderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |