Hoi
Tijdje niet gepost, ik was aan het trainen voor de halve van Berlijn. Echter werden mijn migraine aanvallen zo frequent dat ik regelmatig moest staken. Eindstand: Op de seh beland en uiteindelijk geopereerd aan een (goedaardige zo lijkt het nu/laatste stuk staat op kweek) tumor in mijn hoofd. Dat was dus even schrikken en geen halve marathon …
Ik ben op 19-3 geopereerd en mag dus 6 weken niet autorijden en niet hardlopen..

.
Maar ik heb me ingeschreven voor Lissabon op 11 oktober en ik ga proberen om dam tot dam te doen als voorbereiding, als ik door de inschrijving heen kom tenminste. En Berlijn, die mocht ik verzetten naar volgend jaar ( wel tegen betaling) dus ik ben daar sowieso bij, hoefde niet in de loterij mee te doen!
Nu was ik dus erg langzaam, opzich vind ik het tegenwoordig niet meer zo’n heel groot probleem, want hee ik ben sneller dan iedereen die op de bank blijft zitten

. Maar ik zou zelf wel iets sneller willen worden gewoon zodat ik niet bijna laatste wordt..
Doen jullie dit met intervallen?
Ik moet straks natuurlijk weer helemaal vanaf 0 beginnen, want die conditie is echt 0,0…
Als je tips hebt laat het me weten! Alvast bedankt!