abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219538867
Ja hoor, de EU gaat weer even 90 miljard van ons geld witwassen zodat ze hen globalisme over de wereld kunnen financieren.

Usaid is de stekker uit getrokken door Trump en Elon en nu moet het geld ergens anders vandaan komen.

Ik wil bonnetjes von der Leyen, bonnetjes. En laat eens journalisten toe in Oekraine die daadwerkelijk mogen rapporteren wat ze zien i.p.v. wat wij mogen horen als plebs.

Gtuh
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_219539021
Jouw geld, goede grap poetinpijpertje
graag op anoniem
  vrijdag 19 december 2025 @ 22:08:05 #3
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_219539138
Je wordt zo wel een beetje een karikatuur van jezelf hoor
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_219539153
Dom figuur
pi_219539254
Je laten beinvloeden door poetin _O-
pi_219539753
Usaids
pi_219539773
Gooi jezelf weg NSB tuig.
  vrijdag 19 december 2025 @ 23:21:40 #8
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_219539947
Ik denk dat Ursula in haar bedje ligt te bibberen terwijl ze in de korchten van haar psyche jouw spookachtige schreeuwen om bonnetjes hoort.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  Moderator zondag 21 december 2025 @ 20:55:50 #9
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_219554396
Deze T(d)S. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_219554612
quote:
13s.gif Op vrijdag 19 december 2025 21:43 schreef epicbeardman het volgende:
Ja hoor, de EU gaat weer even 90 miljard van ons geld witwassen zodat ze hen globalisme over de wereld kunnen financieren.
Waarom geef jij zwart geld aan de EU?

quote:
Usaid is de stekker uit getrokken door Trump en Elon en nu moet het geld ergens anders vandaan komen.
De EU gaat USAID projecten overnemen?

Waar haal je dat vandaan?

quote:
Ik wil bonnetjes von der Leyen, bonnetjes. En laat eens journalisten toe in Oekraine die daadwerkelijk mogen rapporteren wat ze zien i.p.v. wat wij mogen horen als plebs.

Gtuh
Waarom zou Van Der Leyen bepalen wie wel of niet in Oekraïne mag komen?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_219554835
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2025 21:13 schreef Wantie het volgende:

Waarom zou Van Der Leyen bepalen wie wel of niet in Oekraïne mag komen?
Sterker nog, TS kan gewoon zelf in zijn auto stappen en er naartoe rijden, als hij zo graag wil zien hoe het er daar aan toe gaat. Niemand die hem tegenhoudt hoor.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_219554870
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 21:28 schreef knoopie het volgende:

[..]
Sterker nog, TS kan gewoon zelf in zijn auto stappen en er naartoe rijden, als hij zo graag wil zien hoe het er daar aan toe gaat. Niemand die hem tegenhoudt hoor.
Denk niet dat Oekraïne zomaar Russische agenten toe laat...
  zondag 21 december 2025 @ 22:08:34 #13
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_219555542
Er zullen best neo nazi's wonen, maar wat mij zorgen baart, is dat het een behoorlijk corrupt land is. Dat zeg ik niet, dat zegt de internationale 2024 Corruption Perceptions Index: 35 punten. Het wordt er ook niet beter op, ze zijn een punt gezakt van 2023. Nederland scoort 78. Het meest corrupte land in de EU, Hongarije, scoort zelfs 55 punten!

Ook snap ik niet dat er geen verkiezingen zijn geweest, Zelenskyy z'n termijn is al best wel een tijd voorbij. Ja, ik snap dat het nu even niet uit komt, maar ja, je wilt toch een democratie zijn?
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_219555688
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 22:08 schreef Hallmark het volgende:
Er zullen best neo nazi's wonen, maar wat mij zorgen baart, is dat het een behoorlijk corrupt land is. Dat zeg ik niet, dat zegt de internationale 2024 Corruption Perceptions Index: 35 punten. Het wordt er ook niet beter op, ze zijn een punt gezakt van 2023. Nederland scoort 78. Het meest corrupte land in de EU, Hongarije, scoort zelfs 55 punten!

Ook snap ik niet dat er geen verkiezingen zijn geweest, Zelenskyy z'n termijn is al best wel een tijd voorbij. Ja, ik snap dat het nu even niet uit komt, maar ja, je wilt toch een democratie zijn?
Je snapt niet waarom er in een land dat in oorlog is geen verkiezingen worden gehouden?

:')
pi_219556330
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 21:28 schreef knoopie het volgende:

[..]
Als je niet rapporteert wat je moet rapporteren vanuit puppet Zelensky dan wordt je zoals een respecteerde Deense journaliste Mathilde Kimer het land uitgezet. Wantja als je een beeld schetst van wat, waardoor witwas praktijken eventueel kunnen afbreken verspreidt je russische disinformatie en werk je voor kremlin.

Honk Honk.

quote:
Paris, December 22, 2022--Ukrainian authorities should reverse their decision to cancel the accreditation of Danish journalist Matilde Kimer and let her work freely in Ukraine, the Committee to Protect Journalists said Thursday.

On Monday, December 19, Danish public broadcaster, DR, reported that its reporter Matilde Kimer was stripped of her accreditation with Ukraine's Ministry of Defense for allegedly producing Russian propaganda. Kimer told CPJ in a phone interview that a Ukrainian official suggested that she produce "good stories" on Ukraine to get her accreditation back.
https://cpj.org/2022/12/u(...)alist-matilde-kimer/
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_219556778
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 23:18 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Als je niet rapporteert wat je moet rapporteren vanuit puppet Zelensky dan wordt je zoals een respecteerde Deense journaliste Mathilde Kimer het land uitgezet.
Door Ursula?

quote:
Wantja als je een beeld schetst van wat, waardoor witwas praktijken eventueel kunnen afbreken verspreidt je russische disinformatie en werk je voor kremlin.
Ja, dat klopt wel natuurlijk.

quote:
Waar staat Ursula in dat artikel?

Anyway, ze is Rusland ook uitgetrapt zie ik.
https://www.dr.dk/nyheder(...)et-udvist-af-rusland

Ook door Ursula?

En waarom val je daar niet over?

[ Bericht 11% gewijzigd door Wantie op 22-12-2025 04:57:26 ]
pi_219557167
Begin je je nu te snappen? Maar nee hoor, wij waren wappies.

Geloof me, dragon8 (of hoe heet die) komt misschien wat acrobatisch uit de hoek met zijn topics maar hij blijkt wel steeds gelijk te krijgen. Met dit soort zaken geldt: je ziet het of je ziet het niet.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 23 december 2025 @ 14:19:12 #18
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_219568174
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 22:08 schreef Hallmark het volgende:

Rusland is nog corrupter en heeft al decennia lang geen echte verkiezingen meer gehad. Ik denk dat je beter daar je pijlen op kunt richten. Want een Russische overwinning betekent simpelweg een nog corrupter Oekraïne of is dat het doel uiteindelijk?
pi_219568350
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2025 08:57 schreef vogeltjesdans het volgende:

Geloof me, dragon8 (of hoe heet die) komt misschien wat acrobatisch uit de hoek met zijn topics maar hij blijkt wel steeds gelijk te krijgen. Met dit soort zaken geldt: je ziet het of je ziet het niet.
Wees gerust, de eerste regel hoort nog steeds in de tegenwoordige tijd.
  zondag 28 december 2025 @ 12:05:27 #20
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_219629616
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2025 22:17 schreef Wantie het volgende:
Je snapt niet waarom er in een land dat in oorlog is geen verkiezingen worden gehouden?
Aan de ene kant wel, aan de andere kant: ze zijn al zolang in oorlog, dan kun je het wel eeuwig uitstellen.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  zondag 28 december 2025 @ 12:07:49 #21
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219629639
Dat geld stroomt zo netjes de portemonnee in van de Amerikaanse aandeelhouders van wapenfabrikanten, dus ik snap echt totaal niet hoe jij hier tegen kunt zijn.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  Moderator zondag 28 december 2025 @ 12:10:46 #22
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219629680
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2025 08:57 schreef vogeltjesdans het volgende:

Wanneer bleek hij gelijk te hebben?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_219630680
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 12:05 schreef Hallmark het volgende:

[..]
Aan de ene kant wel, aan de andere kant: ze zijn al zolang in oorlog, dan kun je het wel eeuwig uitstellen.
Waarom zou dat een probleem zijn?
  zondag 28 december 2025 @ 13:17:46 #24
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219630819
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2025 13:10 schreef Wantie het volgende:

[..]
Waarom zou dat een probleem zijn?
Het probleem is op dit moment vooral nog dat de wet verbiedt verkiezingen in oorlogstijd te houden, dus de wet moet eerst aangepast worden.

Zelenski neemt groot risico met verkiezingen in oorlogstijd: 'Als er iemand niet legitiem is, dan is het Poetin wel' | WNL https://share.google/T2ot6p4qlIrotNxRT

quote:
De wet moet alleen worden aangepast om verkiezingen mogelijk te maken in oorlogstijd. "Zelenski is bereid om een wetsvoorstel daarvoor te ondersteunen", aldus Wijninga. Als de veiligheid ook te garanderen is, "dan zou het binnen 60 tot 90 dagen tot verkiezingen kunnen komen".
Ergo, iedereen die zo loopt te blaten over het vermeende "gebrek aan democratie" in Oekraïne, negeert (uit gebrek aan kennis of bewust), dat de wetgeving de reden is dat er nog geen verkiezingen zijn geweest.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_219648766
Moet je eens door Monaco lopen, de helft van die bolides heeft Oekraïense kentekens.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')