'partner' bedoel je ?quote:Op maandag 22 december 2025 12:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Sexting kan ook prima met je partner als opwarmertje voor wat komen gaat.
Maar zo te zien is dit concept bij fokkers onbekend
Het quoten van de term? Om aan te geven dat ik een woord uit een zin heb gepakt, en verwijs naar dat woord ?quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met de aanhalingstekens?
Sorry maar ik snap het echt niet... Ik zeg toch partner?quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het quoten van de term? Om aan te geven dat ik een woord uit een zin heb gepakt, en verwijs naar dat woord ?
Dat het concept 'het hebben van een partner waar je succesvol mee kunt sexten' bij Fokkers wellicht minder bekend is ?quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Sorry maar ik snap het echt niet... Ik zeg toch partner?
Die nummers zijn er nog maar die webcam dames van tegenwoordig...woei..ze helpen zekerquote:Op vrijdag 19 december 2025 21:11 schreef Elan het volgende:
Vroeger als kleine onbenullige aap wel eens stiekem 0900 nummers gebeld en dat was toen wel spannend (vooral toen mijn ouders de telefoonrekening kregen)
Anno 2025 zou je toch eerder voor videobellen kiezen?
Als ik op reis ben en mijn vriendin of ik zo onze behoeftes hebben; heerlijk om haar dan te horen kreunen en klaarkomen terwijl ik bijvoorbeeld in een lounge van een luchthaven zit. 🍆quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:40 schreef theodoorpaardje het volgende:
Heeft iemand hier ooit phone sex gehad? en hoe heb je dit ervaren? Sexting bestaat ook, maar dat lijkt mij iig niet geil.
Bedoel je misschien telefoonseks?quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:40 schreef theodoorpaardje het volgende:
Heeft iemand hier ooit phone sex gehad? en hoe heb je dit ervaren? Sexting bestaat ook, maar dat lijkt mij iig niet geil.
Aan de andere kant van de wereld luisteren hoe je wijf wordt geneuktquote:Op maandag 2 februari 2026 17:44 schreef Ricoams het volgende:
[..]
Als ik op reis ben en mijn vriendin of ik zo onze behoeftes hebben; heerlijk om haar dan te horen kreunen en klaarkomen terwijl ik bijvoorbeeld in een lounge van een luchthaven zit. 🍆
Goh, zou phonesex telefoonseks betekenen?quote:Op donderdag 5 februari 2026 19:39 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Bedoel je misschien telefoonseks?
Als het toch zo simpel is: waarom is TS dan niet in staat telefoonseks te typen i.p.v. phone sex??quote:Op donderdag 12 februari 2026 10:11 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Goh, zou phonesex telefoonseks betekenen?
Dat kan een kind uit de kleuterklas je nog vertellen.
Iedereen snapt phone sex. Telefoon seks is te Nederlands.quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:34 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als het toch zo simpel is: waarom is TS dan niet in staat telefoonseks te typen i.p.v. phone sex??
Wat is er mis met de Nederlandse taal?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 07:31 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Iedereen snapt phone sex. Telefoon seks is te Nederlands.
Genoeg.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 07:41 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat is er mis met de Nederlandse taal?
Kneuzen die onnodig Engelse woorden gebruikenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 07:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Genoeg.
Als er een goede en makkelijke Engelse vertaling is van een woord, zoals phone sex, dan gewoon lekker doen!
De meeste mensen komen gelukkig wel vaak buiten alleen eigen gehuchtje in NLquote:Op vrijdag 13 februari 2026 07:45 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Kneuzen die onnodig Engelse woorden gebruiken
Dat is nog geen reden om de Nederlandse taal af te schaffen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 07:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
De meeste mensen komen gelukkig wel vaak buiten alleen eigen gehuchtje in NL
Dat zegt ook niemand, maar je kunt wel gewoon betere vervangingen van woorden in bepaalde zinnen gebruiken.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 07:57 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat is nog geen reden om de Nederlandse taal af te schaffen.
Denk het welquote:Op donderdag 5 februari 2026 19:39 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Bedoel je misschien telefoonseks?
Plons seksquote:Op maandag 16 maart 2026 23:59 schreef Ronzz het volgende:
Niet perse plons seks, maar via WhatsApp, Insta DM of Snapchat wel eens gedaan.
Is dat een variant op plompzakken?quote:
geilquote:Op dinsdag 17 maart 2026 11:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Is dat een variant op plompzakken?
Vroeger toen ik jong was hadden we nog een huistelefoon zo oude met een draadje aan de muur waar je met je vinger het nummer moest invullen (draaitelefoon) .. was wel risky want als ik dan mijn grote vriend aan het aftrekken was en zat te kreunen en iemand beneden gebruikte de zelfde lijn hoorde ze me.quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:40 schreef theodoorpaardje het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |