afkloppen.. voor je het weet weten ze nog een manier buiten het veld te vinden.quote:Op zondag 21 december 2025 10:27 schreef De_Pel het volgende:
Positief nieuws; na vandaag gaan we onszelf dit jaar niet meer vernederen
Vergeet dat maar. Die zit er na de winterstop ‘gewoon’ nog.quote:Op zondag 21 december 2025 11:27 schreef M.Melandri het volgende:
Hopelijk ook de laatste wedstrijd met Van Persie op de bank.
Als ie verliest denk ik dat dat balletje toch kan gaan rollen.quote:Op zondag 21 december 2025 11:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Vergeet dat maar. Die zit er na de winterstop ‘gewoon’ nog.
Op het veld tenminstequote:Op zondag 21 december 2025 10:27 schreef De_Pel het volgende:
Positief nieuws; na vandaag gaan we onszelf dit jaar niet meer vernederen
Ik bedoelde inderdaad op het veld, lulquote:Op zondag 21 december 2025 11:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op het veld tenminste
Voor 31 december bekendmaking dat Timber naar PSV vertrekt ofzo
Dit is toch om verdrietig van te wordenquote:Op zondag 21 december 2025 13:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Wellenreuther; Lotomba, Ahmedhodzic, Watanabe, Plug; Hwang, Timber, Valente; Borges, Ueda, Sauer
Wel benieuwd naar Borges op rechts, dat vond ik afgelopen woensdag een zeldzaam lichtpuntje.
Ik zie niet wat het één met het ander te maken heeft.quote:Op zondag 21 december 2025 13:21 schreef ashardalan het volgende:
ajax gelijk, psv achter, maw; Enorme nederlaag incoming?
We kunnen profiteren, sws van ajax-resultaat. Meestal falen we dan, hard.quote:Op zondag 21 december 2025 13:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zie niet wat het één met het ander te maken heeft.
Hwang is niet bepaald het probleem in dit elftalquote:Op zondag 21 december 2025 13:53 schreef Scrummie het volgende:
Niet verwacht na zijn begin periode, maar toch lichtelijk verdrietig zodra Hwang in de basis staat.
Gezien wat er verder nog over is ben ik er eerder blij meequote:Op zondag 21 december 2025 13:53 schreef Scrummie het volgende:
Niet verwacht na zijn begin periode, maar toch lichtelijk verdrietig zodra Hwang in de basis staat.
Je bent het helemaal kwijt.quote:Op zondag 21 december 2025 13:53 schreef Scrummie het volgende:
Kanaal 3.quote:Op zondag 21 december 2025 13:53 schreef Alpha0 het volgende:
Zend ESPN de wedstrijd tegen Twente uit op het open kanaal. (ik heb Ziggo, met ESPN op kanaal 18).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |