Zijn eerste dubbel, die dubbel 12, zette de toon.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
die Sevada staat wel te finishen als een beer geloof ik zeg
Mensen maken zich klaar voor Barney. Toilet, wat te drinken, even roken en die rust pakken.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
Het wordt rustiger hier. Feyenoord is begonnen zeker...
Bruine beer?quote:Op woensdag 17 december 2025 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
die Sevada staat wel te finishen als een beer geloof ik zeg
Weet je wie wel een finisher was?quote:Op woensdag 17 december 2025 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geen finisher die Mett Kempbell
Nog één lekkie.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kan weleens heel snel gedaan zijn idd
Sevada is ook wel goed gaan gooien (relatief gezien dan).quote:Op woensdag 17 december 2025 21:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Campbell is het ook gewoon net-niet. Canadees probleempje van het heen-en-weer-reizen. Op zijn dag kan hij gewoon goed zijn en een Wade uit het WK mieteren.
Even hierop terugkomen, D1 is wel al gegooid, maar niet als in een '2'-finish.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Al een paar pogingen gezien, maar 1 dubbel 1 is natuurlijk wel super kut. Maar die gaat wel komen. Ik zou bijna sferen (@:defside) dat dubbel 1 (2) wel is gegooid.
Menziesboos?quote:
Altijd basis volgens Koemanquote:Op woensdag 17 december 2025 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geen finisher die Mett Kempbell
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |