abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219542217
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 12:50 schreef Pumba2024 het volgende:
Bij Milou is het altijd eten , jeetje wat wordt daar veel weggeknaagd. Nu ook tijdens een weekendje weg. Iets leuks hoeft toch niet altijd gekoppeld te worden aan iets (ongezonds) eten ? Milou doet zelf om de zoveel tijd een dieet-poging . Dus weet hoe moeilijk het is om af te vallen . Waarom dan nu haar zoontjes zo volstoppen . Daar krijgen ze allernaast last van . Liefde gaat toch niet enkel door de maag ?
Ik snap dat ook niet en met haar eetpatroon is afvallen idd moeilijk🙈.
Het blijft daar ook nooit bij 1 of 2 dingen. Als ze naar een kerstmarkt gaan moet iedere eetkraam uitgeprobeerd worden lijkt t😅

Ik denk dat het haar manier is van affectie tonen, ik vind die snackbordjes die ze maakt voor de kinderen altijd wel leuk. Maar daar ligt vaak ook gewoon paprika enzo op.
pi_219542239
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2025 11:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Debbie zag ruimte! Staat het vorige picto systeem eigenlijk nog op vinted? Die had ze dan gewoon van zolder kunnen halen toch? Maar daar zat geen ramadan en moskee picto bij 🤔🤷 dat zal het verschil zijn

Wel vanmiddag weer naar de dierentuin 🥳
En dan nu ook al vast t/m kerst erop, waardoor je van 26/12 naar 20/12 gaat. Doe dan gewoon nu het weekend erop en volgende week iets nieuws.

Zou ze weer onderuit gezakt in de rolstoel gaan hangen omdat het allemaal te veel is?
pi_219542244
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 13:24 schreef Donna het volgende:
Er is geveegd. Wie het gelezen heeft snapt wel waarom. Dergelijke uitspraken doen we hier absoluut niet.
Goed dat je er alert op was!
pi_219542259
DBM; de meid heeft wel gevoel voor drama hoor. Met haar 'kwetsbare' post.
pi_219542278
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 11:55 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie gisteren: de opruimcoach is er.
Debbie vandaag: weer lekker kopen
Debbie laatst op TikTok: Kocht van die verloren Amazon/DHL pakketten. :)

Mijn kind zat een live op TikTok te kijken van zo'n bedrijf wat die pakketten opkoopt. De kijkers kopen dan zo'n pakket die wordt dan in die live uitgepakt en daarna opgestuurd.
En wie kwam daar voorbij: Jawel 'miss ik heb twee opruimcoaches, hulp in de huishouding en nog een boel ander ondersteuning nodig omdat ik mijn huis niet meer opgeruimd krijg'
pi_219542305
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 13:49 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]

Mijn kind zat een live op TikTok te kijken van zo'n bedrijf wat die pakketten opkoopt. De kijkers kopen dan zo'n pakket die wordt dan in die live uitgepakt en daarna opgestuurd.
En wie kwam daar voorbij: Jawel 'miss ik heb twee opruimcoaches, hulp in de huishouding en nog een boel ander ondersteuning nodig omdat ik mijn huis niet meer opgeruimd krijg'
Daarna probeerde ze die ali meuk op vinted voor dubbel de prijs te verkopen (25 euro voor een pakje met 2 tasjes betaald en daarna op vinted voor 25 de stuk...) gelukkig greep vinted in en werden ze eraf gehaald.. benieuwd of ze uiteindelijk verkocht zijn aan volgers..
pi_219542310
Zou AM tijdens het filmen de instructie wel meekrijgen van de gids?
Sam heeft in ieder geval geen zin in leuke foto's
pi_219542382
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 13:55 schreef Missinglink24 het volgende:
Zou AM tijdens het filmen de instructie wel meekrijgen van de gids?
Sam heeft in ieder geval geen zin in leuke foto's
Vast niet. Niet belangrijk. Posts op insta wel.
pi_219542559
Oei die verf bij Judith. Roze strepen op de witte muur i.v.m. niet goed afplakken. 🥲 Ik ben iets te perfectionistisch voor dat 🤭
pi_219542614
Wat verschrikkelijk hoe AM continu die telefoon in haar klauw heeft. Ben je daar met je zoon die al niet zit te wachten op zo'n telefoonverslaafde moeder, ga je gewoon stug door met elk nutteloos moment vastleggen. En nog erger vind ik dat ze volslagen onbekenden filmt en deelt met al haar volgers. Ik betwijfel of ze iedereen om toestemming heeft gevraagd. Echt ontzettend asociaal. Wat heeft die vrouw een gigantisch bord voor d'r kop.

Ik hoop nog steeds op een verbod op familievloggers en al die momfluencers die de meest persoonlijke momenten van hun kinderen de wereld in slingeren.
pi_219542881
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 13:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Daarna probeerde ze die ali meuk op vinted voor dubbel de prijs te verkopen (25 euro voor een pakje met 2 tasjes betaald en daarna op vinted voor 25 de stuk...) gelukkig greep vinted in en werden ze eraf gehaald.. benieuwd of ze uiteindelijk verkocht zijn aan volgers..
Hoe weet je dat Vinted ingreep en ze eraf haalde?
pi_219542974
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 14:40 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Deelde Debbie dat toen niet zelf? Want daarna bood ze de tasjes op insta aan.
pi_219542991
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 13:49 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]

Oh echt? Dat heb ik even gemist dan 🤦♀ geld teveel die meid
pi_219543128
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 14:40 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Dat zei ze toen ze de tasjes aanbood op haar stories "ik mag ze op vinted niet verkopen "
pi_219543234
Debbie gaat, weer eens op uitnodiging, naar de dierentuin.
Ze gaan met de vriendin van Jay en haar ouders. Ze doet net of Jay 16 is en verkering heeft 🙈.

Gezellig voor die ouders ook, mogen zij Debbie ook een rondje duwen in de rolstoel?
pi_219543290
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2025 15:10 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ze gaan met de vriendin van Jay en haar ouders. Ze doet net of Jay 16 is en verkering heeft 🙈.

Gezellig voor die ouders ook, mogen zij Debbie ook een rondje duwen in de rolstoel?
Dit echt 😂🤣 Jay zijn vriendin... kind is 5? 6?

Ze kan niet beide kerstdagen naar familie want te veel prikkels .
Snap ik als je ook nog dit soort dingen gaat doen 🤷
pi_219543464
Koen haalt de kinderen op bij de ouders van Michelle omdat zij altijd op donderdag oppassen, geloof ik. Denk dat dat puur een praktische oplossing is.
pi_219544006
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2025 15:10 schreef Dievanhiernaast het volgende:

Hij is vast ook een oude ziel, net als de andere 2
pi_219544076
HVK hopt ook van gratis uitje naar gratis uitje. Maximaal profiteren van de samenwerkingen.
pi_219544124
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 17:06 schreef Moedervan4kids het volgende:
HVK hopt ook van gratis uitje naar gratis uitje. Maximaal profiteren van de samenwerkingen.
Maar wel klagen als de kinderen vervelend zijn/doodmoe/over hun slaap heen
pi_219544151
Mooie foto van Tamara
pi_219544182
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 17:21 schreef Snaky het volgende:
Mooie foto van Tamara
Wat is haar account naam?
pi_219544231
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 16:50 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]