Zo'n beetje altijd? Jij ziet het dus duidelijk niet, en je zal het ook nooit zien, zelfs als de waarheid je in je reet bijt.quote:
quote:Op maandag 29 december 2025 11:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
Zullen we gaan demonstreren voor een Nexit?
Mooi, dan zijn we al met zijn 3en en ik weet zeker dat we meer mensen kunnen overtuigen. Nexit 2026 here we go!quote:
geef eentje dan?quote:Op maandag 29 december 2025 11:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zo'n beetje altijd? Jij ziet het dus duidelijk niet, en je zal het ook nooit zien, zelfs als de waarheid je in je reet bijt.
quote:Op maandag 29 december 2025 11:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Mooi, dan zijn we al met zijn 3en en ik weet zeker dat we meer mensen kunnen overtuigen. Nexit 2026 here we go!
Heb je zelf niet door dat er iets mis gaat als het zien van die waarheid aan specifieke voorwaarden is verbonden?quote:Op maandag 29 december 2025 11:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zo'n beetje altijd? Jij ziet het dus duidelijk niet, en je zal het ook nooit zien, zelfs als de waarheid je in je reet bijt.
Nee, ik ben niet zo dom om in de anti Europese propaganda te trappen.quote:
Als een huis ondeugdelijk is gebouwd zul je het ook eerst moeten slopen voordat je iets nieuws kunt bouwen. Het zal in het begin even zwaar zijn, maar dan kunnen we daarna tenminste stappen gaan zetten.quote:Op maandag 29 december 2025 12:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo dom om in de anti Europese propaganda te trappen.
Kijk naar hoeveel schade is aangericht door Brexit.
Dus jij gaat een tijdje op straat leven totdat er een nieuw huis is gebouwd?quote:Op maandag 29 december 2025 12:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als een huis ondeugdelijk is gebouwd zul je het ook eerst moeten slopen voordat je iets nieuws kunt bouwen. Het zal in het begin even zwaar zijn, maar dan kunnen we daarna tenminste stappen gaan zetten.
Als de fundering al rot is kun je gaan renoveren tot je ons weegt, maar zal de boel alsnog instorten.quote:Op maandag 29 december 2025 13:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus jij gaat een tijdje op straat leven totdat er een nieuw huis is gebouwd?
De meeste mensen renoveren hun huis om die bij de tijd te krijgen, ipv dat ze hem slopen.
Nee, gewoon de fundering herstellen.quote:Op maandag 29 december 2025 13:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als de fundering al rot is kun je gaan renoveren tot je ons weegt, maar zal de boel alsnog instorten.
Ja, gewoon alles herstellen ook al is dat een duurdere en meer tijdrovende klus dan de boel platgooien en iets moderns neerzetten. Goed plan.quote:Op maandag 29 december 2025 14:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, gewoon de fundering herstellen.
Klopt.quote:Op maandag 29 december 2025 14:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ja, gewoon alles herstellen ook al is dat een duurdere en meer tijdrovende klus dan de boel platgooien en iets moderns neerzetten. Goed plan.
Leuk hoor, dat jij nostalgische gevoelens hebt bij dat gammele houten schuurtje met gaten in het dak, piepende scharnieren en balken die rotten waar je bij staat. Het dient echter geen enkel nut meer en moet plat.quote:Op maandag 29 december 2025 14:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt.
Er is al veel te veel plat gegooid in Nederland.
We hebben het niet over de schuur hè.quote:Op maandag 29 december 2025 14:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Leuk hoor, dat jij nostalgische gevoelens hebt bij dat gammele houten schuurtje met gaten in het dak, piepende scharnieren en balken die rotten waar je bij staat. Het dient echter geen enkel nut meer en moet plat.
#NEXIT'26
We willen ook helemaal geen nieuwe EU. Gewoon weer ieder voor zich.quote:Op maandag 29 december 2025 15:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
We hebben het niet over de schuur hè.
En een Nexit levert geen nieuwe EU op.
En dan weer douane aan de grens?quote:Op maandag 29 december 2025 15:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
We willen ook helemaal geen nieuwe EU. Gewoon weer ieder voor zich.
Douane, marechaussee, het leger en een metershoge muur van beton.quote:Op maandag 29 december 2025 16:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
En dan weer douane aan de grens?
Dank je de koekoek.
Nu kan ik nog de Engelsen uitlachen die urenlang in de rij staan voor de paspoortcontrole, terwijl ik gewoon kan doorlopen.
Moet ik daar straks ook tussen staan zeker.
En dan niet meer mijn wekelijkse boodschappen in Duitsland kunnen doen...quote:Op maandag 29 december 2025 16:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Douane, marechaussee, het leger en een metershoge muur van beton.
HÁ, NU GAAT HET TOCH OVER DIE SCHUURquote:Op maandag 29 december 2025 16:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
En dan niet meer mijn wekelijkse boodschappen in Duitsland kunnen doen...
Tja, dit klinkt meer alsof je de villa wilt verlaten en plaats gaat nemen in een oude tochtige schuur..
Mij krijg je niet mee in je nexit.
We hebben er geen enkel voordeel bij.
We gaan er dus op achteruit.quote:Op maandag 29 december 2025 17:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
HÁ, NU GAAT HET TOCH OVER DIE SCHUUR![]()
We gaan natuurlijk nog steeds onze tabak in Luxemburg halen en onze drank in Duitsland, maar we moeten gewoon iets vernuftiger zijn in onze methodiek.
Ik hoef ook niet te overtuigen, dat doet de realiteit al voor je. Je moet alleen de ogen nog open durven te doen.quote:Op maandag 29 december 2025 17:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
We gaan er dus op achteruit.
Nee, je overtuigt niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |