Weet je ook eens hoe dat voeltquote:
Ik krijg bolken genoeg om me oren, voorals DotBolkquote:
Hey Greysquote:
ja toch, uiteindelijk liggen die beslissingen ook niet bij mij om mensen aan te nemen ofzo.quote:
Da's toch leuk, een gepersonaliseerde bolk?quote:Op vrijdag 19 december 2025 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik krijg bolken genoeg om me oren, voorals DotBolk
ja joh, het zit mij hoog, niet zozeer dat het me nou zoveel boeit. Maar het is wel een veiligheid dingetje ook.quote:
Mevrouw bonesquote:
Lekker hč?quote:
ja maar moet beetje oppassen, want hoewel ik mezelf niet meer zo classificeer als probleem drinker.quote:
Wel beetje opletten dan jaquote:Op vrijdag 19 december 2025 19:16 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar moet beetje oppassen, want hoewel ik mezelf niet meer zo classificeer als probleem drinker.
heb nog wel een onderzoek eind januari in opdracht van het CBR anders kan ik mijn rijbewijs niet verlengen als ik er niet doorheen kom.
Nu is dat hele incident 6 jaar terug onderhand.
Maar moet nog steeds op controle komen incl bloedproef enzo.
En schijt ervoor in mijn broek, ik weet dat ik die tijd van alcoholist voorbij ben, maar het hangt wel af van psych onderzoek en bloed nog steeds.
na zo lang.
Naja heb daar een mening over, maar kom er niet onderuit. 400 euro alweer gedokt daarvoor en hoop dat dit dan de laatste keer is.... maar we gaan het zien.
* gebrokenglas trapt een slag in het voorwiel van de fiets van Grrrrrrrr en daardoor is rechtuit fietsen niet meer mogelijk.quote:Op vrijdag 19 december 2025 19:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel beetje opletten dan ja![]()
Morgen kwalificeer ik mezelf overigens wel als probleemdrinker. Groot feest bij vrienden van me en ik ga ervoor zorgen dat ik niet meer recht naar huis kan fietsen
too little too latequote:Op vrijdag 19 december 2025 19:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas kan niet achterblijven en plaatst een greysbolk!
Oi!quote:Op vrijdag 19 december 2025 19:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas trapt een slag in de fiets van Grrrrrrrr en daardoor iets rechtuit fietsen niet meer mogelijk.
Ja man, m'n fiets!quote:
nouja weet je ik ben van mening dat een keer veel drinken niet zo erg is.quote:Op vrijdag 19 december 2025 19:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel beetje opletten dan ja![]()
Morgen kwalificeer ik mezelf overigens wel als probleemdrinker. Groot feest bij vrienden van me en ik ga ervoor zorgen dat ik niet meer recht naar huis kan fietsen
* gebrokenglas probeert het voorwiel van de fiets weer recht te buigen, maar er springen 3 spaken stuk.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2025 19:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas probeert het voorwiel van de fiets weer recht te buigen, maar er springen 3 spaken stuk.
Oepsie
zoals bv?quote:Op vrijdag 19 december 2025 19:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Er zijn weinig dingen die mijn humeur sneller verpesten dan een kapotte fiets
Je hebt een lekke band!quote:Op vrijdag 19 december 2025 19:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Er zijn weinig dingen die mijn humeur sneller verpesten dan een kapotte fiets
Me uit mijn slaap halen, dat is de snelste manier om me chagrijnig te makenquote:
Ook als je gelijk een lekker koel biertje wordt aangeboden?quote:Op vrijdag 19 december 2025 19:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Me uit mijn slaap halen, dat is de snelste manier om me chagrijnig te maken
haha dan moet je niet de storingsdiensten hebben die ik heb.quote:Op vrijdag 19 december 2025 19:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Me uit mijn slaap halen, dat is de snelste manier om me chagrijnig te maken
Ha lekker. Kom net op tijd weer binnenquote:
Ja, net vers gezet.quote:Op vrijdag 19 december 2025 19:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha lekker. Kom net op tijd weer binnen
Wat een verwennerij 😘quote:Op vrijdag 19 december 2025 19:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, net vers gezet.
* gebrokenglas schenkt de mok van Dotteke helemaal vol tot de rand.
Je mag me wakker maken als ik de loterij gewonnen heb en als de kiet in de fik staat, dat zijn de enige 2 uitzonderingen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 19:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook als je gelijk een lekker koel biertje wordt aangeboden?
beetje sambal er nog doorheen gedaan, dat is mijn eigen "touch" eraan zeg maarquote:
Een vrijdagavondverwenbakkkiekoffiequote:
quote:Op vrijdag 19 december 2025 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een vrijdagavondverwenbakkkiekoffieborrel
wat voor spel?quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2025 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een vrijdagavondverwenbakkkiekoffie
Diablo 4 vanvondquote:Op vrijdag 19 december 2025 19:39 schreef kree het volgende:
[..]
wat voor spel?
zat te denken om ff weer dat xbox live te nemen enzo op mijn tv. Maar meestal was ik er snel op uitgekeken?
Jij bolktquote:
Wij bolkenquote:
quote:
Heb jij gebolkt?quote:
ik heb gebolkt!quote:
Misschien mag je een hapje mee eten 😉quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:00 schreef MooieTop6 het volgende:
Er zit er hier één met de tiet bloot borstvoeding te geven een tafeltje naast me
Ik ben trots op u, mijn bolkende broederquote:
Right back at you!quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:02 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ben trots op u, mijn bolkende broeder
Ik geef u deze likequote:
is er wat mis met je kind voeden dan?quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoelde dat alles tegenwoordig gebeurt en kan.
Moet allemaal maar kunnen tegenwoordigquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoelde dat alles tegenwoordig gebeurt en kan.
Nee, voor je het weet sta je op internet...quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:04 schreef greysbones het volgende:
20 jaar geleden was topless op het strand liggen gewoon
tegenwoordig kan het niet eens meer
Hey Birdiequote:
kan toch ook al met je (profiel)foto + aiquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, voor je het weet sta je op internet...
wil je ons wat vertellen?quote:
Daarom zal ik ook nooit eeen profiel foto ergens neer zetten. Die ai is eng ze kunnen zo je hoofd op een naakte dame zettenquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
kan toch ook al met je (profiel)foto + ai
Als iemand dat wil kan dat altijd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |