Dat laatste gaat wel de hele uitzending in beslag nemen met veel gejank.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Nog eventjes en dan hopelijk van een paar zeer vervelende mensen af.
Och echt hoor, zo geen zin in eigenlijk, maar ja. Ff doorzetten.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat laatste gaat wel de hele uitzending in beslag nemen met veel gejank.
Voor Ajax.quote:
https://www.rtl.nl/boulev(...)88o_JzrOXalmFpBrWD3wquote:Op woensdag 17 december 2025 19:18 schreef ChocoFan het volgende:
Al opgezocht. Genieten jullie maar van het voetbal.
Ja wel sneu voor die ondernemers daar. Kom er af en toequote:
Ik wilde het nog niet weten.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/boulev(...)88o_JzrOXalmFpBrWD3w
Zit er mooi uit. Ze hadden het gehaal las ik. Top.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:19 schreef mario390 het volgende:
dit was de weltrecord 336 lebkuchenhuizen
@:Dotteke
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar leave, dit staat al online. En echt leuk dat hij er in komt.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wilde het nog niet weten.![]()
Toch geklikt want ik ben nieuwsgierig.![]()
En dit vind ik dan weer wel heel erg leuk, diegene die erin gaat komen.
Ik ontwijk bepaalde berichten als ik het niet wil weten.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar leave, dit staat al online. En echt leuk dat hij er in komt.
quote:Op woensdag 17 december 2025 20:37 schreef RedShoe het volgende:
Serieus Request is open![]()
MUZ / 3FM Serious Request 2025 #5324
Leuk om op de achtergrond aan te hebbenquote:
In Archive @mario390quote:Op woensdag 17 december 2025 17:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, iedere dag kun je 1 keer spelen, oudere die je nog niet gedaan heb kun je ook nog doen.
Waar staat die tent ?quote:Op woensdag 17 december 2025 20:37 schreef RedShoe het volgende:
Serieus Request is open![]()
MUZ / 3FM Serious Request 2025 #5324
Hij leest mij meestal welquote:Op woensdag 17 december 2025 21:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat moet je tegen mario zeggen, ik weet dat wel.
Hij is jouw persoonlijke stalker.quote:
Was een leuke wedstrijd uiteindelijkquote:
Zo lijkt het wel.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij is jouw persoonlijke stalker.
2-7quote:Op woensdag 17 december 2025 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was een leuke wedstrijd uiteindelijk
Jaquote:
Twee tegendoelpuntenquote:Op woensdag 17 december 2025 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja
Grim niet tevreden natuurlijk
Grim OUT?quote:
quote:
Morguhquote:
Nog leuke plannen het weekend?quote:
Niet bijzonder neequote:
O dan duurt het nog even voor je van vrije dagen kan genietenquote:Op donderdag 18 december 2025 06:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet bijzonder neeIk werk gewoon tot aan kerst
Deze kan wel wat koffie gebruiken.quote:
Fruitquote:Op donderdag 18 december 2025 09:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Freon RedShoe.![]()
[ afbeelding ]
Niet echt iets opmerkelijks nog.quote:Op donderdag 18 december 2025 09:31 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Fruit![]()
Nog nieuws uit Leeuwarden?
Komt deze kant ook op.quote:
Lolquote:
Ik sprak gister met iemand in een space uit Harlingen, toen ik haar vroeg of ze de naam Rene Teuben kende moest ze eerst keihard lachen en toen kwamen de verhalen. Was wel heel leuk.quote:
Die is wel bekend in Harlingenquote:Op donderdag 18 december 2025 10:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik sprak gister met iemand in een space uit Harlingen, toen ik haar vroeg of ze de naam Rene Teuben kende moest ze eerst keihard lachen en toen kwamen de verhalen. Was wel heel leuk.
En niet echt in positieve zin zo te horen.quote:
Goedemorgen.quote:
Nee, die veroorzaakt alleen maar overlast.quote:Op donderdag 18 december 2025 10:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En niet echt in positieve zin zo te horen.
Zelfs de burgemeester wist niet wat hij met hem aan moest .quote:Op donderdag 18 december 2025 11:10 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Nee, die veroorzaakt alleen maar overlast.
Vieze junk is het.
Het is een hopeloos geval.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zelfs de burgemeester wist niet wat hij met hem aan moest .
Nounou, zo slecht zal die burgemeester toch niet zijn?quote:
Anders kunnen ze Ruben nog wel burgemeester maken natuurlijkquote:Op donderdag 18 december 2025 11:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nounou, zo slecht zal die burgemeester toch niet zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |