abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219544445
Of we even allemaal de kwetsbare en mooie posts van dbm willen bekijken, anders missen we dat.
pi_219544465
🤣 dbm trekt zich niets aan van de negatieve berichten hoor mensen! Daarom post nummer heel veel zodat we niet vergeten dat het aan hunnie ligt!!
pi_219544477
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 18:03 schreef Snaky het volgende:
Of we even allemaal de kwetsbare en mooie posts van dbm willen bekijken, anders missen we dat.
Alweer? Niet meer bij te houden joh die posts van haar.
pi_219544501
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 18:08 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
🤣 dbm trekt zich niets aan van de negatieve berichten hoor mensen! Daarom post nummer heel veel zodat we niet vergeten dat het aan hunnie ligt!!
Ze blijft er zelf maar ook over doorgaan 🫣
pi_219544520
Roy die van de schommel afstapt, die broek zit wel erg strak 🫣 niet echt mooi met een kort jasje erop ook
pi_219544530
quote:
Levend verlies vind ik best een heftige term, ze vertelt niet precies wat er speelt natuurlijk maar het is ongetwijfeld heftig. (En ook al is het niet heftig dan nog, het is DBM 😂)
pi_219544534
Och och och die DBM. Ja, ze is een lui mokkel.

Was getekend,
Een thuisblijfmoeder
pi_219544575
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 17:21 schreef Snaky het volgende:
Mooie foto van Tamara
Je hebt de story er na ook gezien? 😁
pi_219544579
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 18:18 schreef Muisjeruisje het volgende:
Roy die van de schommel afstapt, die broek zit wel erg strak 🫣 niet echt mooi met een kort jasje erop ook
Nou idd, ik heb skinny jeans die losser zitten 😂
pi_219544582
quote:
Helaas, ze heeft me al heel lang geleden om niks (nouja, ik gaf nooit een hartje ofzo) geblokkeerd.
pi_219544590
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 18:18 schreef Muisjeruisje het volgende:
Misschien hopend op retteketet?

(Sorry Luca, ik vul weer in hoor! 😁)
pi_219544604
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 18:32 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Deze was ok.. je vult niet in 😉 je zegt niet dat hij het zeker weten wilt.. 🤣
pi_219544626
Puur Leonie doet ook haar plasje over dit forum. Het standaard riedeltje. Wij hebben geen leven, we moeten een hobby zoeken en de lieve mensen zijn met meer.

Als ze meeleest, je trui niet meer in je broek stoppen want niet mooi en blijf van je haren af. Dat gepluk eraan zorgt dat het er zo vet uitziet.
pi_219544638
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 18:32 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

😂
pi_219544645
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 18:39 schreef Kaatjepuk het volgende:
Puur Leonie doet ook haar plasje over dit forum. Het standaard riedeltje. Wij hebben geen leven, we moeten een hobby zoeken en de lieve mensen zijn met meer.

Als ze meeleest, je trui niet meer in je broek stoppen want niet mooi en blijf van je haren af. Dat gepluk eraan zorgt dat het er zo vet uitziet.
Niet ‘hullie zijn jaloers’?
pi_219544648
quote:

Wie? En waarom? Is die besproken?
pi_219544652
quote:

Dat gepluk aan haar haren vind ik mega storend 🫣

Ze repost mijn post, misschien moet ze toch eens die creamy reclame terugkijken?
Ik vind grijze haren/uitgroei niet onverzorgd trouwens, het is meer de gehele ‘look’ die ik onverzorgd vind
pi_219544656
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 18:43 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik kan me oprecht geen reden bedenken om jaloers op haar te zijn 🫣
pi_219544678
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 17:21 schreef Snaky het volgende:
Mooie foto van Tamara
AI wordt ook steeds beter _O-
pi_219544684
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 18:43 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Qui?

Nooit van gehoord.
pi_219544712
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 18:44 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Wie? En waarom? Is die besproken?
Over haar reclame voor Creamy. Zag dat ze nu ook die doos met bh’s toegestuurd had gekregen. Net als Debbie wildvreemde mensen foto’s per WhatsApp toesturen van je borsten.

Er werd hier gezegd dat ze er onverzorgd uitziet en daarop plaatst zij quasi-nonchalant een foto in haar pyjama met vet haar.

Ik volg haar niet eens maar soms komt zij ineens naar voren op mijn tijdlijn. Ik verwonder mij altijd over haar figuur. Ze kan er natuurlijk niks aan doen maar de grote van haar buik lijkt mij echt heel zwaar te dragen. Letterlijk en figuurlijk. Ik zou haar het anders gunnen.
pi_219544769
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 18:51 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Qui?

Nooit van gehoord.
Dit ja. Toevallig 1 keer gezien dat ze recent genoemd is hier, maar verder nog nooit wat over gelezen.
pi_219544792
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 18:45 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik kan me oprecht geen reden bedenken om jaloers op haar te zijn 🫣
Het is een regelmatige terugkerende uitspraak bij de fluflus en hun volgers: ‘ze zijn gewoon jaloers’. Over wat dan ook.
pi_219544872
Ook even bij Leonie gekeken, maar haar buik lijkt mij ook pijnlijk voor haar rug? En om het ‘real’ te houden post zij dat ze ook een hamburger eet bij McD, maar dat ze ‘hem bij lange na niet op krijgt’? Dit voelt als ik ben dik, maar ik weet ook niet hoe, want ik eet eigenlijk vrijwel niks? Nou ja, geen idee, maakt me ook niet uit. Ik verwonder mezelf enkel, want toch geen leven enzo.🥳

Mijn andere punt: AM praat de hele tijd heel dom. “Oh een boom”. Zou dat niet gewoon haar tweede natuur zijn geworden omdat ze de hele wereld door haar telefoon beleeft? Als ik een filmpje maak van ons konijn (fictief🥸), dan ga ik ook meer praten op dat filmpje. “Oh Debbie (fictief), jij lust wel een lekker worteltje hè. Kijk daar komt de wortel al aan. Wat kun je toch grappig knabbelen, ja, dat kun jij hè?”

Goed punt. 🥕
pi_219545002
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 19:05 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Het is een regelmatige terugkerende uitspraak bij de fluflus en hun volgers: ‘ze zijn gewoon jaloers’. Over wat dan ook.
Het is een soort mantra he... "het ligt niet aan mij hunnie zijn jaloers" als je het vaak genoeg herhaalt klopt het misschien. Zijn trouwens wel een paar waarop ik soort van jaloers ben hoor.. soms een leuk all inclusive reisje zonder rekening 👌 maar goed dan moet je met je gezicht online en je kinderen erbij.. dat is wel weer jammer 🙇‍♂️
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')