quote:Op vrijdag 19 december 2025 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een vrijdagavondverwenbakkkiekoffieborrel
wat voor spel?quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2025 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een vrijdagavondverwenbakkkiekoffie
Diablo 4 vanvondquote:Op vrijdag 19 december 2025 19:39 schreef kree het volgende:
[..]
wat voor spel?
zat te denken om ff weer dat xbox live te nemen enzo op mijn tv. Maar meestal was ik er snel op uitgekeken?
Jij bolktquote:
Wij bolkenquote:
quote:
Heb jij gebolkt?quote:
ik heb gebolkt!quote:
Misschien mag je een hapje mee eten 😉quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:00 schreef MooieTop6 het volgende:
Er zit er hier één met de tiet bloot borstvoeding te geven een tafeltje naast me
Ik ben trots op u, mijn bolkende broederquote:
Right back at you!quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:02 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ben trots op u, mijn bolkende broeder
Ik geef u deze likequote:
is er wat mis met je kind voeden dan?quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoelde dat alles tegenwoordig gebeurt en kan.
Moet allemaal maar kunnen tegenwoordigquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoelde dat alles tegenwoordig gebeurt en kan.
Nee, voor je het weet sta je op internet...quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:04 schreef greysbones het volgende:
20 jaar geleden was topless op het strand liggen gewoon
tegenwoordig kan het niet eens meer
Hey Birdiequote:
kan toch ook al met je (profiel)foto + aiquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, voor je het weet sta je op internet...
wil je ons wat vertellen?quote:
Daarom zal ik ook nooit eeen profiel foto ergens neer zetten. Die ai is eng ze kunnen zo je hoofd op een naakte dame zettenquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
kan toch ook al met je (profiel)foto + ai
Als iemand dat wil kan dat altijd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |