Alweer? Niet meer bij te houden joh die posts van haar.quote:Op zaterdag 20 december 2025 18:03 schreef Snaky het volgende:
Of we even allemaal de kwetsbare en mooie posts van dbm willen bekijken, anders missen we dat.
Ze blijft er zelf maar ook over doorgaan 🫣quote:Op zaterdag 20 december 2025 18:08 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
🤣 dbm trekt zich niets aan van de negatieve berichten hoor mensen! Daarom post nummer heel veel zodat we niet vergeten dat het aan hunnie ligt!!
Levend verlies vind ik best een heftige term, ze vertelt niet precies wat er speelt natuurlijk maar het is ongetwijfeld heftig. (En ook al is het niet heftig dan nog, het is DBM 😂)quote:Op zaterdag 20 december 2025 18:03 schreef Snaky het volgende:
Of we even allemaal de kwetsbare en mooie posts van dbm willen bekijken, anders missen we dat.
Nou idd, ik heb skinny jeans die losser zitten 😂quote:Op zaterdag 20 december 2025 18:18 schreef Muisjeruisje het volgende:
Roy die van de schommel afstapt, die broek zit wel erg strak 🫣 niet echt mooi met een kort jasje erop ook
Helaas, ze heeft me al heel lang geleden om niks (nouja, ik gaf nooit een hartje ofzo) geblokkeerd.quote:Op zaterdag 20 december 2025 18:03 schreef Snaky het volgende:
Misschien hopend op retteketet?quote:Op zaterdag 20 december 2025 18:18 schreef Muisjeruisje het volgende:
Roy die van de schommel afstapt, die broek zit wel erg strak 🫣 niet echt mooi met een kort jasje erop ook
Deze was ok.. je vult niet in 😉 je zegt niet dat hij het zeker weten wilt.. 🤣quote:Op zaterdag 20 december 2025 18:32 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Misschien hopend op retteketet?
(Sorry Luca, ik vul weer in hoor! 😁)
😂quote:Op zaterdag 20 december 2025 18:32 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Misschien hopend op retteketet?
(Sorry Luca, ik vul weer in hoor! 😁)
Niet ‘hullie zijn jaloers’?quote:Op zaterdag 20 december 2025 18:39 schreef Kaatjepuk het volgende:
Puur Leonie doet ook haar plasje over dit forum. Het standaard riedeltje. Wij hebben geen leven, we moeten een hobby zoeken en de lieve mensen zijn met meer.
Als ze meeleest, je trui niet meer in je broek stoppen want niet mooi en blijf van je haren af. Dat gepluk eraan zorgt dat het er zo vet uitziet.
Wie? En waarom? Is die besproken?quote:Op zaterdag 20 december 2025 18:39 schreef Kaatjepuk het volgende:
Puur Leonie doet ook haar plasje over dit forum. Het standaard riedeltje. Wij hebben geen leven, we moeten een hobby zoeken en de lieve mensen zijn met meer.
Als ze meeleest, je trui niet meer in je broek stoppen want niet mooi en blijf van je haren af. Dat gepluk eraan zorgt dat het er zo vet uitziet.
Dat gepluk aan haar haren vind ik mega storend 🫣quote:Op zaterdag 20 december 2025 18:39 schreef Kaatjepuk het volgende:
Ik kan me oprecht geen reden bedenken om jaloers op haar te zijn 🫣quote:Op zaterdag 20 december 2025 18:43 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Niet ‘hullie zijn jaloers’?
Qui?quote:Op zaterdag 20 december 2025 18:43 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Niet ‘hullie zijn jaloers’?
Over haar reclame voor Creamy. Zag dat ze nu ook die doos met bh’s toegestuurd had gekregen. Net als Debbie wildvreemde mensen foto’s per WhatsApp toesturen van je borsten.quote:Op zaterdag 20 december 2025 18:44 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Wie? En waarom? Is die besproken?
Dit ja. Toevallig 1 keer gezien dat ze recent genoemd is hier, maar verder nog nooit wat over gelezen.quote:
Het is een regelmatige terugkerende uitspraak bij de fluflus en hun volgers: ‘ze zijn gewoon jaloers’. Over wat dan ook.quote:Op zaterdag 20 december 2025 18:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik kan me oprecht geen reden bedenken om jaloers op haar te zijn 🫣
Het is een soort mantra he... "het ligt niet aan mij hunnie zijn jaloers" als je het vaak genoeg herhaalt klopt het misschien. Zijn trouwens wel een paar waarop ik soort van jaloers ben hoor.. soms een leuk all inclusive reisje zonder rekening 👌 maar goed dan moet je met je gezicht online en je kinderen erbij.. dat is wel weer jammer 🙇♂️quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:05 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Het is een regelmatige terugkerende uitspraak bij de fluflus en hun volgers: ‘ze zijn gewoon jaloers’. Over wat dan ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |