We zouden in theorie zelfs dichter bij PSV dan bij Ajax kunnen staan na morgenquote:Op zondag 21 december 2025 00:56 schreef fetX het volgende:
Nou, goede kans om weer uit te lopen. Dan weet je al welke kant het op gaat natuurlijk. Zeker deze fase.
FC Twente heeft Ueda al van het lijstje afgetikt. 2x in een pot zelfsquote:Op zondag 21 december 2025 05:56 schreef HMFuckyouall het volgende:
Als Feyenoord morgen gewoon even normaal kan doen en kutje Ueda nu eens zou bewijzen te kunnen scoren tegen clubs groter dan het niveau RKC wordt dat sterk gewaardeerd
afkloppen.. voor je het weet weten ze nog een manier buiten het veld te vinden.quote:Op zondag 21 december 2025 10:27 schreef De_Pel het volgende:
Positief nieuws; na vandaag gaan we onszelf dit jaar niet meer vernederen
Vergeet dat maar. Die zit er na de winterstop ‘gewoon’ nog.quote:Op zondag 21 december 2025 11:27 schreef M.Melandri het volgende:
Hopelijk ook de laatste wedstrijd met Van Persie op de bank.
Als ie verliest denk ik dat dat balletje toch kan gaan rollen.quote:Op zondag 21 december 2025 11:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Vergeet dat maar. Die zit er na de winterstop ‘gewoon’ nog.
Op het veld tenminstequote:Op zondag 21 december 2025 10:27 schreef De_Pel het volgende:
Positief nieuws; na vandaag gaan we onszelf dit jaar niet meer vernederen
Ik bedoelde inderdaad op het veld, lulquote:Op zondag 21 december 2025 11:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op het veld tenminste
Voor 31 december bekendmaking dat Timber naar PSV vertrekt ofzo
Dit is toch om verdrietig van te wordenquote:Op zondag 21 december 2025 13:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Wellenreuther; Lotomba, Ahmedhodzic, Watanabe, Plug; Hwang, Timber, Valente; Borges, Ueda, Sauer
Wel benieuwd naar Borges op rechts, dat vond ik afgelopen woensdag een zeldzaam lichtpuntje.
Ik zie niet wat het één met het ander te maken heeft.quote:Op zondag 21 december 2025 13:21 schreef ashardalan het volgende:
ajax gelijk, psv achter, maw; Enorme nederlaag incoming?
We kunnen profiteren, sws van ajax-resultaat. Meestal falen we dan, hard.quote:Op zondag 21 december 2025 13:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zie niet wat het één met het ander te maken heeft.
Hwang is niet bepaald het probleem in dit elftalquote:Op zondag 21 december 2025 13:53 schreef Scrummie het volgende:
Niet verwacht na zijn begin periode, maar toch lichtelijk verdrietig zodra Hwang in de basis staat.
Gezien wat er verder nog over is ben ik er eerder blij meequote:Op zondag 21 december 2025 13:53 schreef Scrummie het volgende:
Niet verwacht na zijn begin periode, maar toch lichtelijk verdrietig zodra Hwang in de basis staat.
Je bent het helemaal kwijt.quote:Op zondag 21 december 2025 13:53 schreef Scrummie het volgende:
Kanaal 3.quote:Op zondag 21 december 2025 13:53 schreef Alpha0 het volgende:
Zend ESPN de wedstrijd tegen Twente uit op het open kanaal. (ik heb Ziggo, met ESPN op kanaal 18).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |