Ik snap dat ook niet en met haar eetpatroon is afvallen idd moeilijk🙈.quote:Op zaterdag 20 december 2025 12:50 schreef Pumba2024 het volgende:
Bij Milou is het altijd eten , jeetje wat wordt daar veel weggeknaagd. Nu ook tijdens een weekendje weg. Iets leuks hoeft toch niet altijd gekoppeld te worden aan iets (ongezonds) eten ? Milou doet zelf om de zoveel tijd een dieet-poging . Dus weet hoe moeilijk het is om af te vallen . Waarom dan nu haar zoontjes zo volstoppen . Daar krijgen ze allernaast last van . Liefde gaat toch niet enkel door de maag ?
En dan nu ook al vast t/m kerst erop, waardoor je van 26/12 naar 20/12 gaat. Doe dan gewoon nu het weekend erop en volgende week iets nieuws.quote:Op zaterdag 20 december 2025 11:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Debbie zag ruimte! Staat het vorige picto systeem eigenlijk nog op vinted? Die had ze dan gewoon van zolder kunnen halen toch? Maar daar zat geen ramadan en moskee picto bij 🤔🤷 dat zal het verschil zijn
Wel vanmiddag weer naar de dierentuin 🥳
Goed dat je er alert op was!quote:Op zaterdag 20 december 2025 13:24 schreef Donna het volgende:
Er is geveegd. Wie het gelezen heeft snapt wel waarom. Dergelijke uitspraken doen we hier absoluut niet.
Debbie laatst op TikTok: Kocht van die verloren Amazon/DHL pakketten.quote:Op zaterdag 20 december 2025 11:55 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie gisteren: de opruimcoach is er.
Debbie vandaag: weer lekker kopen
Daarna probeerde ze die ali meuk op vinted voor dubbel de prijs te verkopen (25 euro voor een pakje met 2 tasjes betaald en daarna op vinted voor 25 de stuk...) gelukkig greep vinted in en werden ze eraf gehaald.. benieuwd of ze uiteindelijk verkocht zijn aan volgers..quote:Op zaterdag 20 december 2025 13:49 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Debbie laatst op TikTok: Kocht van die verloren Amazon/DHL pakketten.![]()
Mijn kind zat een live op TikTok te kijken van zo'n bedrijf wat die pakketten opkoopt. De kijkers kopen dan zo'n pakket die wordt dan in die live uitgepakt en daarna opgestuurd.
En wie kwam daar voorbij: Jawel 'miss ik heb twee opruimcoaches, hulp in de huishouding en nog een boel ander ondersteuning nodig omdat ik mijn huis niet meer opgeruimd krijg'
Vast niet. Niet belangrijk. Posts op insta wel.quote:Op zaterdag 20 december 2025 13:55 schreef Missinglink24 het volgende:
Zou AM tijdens het filmen de instructie wel meekrijgen van de gids?
Sam heeft in ieder geval geen zin in leuke foto's
Hoe weet je dat Vinted ingreep en ze eraf haalde?quote:Op zaterdag 20 december 2025 13:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Daarna probeerde ze die ali meuk op vinted voor dubbel de prijs te verkopen (25 euro voor een pakje met 2 tasjes betaald en daarna op vinted voor 25 de stuk...) gelukkig greep vinted in en werden ze eraf gehaald.. benieuwd of ze uiteindelijk verkocht zijn aan volgers..
Deelde Debbie dat toen niet zelf? Want daarna bood ze de tasjes op insta aan.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:40 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Hoe weet je dat Vinted ingreep en ze eraf haalde?
Oh echt? Dat heb ik even gemist dan 🤦♀ geld teveel die meidquote:Op zaterdag 20 december 2025 13:49 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Debbie laatst op TikTok: Kocht van die verloren Amazon/DHL pakketten.![]()
Mijn kind zat een live op TikTok te kijken van zo'n bedrijf wat die pakketten opkoopt. De kijkers kopen dan zo'n pakket die wordt dan in die live uitgepakt en daarna opgestuurd.
En wie kwam daar voorbij: Jawel 'miss ik heb twee opruimcoaches, hulp in de huishouding en nog een boel ander ondersteuning nodig omdat ik mijn huis niet meer opgeruimd krijg'
Dat zei ze toen ze de tasjes aanbood op haar stories "ik mag ze op vinted niet verkopen "quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:40 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Hoe weet je dat Vinted ingreep en ze eraf haalde?
Dit echt 😂🤣 Jay zijn vriendin... kind is 5? 6?quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:10 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Debbie gaat, weer eens op uitnodiging, naar de dierentuin.
Ze gaan met de vriendin van Jay en haar ouders. Ze doet net of Jay 16 is en verkering heeft 🙈.
Gezellig voor die ouders ook, mogen zij Debbie ook een rondje duwen in de rolstoel?
Hij is vast ook een oude ziel, net als de andere 2quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:10 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Debbie gaat, weer eens op uitnodiging, naar de dierentuin.
Ze gaan met de vriendin van Jay en haar ouders. Ze doet net of Jay 16 is en verkering heeft 🙈.
Gezellig voor die ouders ook, mogen zij Debbie ook een rondje duwen in de rolstoel?
Maar wel klagen als de kinderen vervelend zijn/doodmoe/over hun slaap heenquote:Op zaterdag 20 december 2025 17:06 schreef Moedervan4kids het volgende:
HVK hopt ook van gratis uitje naar gratis uitje. Maximaal profiteren van de samenwerkingen.
🤣quote:Op zaterdag 20 december 2025 16:50 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Hij is vast ook een oude ziel, net als de andere 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |