In dat kleine dorp hiervoor was het dan weer beide dagen openquote:Op woensdag 17 december 2025 18:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat is dat voor gehucht dan.
Dan toch weer blij dat ik niet meer in een klein dorp woon.
Oh dat is dan ook weer raar.quote:Op woensdag 17 december 2025 18:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In dat kleine dorp hiervoor was het dan weer beide dagen open
Dit is het zuiden he. Misschien dat de AH op het station open is.
Kijkquote:Op woensdag 17 december 2025 18:44 schreef marcb1974 het volgende:
Oh, toch een jumbo gevonden die open is op 2e kerstdag
quote:Op woensdag 17 december 2025 18:46 schreef marcb1974 het volgende:
goh, de aftrap bij ajax duurt want vuurwerk
het valt mee,quote:
Ow ok, dacht ook dat ze pas over een uurtje zouden beginnenquote:Op woensdag 17 december 2025 18:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
het valt mee,
en was deze keer niet de schuld van ajax
18h45 jaquote:Op woensdag 17 december 2025 18:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ow ok, dacht ook dat ze pas over een uurtje zouden beginnen
Die zelf ingekleurde kaarten? Hij lijkt heel aardig, maar heeft ook eens iemands tas gestolen.quote:Op woensdag 17 december 2025 18:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die andere ken je vast ook wel, Wouter volgens mij. die speelt fluit en verkoopt kaarten.
Islamitische winkels zijn wel open.quote:Op woensdag 17 december 2025 18:11 schreef FreshFruit het volgende:
Hier is op eerste Kerstdag alles gesloten.
Tsja, junkie gedrag.quote:Op woensdag 17 december 2025 18:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Die zelf ingekleurde kaarten? Hij lijkt heel aardig, maar heeft ook eens iemands tas gestolen.
Nu ook al een pan gestolen in Leeuwardenquote:
Een steelpan ja.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Nu ook al een pan gestolen in Leeuwarden
Op FB is er ook vaak geen gesprek met hem te voeren. Triest om te zien wat een verslaving met je doet.quote:Op woensdag 17 december 2025 18:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Die zelf ingekleurde kaarten? Hij lijkt heel aardig, maar heeft ook eens iemands tas gestolen.
Wel gezwaaid nog ?quote:Op woensdag 17 december 2025 19:08 schreef ChocoFan het volgende:
De chinooks doen nu een avondoefening geloof ik, ik hoor ze wel maar zie ze niet, stond op het balkon net en zag alleen lampjes en daarna sterretjes omdat ik te snel was opgestaan en naar boven tuurde.
Nog 20 minuten Choco en dan de ontknoping.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:08 schreef ChocoFan het volgende:
De chinooks doen nu een avondoefening geloof ik, ik hoor ze wel maar zie ze niet, stond op het balkon net en zag alleen lampjes en daarna sterretjes omdat ik te snel was opgestaan en naar boven tuurde.
Ja ik weet het. Nog eventjes en dan hopelijk van een paar zeer vervelende mensen af.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nog 20 minuten Choco en dan de ontknoping.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |