Ik fok alleen maar mobielquote:Op donderdag 18 december 2025 20:30 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Mobiel fokken, dat wens ik zelfs m'n ergste vijand nog niet toe
Helemaal niet met die videoreclames van tegenwoordig. Maar moest nog even een pizza naar binnen werken.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:30 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
We hebben het niet over jou!quote:Op donderdag 18 december 2025 20:31 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hoog gehalte "Het is maar een spelletje" rustiggf
Oh, nooit anders gedaan eigenlijk. Hooguit vervelend dat oude quotes soms onthouden worden bij een nieuwe post.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:30 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met bingo etc bijwerken dan?quote:Op donderdag 18 december 2025 20:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik fok alleen maar mobiel
Ik ben al een anderhalf jaar niet op de laptop gaan fokken
Nou, stel je voor!quote:Op donderdag 18 december 2025 20:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hebben het niet over jou!
Maar het cirkeltje PSV-users wat gelukkig hier niet mee post
Een paar jaar terug is hij enorm afgevallen, maar toen ging het darten opeens niet meer goed. Dus is hij bewust weer gaan vreten en is het er dubbel zo hard weer bij gekomen.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:15 schreef TweedeKlum het volgende:
Zo dan, hoeveel kilo is daar bij gekomen dan?
Maar owee als je er wat van zegt, dan gooit de geradicaliseerde eigenaar van deze toko het topic dicht en geeft je een banquote:Op donderdag 18 december 2025 20:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Helemaal niet met die videoreclames van tegenwoordig. Maar moest nog even een pizza naar binnen werken.
Doelde ook meer op de uitgebreide analyses van 5 alineas. Dat schorum is weer een soort patiënt op zich.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hebben het niet over jou!
Maar het cirkeltje PSV-users wat gelukkig hier niet mee post
Gelukkig ben ik vanaf 21:00 absentquote:Op donderdag 18 december 2025 20:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Niels de Ruiter in de tweede etappe van een memorabele dag. @:Wimderon wordt weer op zijn wenken bediend.
Ik heb niets gezegd.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar owee als je er wat van zegt, dan gooit de geradicaliseerde eigenaar van deze toko het topic dicht en geeft je een ban
Ik heb vijftien jaar geleden op mijn oude iPad een keer een ‘Strip Design’ app gekocht. Die gebruik ik nog steeds als ik iets simpels ontwerp op mijn mobieltje, die app werkt echt heel goed.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:32 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met bingo etc bijwerken dan?
*Ik snap niet dat je jezelf dat aan doet.
Ik doe niet anders. Waarom zou ik achter een laptop of pc gaan zitten en tegelijkertijd darts kijken.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:30 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik twijfel geeneens of dit bizarre verhaal waar is.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een paar jaar terug is hij enorm afgevallen, maar toen ging het darten opeens niet meer goed. Dus is hij bewust weer gaan vreten en is het er dubbel zo hard weer bij gekomen.
ZolderkamerFOK!kers FOK!ken vanachter hun zolderkamerbureau.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik doe niet anders. Waarom zou ik achter een laptop of pc gaan zitten en tegelijkertijd darts kijken.
quote:Op donderdag 18 december 2025 20:19 schreef Doevelaer het volgende:
Ik ken weinig mensen, laat staan darters, met zo'n domme blik als Djurmeen
Nou ja, dat is dus de reden dat ik echt alleen nog Fok tijdens het WK Darts.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik doe niet anders. Waarom zou ik achter een laptop of pc gaan zitten en tegelijkertijd darts kijken.
Achter een bureau zitten doe ik wel op werk.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ZolderkamerFOK!kers FOK!ken vanachter hun zolderkamerbureau.
Is dat een ode aan Wattimena?quote:
ZolderkamerFOK!kers werken ook niet uiteraard.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Achter een bureau zitten doe ik wel op werk.
Rustig makker, straks smijt hij je er van af. Je moet even twee weekjes rustig blijvenquote:
Ik kan dus concluderen dat jij geen gymleraar bentquote:Op donderdag 18 december 2025 20:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Achter een bureau zitten doe ik wel op werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |