abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219545984
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2025 15:11 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Bij het zwembad twijfelde ik. Het is 1 van de oudste parken en een eerste poging tot groot zwembad. Weet niet hoe dat nu is.

Ik ben er al jaren niet geweest. Voor mij wel mijn allereerste wildwaterbaan :+

Leuk voor een 2 jarige en een 6 (bijna 7) jarige? :).

Wij gaan in februari weer naar Erperheide in Peer. Zelfde
Faciliteiten geloof ik (binnen speeltuin, kinderboerderij).
Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf niet zo'n zwembadfanaat ben - heb dit keer helemaal niet gezwommen (maar boekje gelezen daar terwijl vriendin en kind zwommen). Het is wel best groot vond ik, maar heb ook niet heel veel referentiekader. Deze was leuker dan Kempervennen en Huttenheugte volgens vriendin, mocht je daar keer geweest zijn. Een golfslagbad, een buiten stuk, een wildwaterbaan, een kleinere brede glijbaan, een badje voor de kleintjes met mini glijbaan, een stuk voor de peuters/kleuters met twee kleine glijbaantjes en een iets grotere geloof ik. Dat is wat ik me zo herinner. We zaten hier nu voor de derde keer :). Vorig jaar was t kind 1.5, in mei 2 en nu 2.5 en zij vindt t fantastisch. Ze is wel vrij groot en redelijk vlot, ze heeft bij 1.5 al meegedaan met ponyrijden waar dat geloof ik officieel vanaf ouder is.

Erperheide heb ik ook goede verhalen over gehoord ja, van jou en ook elders, die is alleen elke keer stuk duurder volgens mij. Heb er na jouw vorige keer wel specifiek ook naar gekeken.

Of het voor de 6/7-jarige ook leuk is vind ik moeilijk inschatten, maar ik denk het wel.

@Tele6 yey!! Wat lekker!

Ik had een gezellige borrel met in totaal 8 buren + 4 kinderen, en rond 17u ging iedereen lekker weer naar huis. Zo fijn ook, iedereen pakt dan meteen even wat servies en bestek en zet het op aanrecht en zo, dus ik hoefde alleen nog alles in de vaatwasser te zetten en klaar. Fijn gehad. Wel genoeg gegeten al, ik was eigenlijk van plan sushi te halen voor vanavond als verjaardags-eten (dank voor de inspiratie @Lucky_Strike) maar dat ga ik nu morgenmiddag doen.
pi_219546138
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 18:42 schreef borisz het volgende:
En twee biertjes van Slot Oostende.

Toevallig hebben wij daar ook 2 biertjes van mee naar huis genomen :D
  zaterdag 20 december 2025 @ 21:06:41 #243
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_219546166
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 20:53 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf niet zo'n zwembadfanaat ben - heb dit keer helemaal niet gezwommen (maar boekje gelezen daar terwijl vriendin en kind zwommen). Het is wel best groot vond ik, maar heb ook niet heel veel referentiekader. Deze was leuker dan Kempervennen en Huttenheugte volgens vriendin, mocht je daar keer geweest zijn. Een golfslagbad, een buiten stuk, een wildwaterbaan, een kleinere brede glijbaan, een badje voor de kleintjes met mini glijbaan, een stuk voor de peuters/kleuters met twee kleine glijbaantjes en een iets grotere geloof ik. Dat is wat ik me zo herinner. We zaten hier nu voor de derde keer :). Vorig jaar was t kind 1.5, in mei 2 en nu 2.5 en zij vindt t fantastisch. Ze is wel vrij groot en redelijk vlot, ze heeft bij 1.5 al meegedaan met ponyrijden waar dat geloof ik officieel vanaf ouder is.

Erperheide heb ik ook goede verhalen over gehoord ja, van jou en ook elders, die is alleen elke keer stuk duurder volgens mij. Heb er na jouw vorige keer wel specifiek ook naar gekeken.

Of het voor de 6/7-jarige ook leuk is vind ik moeilijk inschatten, maar ik denk het wel.

@:Tele6 yey!! Wat lekker!

Ik had een gezellige borrel met in totaal 8 buren + 4 kinderen, en rond 17u ging iedereen lekker weer naar huis. Zo fijn ook, iedereen pakt dan meteen even wat servies en bestek en zet het op aanrecht en zo, dus ik hoefde alleen nog alles in de vaatwasser te zetten en klaar. Fijn gehad. Wel genoeg gegeten al, ik was eigenlijk van plan sushi te halen voor vanavond als verjaardags-eten (dank voor de inspiratie @:Lucky_Strike) maar dat ga ik nu morgenmiddag doen.
Ah, dan toch maar een keer overwegen. Huttenheugte en Kempervennen zijn ongeveer gespiegeld en hetzelfde bad van oorsprong, met wat speciale dingen per park. Na paar keer Huttenheugte vind ik het wel best. Vroeger veel op Kempervennen gezeten.

Vossenmeren ligt tegen Kempervennen aan. Net tegen de Nederlandse grens vanuit België.
Denk dat die ook nog een keer geprobeerd wordt.

Eerst eind januari zwemmen op de Eemhof (dagje).
Daarna Erperheide. Met of zonder mijn ouders, geen idee nog. Ik vermoed dat ze niet meegaan.
pi_219547117
@vlindertje89 Gefeliciteerd met je verjaardag! Welke vlaaien heb je?
En wat een fijne dag zo

@Tele6 Gefeliciteerd met je nieuwe woning! En fijn dat het verhuizen achter de rug is!

@Blues wat een mooi cadeau uit Australië en nog gefeliciteerd met @golfer!

@Lonaa Geniet van je vrije dagen en hopelijk doen je armen/schouders minder vervelend door rust

@AnneX Was dit eerste borrel met de ( nu ook niet echt meer nieuwe) buren?
De hapjes klinken heerlijk

@Lucky_Strike Fijne vakantie! Leuke van kerstpakketten en lekker geshopt!

@Kaatje1 Fijn dat je een paar dagen lekker heb geslapen en fijn wakker bent geworden, jammer dat het niet langer duurde

@derLudolf Dat waren lange dagen qua werk! Nu wel extra vrij? Of bewaar je je dagen die nog even?

@Cat-astrophe Lekker vrij van werk! Woehoe! Niet dat jij heel rustig aan doet thuis ;)
O, ik vergat te vragen: hoeveel adventskalender heb jij dit jaar? Heb je er niet over gehoord

@flipsen totaaaal niet jaloerse op die veelste warme dagen daar bij jou

Ik wil nog meer typen, maar vandaag gewerkt als gastvrouw, dus veel op de been geweest en arm doet toch wel een beetje zeer. Dus eerst maar even slapen. Morgen staat Diergaarde Blijdorp op de planning
pi_219547287
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2025 22:07 schreef Yinny het volgende:
@:vlindertje89 Gefeliciteerd met je verjaardag! Welke vlaaien heb je?
En wat een fijne dag zo

Ik wil nog meer typen, maar vandaag gewerkt als gastvrouw, dus veel op de been geweest en arm doet toch wel een beetje zeer. Dus eerst maar even slapen. Morgen staat Diergaarde Blijdorp op de planning
Ik had kruisbessen schuim, appel kaneel, kruisbessen raster en kersen raster. De kruisbessen schuim en appel kaneel zijn op. En ik heb nog 1.5 ongeveer aan kruisbessen en 2 aan kersen in stukken in de vriezer liggen O-) het expres wat extra daarvan mee genomen.

Balen van je arm, wel heel leuk van Blijdorp morgen! Hoe gaat het herstel? Veel plezier morgen!
  Moderator zaterdag 20 december 2025 @ 23:11:39 #246
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219547841
@Yinny iets meer vrij nu, was van plan aantal dagen aan het werk te gaan de komende twee weken maar neem nu bijna twee weken vrij. Maandag nog wel even heen, nog wat kleine dingen tekenen die op locatie nodig zijn maar verder ook hooguit nog een dag. Heb 70 overuren opgebouwd dus dat is een mooi potje extra vrije dagen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_219547971
Vervelend van je arm @Yinny Merk je al wel verbetering wanneer je niet te veel doet?

Hele fijne dag morgen in Blijdorp
We have far more in common than that which devides us..
pi_219548683
@vlindertje89 vergeten te feliciteren *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219549335
Mogguh allemaal.

@Yinny ha weer eens een post waaruit blijkt dat je meeleeft met wat gebeurt in de Cul sc. Dat doen de mensen hier ook stilletjes met jou.
“Hoe zou het met Yinny gaan…?”
Overigens: de hapjes waren net zo smakelijk en verrassend als het klonk in de recepten.
Veel plezier in Blijdorp!

Er waren drie haarspelden om een lok in toom te houden. Die zijn nu alle drie “even” zoek. Zo’n haarklem bovenop het hoofd is een vreemd gezicht.
Kan ik beter zo’n kerst diadeem met sterretjes of rendieren in het haar steken.
# klein leed. Heel klein.
pi_219549475
Veel plezier in Blijdorp @Yinny :*
pi_219549688
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 18:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou, mijn winkelwagen is weer gevuld.

- Nagelvijlen
- Nagelriemknipper
- Teennagelknipper
- Nagenschaartje
- Hitster
- Set van 3 zeven
- Set cups en maatlepels
- Telefoonhoesje
- Oesterzwambroed
- Broodtrommel

Morgen nog even alle digitale bonnen verzamelen en dan afrekenen. Met de overgebleven bonnen moet ik nog een rugzak, kleding en een vogeldrinkbak kopen.
Ik had voor 160 euro Bol bonnen en bovenstaande kostte 153 euro. Daarnaast heb ik met mijn kadobon van VWN een bijenwasdoek en koortsthermomenter gekocht. Ik moet al jaren zo'n thermometer kopen. We hebben het nooit nodig gehad maar dat komt vast ooit nog wel.

Het vogelbadje is ook besteld, zonder bon maar voor mijn verjaardag. Ik vind het een mooi kado. Er komt nog een ander prachtig kado aan mezelf aan maar dat moet ik nog even goed plannen.
Spoilers!
pi_219549769
Kado's voor jezelf, altijd O+

@Yinny :W veel plezier!

[ Bericht 47% gewijzigd door Blues op 21-12-2025 12:05:45 ]
pi_219549810
Net een hele kaart vol gepent/d voor Australië, maar ik had niet genoeg ruimte, dus nog een A4tje erbij geschreven met wat uitgeprinte foto's.

Het thema van deze kaart is een ooievaar in ons eigen dorp (die kaarten zag ik voor het eerst, allerlei dorpsgezichten) en het toeval wil dat ik ook hele serie foto's van diezelfde plek heb met de jonge ooievaars.
Dus die er ook meteen bij gedaan.
Zegt g, breng ze nou niet op een idee om weer meer kinderen te krijgen _O-

Ik weet niet of ze deze 'witte' ooievaars kennen daar in aus omdat ze daar niet overwinteren.
Er is wel een ander soort die daar nog leeft.

En zometeen aan het Spaarne lunchen bij de molen met broer/schzus g. Even eruit, ook wel weer lekker en leuk.

#dagboek
  Moderator zondag 21 december 2025 @ 12:23:28 #254
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219549932
Dat is toch alleen de dominee de bepaald of er meer kinderen komen? :+

Was golfer hier bij?
https://archive.is/o7jcK
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_219549957
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 11:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik had voor 160 euro Bol bonnen en bovenstaande kostte 153 euro. Daarnaast heb ik met mijn kadobon van VWN een bijenwasdoek en koortsthermomenter gekocht. Ik moet al jaren zo'n thermometer kopen. We hebben het nooit nodig gehad maar dat komt vast ooit nog wel.

Het vogelbadje is ook besteld, zonder bon maar voor mijn verjaardag. Ik vind het een mooi kado. Er komt nog een ander prachtig kado aan mezelf aan maar dat moet ik nog even goed plannen.
Zijn dat Tien pakketjes inclusief brievenbus bestellingen?
Hebben jullie eigenlijk zo’n pakketten doos bij de deur?
(Buurvrouw had/ heeft een simpele losse box. Het eerstvolgende pakket werd bij mij geleverd.
Paste niet. )

Op de kerstmarkt losse thee gekocht en wat een smaak verschil toch met een Clipper theezakje.
De losse aalbessen/ citroen van mijn Keukenkruiden drink ik in de zomer eigenlijk.
De thee komt van de Kruidenvallei.

Oh ja…bed afgehaald en daar was in ieder geval één haarspeld verdwaald. ~:)

[ Bericht 8% gewijzigd door AnneX op 21-12-2025 12:32:53 ]
pi_219550119
Een update van de amaryllis groei. De bloemstelen van beiden zijn nu 24 cm.
De bladen willen omknakken en worden gespalkt door twee lange saté prikkers aan elkaar. >:O
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_219550546
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 11:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Vast heel klein, zo'n bijenwasdoekje
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_219550778
@Yinny veel plezier in Blijdorp! Hopelijk werkt arm mee. Hoe gaat het herstel?

Ik heb dit jaar 5 adventskalenders B-) :@ Plus het december kraslot. Drukdrukdruk _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_219550798
Twee supermarkten afgelopen en nu alles in huis voor kerstavond tapas. Drukte viel me mee. Wsch veel te veel gekocht dus dat wordt meegeven aan vriendin want daarna eet ik weinig thuis.

Alleen nog worstenbroodjes halen voor na de nachtmis :9
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_219550857
December kraslot had ik ook gekregen. Ging heel voortvarend, maar helaas geen cent -O-

Elin zat net mee te kijken naar het scherm. Toen haar maar even plezier gedaan (en later een echt snoepje gegeven)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_219551030
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2025 14:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:yinny veel plezier in Blijdorp! Hopelijk werkt arm mee. Hoe gaat het herstel?

Ik heb dit jaar 5 adventskalenders B-) :@ Plus het december kraslot. Drukdrukdruk _O-
Wij hebben er ook 5, die van jou zijn vast alleen beter voor de gezondheid :D

Ah ik lieg ik heb ook nog 2 puzzeladventkalenders.
pi_219551072
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 14:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Wij hebben er ook 5, die van jou zijn vast alleen beter voor de gezondheid :D

Ah ik lieg ik heb ook nog 2 puzzeladventkalenders.
Uhm.. 2x bonbons _O-
En een keer nootjes waarbij zo'n 25% (met) chocolade is.

Thee en gezichtsverzorging is dan wel weer braaf.
pi_219551241
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2025 12:27 schreef AnneX het volgende:

[..]
Zijn dat Tien pakketjes inclusief brievenbus bestellingen?
Hebben jullie eigenlijk zo’n pakketten doos bij de deur?
(Buurvrouw had/ heeft een simpele losse box. Het eerstvolgende pakket werd bij mij geleverd.
Paste niet. )

Op de kerstmarkt losse thee gekocht en wat een smaak verschil toch met een Clipper theezakje.
De losse aalbessen/ citroen van mijn Keukenkruiden drink ik in de zomer eigenlijk.
De thee komt van de Kruidenvallei.

Oh ja…bed afgehaald en daar was in ieder geval één haarspeld verdwaald. ~:)

Ik heb ze niet geteld maar het zijn wel aardig wat pakketjes inderdaad, ook een groot deel brievenbus. We hebben geen pakketbox. Vaak gaat het naar een afhaalkluis, afhaalpunt of in de papiercontainer op de oprit.

Ik heb het meeste woensdag laten bezorgen, dan komt het meeste in een keer en dan is er iemand thuis. Ik heb niet zo'n haast dus als het na de feestdagen wordt is dat ook prima.

Haarspeld gevonden _O_ Ik was deze week ook mijn haarclip kwijt. En bidon. En J's paspoort. Inmiddels is alles weer gevonden.
Spoilers!
pi_219551271
quote:
2s.gif Op zondag 21 december 2025 13:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
35*35cm dus dat is best ok volgens mij. Ik heb een hele verzameling aan herbruikbare deksels en afdekdingessen dus deze krijgt ook vast nut.
Spoilers!
pi_219551313
quote:
2s.gif Op zondag 21 december 2025 13:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
_O-
pi_219551314
Ik zit zin te maken om de woonkamer schoon te maken. J is net terug van een nachtje stappen en logeren dus die kan mooi even stofzuigen na mijn schoonmaak. Nu nog opstaan en in actie komen :X
Spoilers!
pi_219551318
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 15:02 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
_O-
Oh.

:')
Spoilers!
pi_219551320
Spoilers!
pi_219551324
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 15:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Oh.

:D :Y
pi_219551477
Ik had ook even nodig tot het kwartje viel, @Lucky_Strike ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')