Haha exact, die reisjes lijken mij ook wel leuk. Maar influencer zijn niet. Maar ik ben absoluut niet jaloers op het leven van dbm 😂. Ze heeft een goede therapeut nodig en activatie. Net als Sannekequote:Op zaterdag 20 december 2025 19:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Het is een soort mantra he... "het ligt niet aan mij hunnie zijn jaloers" als je het vaak genoeg herhaalt klopt het misschien. Zijn trouwens wel een paar waarop ik soort van jaloers ben hoor.. soms een leuk all inclusive reisje zonder rekening 👌 maar goed dan moet je met je gezicht online en je kinderen erbij.. dat is wel weer jammer 🙇♂️
Mijn leven is zoveel leuker dan dat van dbm als ik naar de beelden kijk.. wie weet heeft ze het ernaast super leuk natuurlijk 🤷 maar op wat ze toont zie ik niets waar ik jaloers op kan zijn.. tegendeel! Als ik even baal van iets in mijn leven dan kijk ik en denk ik poeh blij dat ik niet zo benquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:35 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Haha exact, die reisjes lijken mij ook wel leuk. Maar influencer zijn niet. Maar ik ben absoluut niet jaloers op het leven van dbm 😂. Ze heeft een goede therapeut nodig en activatie. Net als Sanneke
Dit.. even gekeken maar 🤷 nooit eerder langs zien komen en van wat ik zag vond ik ook weinig 🤷quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:46 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik vind dat Leonie een positieve uitstraling heeft. Ik ken haar verder niet en vind ook niks van haar postuur. Je hebt niet altijd zelf de keuze waar het vet zich ophoopt. En waar dat vet dan ook vandaan komt: het is er.
Over de 20 kg? Ja heb ik gelezen, maar ik vind het een mooie foto. Ze heeft een mooi gezicht. Ze is misschien wat te zwaar maar ik snap dat ze niet echt aan afvallen toekomt.quote:Op zaterdag 20 december 2025 18:30 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Je hebt de story er na ook gezien? 😁
Dit is een en al stress voor haar. Allemaal onverwachte dingen en ondertussen moet ze het thuisfront ook nog in de gaten houden. Zou Maart de was wel op tijd wegbrengen?quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:53 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik vraag me echt af of AM zelf wel geniet van de reis. Het is een grote 'Oh kijk' + alcoholreis geworden. Geen noorderlicht (dat is nooit te garanderen) en geen ijsvissen. Maar dat zou het sowieso niet worden.
Gelukkig kon dit nog mooi in al die drukke dagen voor de kerstvakantie, waarbij AM altijd alle sociale verplichtingen wegstreept, want drukdrukdruk.
Dat het een ChatGPT afbeelding was..quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:56 schreef Snaky het volgende:
[..]
Over de 20 kg? Ja heb ik gelezen, maar ik vind het een mooie foto. Ze heeft een mooi gezicht. Ze is misschien wat te zwaar maar ik snap dat ze niet echt aan afvallen toekomt.
Ja had ik gezien. Ik vond haar er goed uitzien.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:05 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dat het een ChatGPT afbeelding was..
De foto is gemaakt met chat gpt, dus ook haar gezicht en lichaam zijn niet van haar, heeft er wel wat kenmerken van.quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:56 schreef Snaky het volgende:
[..]
Over de 20 kg? Ja heb ik gelezen, maar ik vind het een mooie foto. Ze heeft een mooi gezicht. Ze is misschien wat te zwaar maar ik snap dat ze niet echt aan afvallen toekomt.
Het gezicht wel toch?quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:06 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
De foto is gemaakt met chat gpt, dus ook haar gezicht en lichaam zijn niet van haar, heeft er wel wat kenmerken van.
Zo'n hondenslee tocht lijkt me best mooi om te doen, AM heeft alleen niet de capaciteiten om het fatsoenlijk in beeld te brengen 🙈.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:01 schreef Cattolica het volgende:
Am: Oh Sam is al doorgelopen 🤣. Hij heeft de afgelopen 3 dagen niet anders gedaan 🥴. De tourist trap honden-slee-sneeuw-tocht-excursie zag er ook saai uit met een hoop honden-lawaai en nog meer saaie info van de tourguide. Nou ja, gelukkig hebben ze drie dagen lang in elke horeca gelegenheid, in de straat van hun hotel gezeten. Godzijdank gaat Sam morgen weer naar huis 🙏!
Dit lijkt mij ook fantastisch maar ben altijd een beetje bang qua diervriendelijk oogpunt hoe leuk dit is.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:10 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Zo'n hondenslee tocht lijkt me best mooi om te doen, AM heeft alleen niet de capaciteiten om het fatsoenlijk in beeld te brengen 🙈.
Verder blijf ik de reis sneu ogen, maar dat kan dus ook goed komen door hoe AM het brengt.
Huskey's zijn volgens mij wel echt werkhonden, maar ik snap je standpunt heb daar ook altijd wel mijn twijfels bij. Verder hoef ik t ook niet te overwegen 😂.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:11 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Dit lijkt mij ook fantastisch maar ben altijd een beetje bang qua diervriendelijk oogpunt hoe leuk dit is.
Maar goed ik hoef het niet te overwegen, toch geen geld voor 🤪
Ik ken iemand met slee huskies en die beesten vinden het echt geweldig 😂 helemaal hyper als ze door krijgen dat ze weer mogen 👌quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:26 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Huskey's zijn volgens mij wel echt werkhonden, maar ik snap je standpunt heb daar ook altijd wel mijn twijfels bij. Verder hoef ik t ook niet te overwegen 😂.
Ik vraag me wel af of er iets gesponsord is of dat alleen de reisdame gratis is.
Ik volg puur Leonie ook niet. Werd ze hier vaak benoemd. Kan me geen post herinneren.Even door haar feed gegaan. Ze heeft medicatie voor diabetes en daardoor zal ze wel minder eetlust hebben.quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:14 schreef Johanna38 het volgende:
Ook even bij Leonie gekeken, maar haar buik lijkt mij ook pijnlijk voor haar rug? En om het ‘real’ te houden post zij dat ze ook een hamburger eet bij McD, maar dat ze ‘hem bij lange na niet op krijgt’? Dit voelt als ik ben dik, maar ik weet ook niet hoe, want ik eet eigenlijk vrijwel niks? Nou ja, geen idee, maakt me ook niet uit. Ik verwonder mezelf enkel, want toch geen leven enzo.🥳
Mijn andere punt: AM praat de hele tijd heel dom. “Oh een boom”. Zou dat niet gewoon haar tweede natuur zijn geworden omdat ze de hele wereld door haar telefoon beleeft? Als ik een filmpje maak van ons konijn (fictief🥸), dan ga ik ook meer praten op dat filmpje. “Oh Debbie (fictief), jij lust wel een lekker worteltje hè. Kijk daar komt de wortel al aan. Wat kun je toch grappig knabbelen, ja, dat kun jij hè?”
Goed punt. 🥕
Ik heb zelf een husky, die worden juist ongelukkig als ze niet kunnen bewegen, trekken etc.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:30 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik ken iemand met slee huskies en die beesten vinden het echt geweldig 😂 helemaal hyper als ze door krijgen dat ze weer mogen 👌
Voor dit soort samenwerkingen is AM, met deze trip, toch wel door de mand gevallen; wat een blamage. En Sam had óf geen zin óf hij is gewoon zoals ie is, maar dan nog had ie wel een beetje meer z'n best kunnen doen. AM had ook niet continue in het wilde weg moeten filmen, misschien had ze dat beter kunnen overlaten aan Sam. Het was hoe dan ook pijnlijk om te aanschouwen hoe ongemakkelijk een moeder en volwassen zoon met elkaar kunnen zijn. Ik vind haar sowieso een kille, afstandelijke vrouw en moeder maar dat ziet ze overduidelijk niet zelf zo.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:10 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Zo'n hondenslee tocht lijkt me best mooi om te doen, AM heeft alleen niet de capaciteiten om het fatsoenlijk in beeld te brengen 🙈.
Verder blijf ik de reis sneu ogen, maar dat kan dus ook goed komen door hoe AM het brengt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |