Het USA schaakteam bestaat ook uit een Filipino, een Italiaan en een Japanner dus wat geeft hetquote:
Some like it hot? Gezien de studiobezetting zou dat wel toepasselijk zijnquote:Op vrijdag 19 december 2025 13:54 schreef Dagoduck het volgende:
Vanochtend twee films uit 1959 gekeken
Dennant dus.quote:Op vrijdag 19 december 2025 13:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De vijfde leg is altijd de grotemannenleg. Vertelt altijd wie er het best inzit.
Vast leuker dan dat potje van AZ gister.quote:Op vrijdag 19 december 2025 13:54 schreef Dagoduck het volgende:
Vanochtend twee films uit 1959 gekeken
Djurmeen niet in beeld?quote:Op vrijdag 19 december 2025 13:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ken alleen de versie zonder de kankerhonden
Yep. En North by Northwest.quote:Op vrijdag 19 december 2025 13:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Some like it hot? Gezien de studiobezetting zou dat wel toepasselijk zijn
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 19 december 2025 13:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hebben we nog vakjes na vGerwen mogen afstrepen @:doevelaer
100%quote:Op vrijdag 19 december 2025 13:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vast leuker dan dat potje van AZ gister.
Geen kutsmoesje? Geen mentale problemen besproken?quote:
Blijkbaar leeft Eva Marie Saint nog. 101 jaartjes jong.quote:
Kutsmoesje wel volgens mij. Even terugzoeken. Maar dat was al na set 2 volgens mij.quote:Op vrijdag 19 december 2025 13:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen kutsmoesje? Geen mentale problemen besproken?
Neen. Alleen benoemd dat ik 'm verwachtte.quote:Op vrijdag 19 december 2025 13:59 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Kutsmoesje wel volgens mij. Even terugzoeken. Maar dat was al na set 2 volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |