Dat denk ik ook niet. Maar je kan altijd proberenquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
In het nieuwe jaar maar, nu vast geen plek meer
Waarom foutquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:30 schreef mario390 het volgende:
zij komt in rode jurk ,
foute outfit
The Lady in Redquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:30 schreef mario390 het volgende:
zij komt in rode jurk ,
foute outfit
Wie Silvia?quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:30 schreef mario390 het volgende:
zij komt in rode jurk ,
foute outfit
quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:35 schreef mario390 het volgende:
1ste spel pflaster kleben dat het en kette werd
Welke Duitse zender is dat op dan?quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:35 schreef mario390 het volgende:
1ste spel pflaster kleben dat het en kette werd
pro7quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Welke Duitse zender is dat op dan?
Even kijken of wij die ook hebbbenquote:
Gute Fragequote:Op zaterdag 20 december 2025 20:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geef de artiest ook een Duitse naam
Total Wine is een keten met diverse wijnwinkels en de proeverijen zijn meestal goed georganiseerd. Meestal iets van 8 samples met uitleg, en er is altijd wel iets van "snacks" (bv broodjes of salade). Èn dat allemaal voor $20. Ik heb er al tequilas, mouserend wijnen, Kentucky bourbons, en Franse wijnen geproefd. Een divers aanbodquote:
Heb ik niet.quote:
@Shii klinkt goedquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Total Wine is een keten met diverse wijnwinkels en de proeverijen zijn meestal goed georganiseerd. Meestal iets van 8 samples met uitleg, en er is altijd wel iets van "snacks" (bv broodjes of salade). Èn dat allemaal voor $20. Ik heb er al tequilas, mouserend wijnen, Kentucky bourbons, en Franse wijnen geproefd. Een divers aanbod
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |