zeker, maar ik snap wel dat als je 18 bent het allemaal wat lastiger is. Naarmate je ouder wordt kan je het allemaal wat makkelijker relativeren.quote:Op donderdag 18 december 2025 16:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat dat betreft ben ik wel blij dat ik alleen tijdens de 90 minuten bloedfanatiek ben, maar ik het wel weer redelijk van me af kan laten glijden en weer door kan gaan met m'n leven als de wedstrijd eenmaal afgelopen is.
Spelers op het niveau van dit Feyenoord 1 krijgen is dan ook niet zo lastig.quote:Op donderdag 18 december 2025 15:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarin doen we het ook wel goed
Is ook zo, toen ik 18 was was mijn weekend altijd goed verziekt na puntverlies. Al liep ik nog steeds niet meer in protestmarsen ofzoquote:Op donderdag 18 december 2025 16:30 schreef alopio het volgende:
[..]
zeker, maar ik snap wel dat als je 18 bent het allemaal wat lastiger is. Naarmate je ouder wordt kan je het allemaal wat makkelijker relativeren.
Dan heb ik wel de neiging wat minder te drinken, jaquote:Op donderdag 18 december 2025 15:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Want als Feyenoord wel lekker gaat ben je wel zo fris als een hoentje?
Ik heb dat pas nadat we een consensus hebben gevonden van de oorzaken op dit forumquote:Op donderdag 18 december 2025 16:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat dat betreft ben ik wel blij dat ik alleen tijdens de 90 minuten bloedfanatiek ben, maar ik het wel weer redelijk van me af kan laten glijden en weer door kan gaan met m'n leven als de wedstrijd eenmaal afgelopen is.
Ik pas na wat erkenning.quote:Op donderdag 18 december 2025 17:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb dat pas nadat we een consensus hebben gevonden van de oorzaken op dit forum
Misschien moet je iedere dag in het PSV-topic gaan discussiëren totdat zij erkennen dat Valente beter is dan Veerman.quote:
Ik sluit niet uit dat hij dat ooit wordt, maar nu is hij dat in elk geval zeker nog niet.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien moet je iedere dag in het PSV-topic gaan discussiëren totdat zij erkennen dat Valente beter is dan Veerman.
Gelachen.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien moet je iedere dag in het PSV-topic gaan discussiëren totdat zij erkennen dat Valente beter is dan Veerman.
Ik vind het ook helemaal geen gekke take. Heb hier heel wat belachelijkere dingen voorbij zien komen.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ze gaan er nog op in ook.
Veel plezier ermee @:fetx en laat weten hoe het gaat.
Tripjes naar Engeland na de winterstop omdat Feyenoord kansloos in de Europese poulefase uitgeschakeld is of überhaupt geen Europese wedstrijden speeltquote:Op donderdag 18 december 2025 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel weer zin om zondag een keer om drie uur met mijn kop eraf naar binnen te wandelen omdat het seizoen toch al is afgelopen
Nostalgie.
Het is helemaal niet erg als ze hier posten, maar er komt zo ongekend veel stront uit. Waren we net van klaas, aTypisch en wat andere flopusers af, krijg je dit.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:25 schreef HMFuckyouall het volgende:
Waarom posten hier trouwens steeds dezelfde vier PSV supporters? Is PSV zelfs voor hun dermate oninteressant?
quote:Op donderdag 18 december 2025 20:25 schreef HMFuckyouall het volgende:
Waarom posten hier trouwens steeds dezelfde vier PSV supporters? Is PSV zelfs voor hun dermate oninteressant?
quote:Op woensdag 10 december 2025 09:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Omdat het PSV topic uit drie users bestaat.
Ramptoerisme. Moet jou toch aanspreken als je al je hele leven Feyenoord supporter bent.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:25 schreef HMFuckyouall het volgende:
Dus dat jij de laatste tijd vaak opduikt in het PSV topic is omdat jij Feyenoord oninteressant vindt?quote:Op donderdag 18 december 2025 20:25 schreef HMFuckyouall het volgende:
Omdat Feyenoord op dit moment de grootste grap is. Als het wat minder gaat bij Ajax of bij PSV dan heb je Feyenoorders die daar de boel verzieken, maar daarover hoor ik je dan ook weer niet klagen. Kortom gewoon je bek houden en incasseren.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:25 schreef HMFuckyouall het volgende:
Met absoluut hoogtepunt HMF die grappig komt toen over een nederlaag van PSV tegen Atletico Madrid terwijl Feyenoord een dag later verliest van de nummer 10 van Roemenië.quote:Op vrijdag 19 december 2025 00:26 schreef User98182 het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord op dit moment de grootste grap is. Als het wat minder gaat bij Ajax of bij PSV dan heb je Feyenoorders die daar de boel verzieken, maar daarover hoor ik je dan ook weer niet klagen. Kortom gewoon je bek houden en incasseren.
Klaas is het slimmere broertje van HMF.quote:Op vrijdag 19 december 2025 07:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Met absoluut hoogtepunt HMF die grappig komt toen over een nederlaag van PSV tegen Atletico Madrid terwijl Feyenoord een dag later verliest van de nummer 10 van Roemenië.
Het is met stip de treurigste act van Fok! Je zou bijna gaan hopen dat hij weer gewoon inlogt als Klaas.
quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:53 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Klaas is het slimmere broertje van HMF.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |