nee dat is wantenquote:
Ik heb de donkerblauwe wrap eraf gehaald omdat iemand mijn auto zou gaan spuiten. Daaronder was ie wit.quote:
daar zul je me sowieso niet zienquote:Op woensdag 17 december 2025 14:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
we misten je al in het dartsforum
Hier hebben ze liefste alles met munt-smaak.quote:Op woensdag 17 december 2025 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Houden jullie ook van chips met azijn & zout smaak puur omdat het een vage intense smaakbeleving en mondgevoel geeft?
Of zijn jullie wel normaal?
Ik hoop vanavond ookquote:
Alles is in het thaisquote:Op woensdag 17 december 2025 14:13 schreef bitterbal het volgende:
@:kwiwi kan ik hier ook stroomkastjes mee blussen?
https://www.homepro.co.th/p/194528
quote:Op woensdag 17 december 2025 14:13 schreef bitterbal het volgende:
ik kan jouw tekst niet lezen, maar als ik zie type A- B ga ik uit van een schuimblusserquote:Brandblussers
Bewoners kunnen een woningbrand in principe zelf blussen mits die nog klein is. De brandweer adviseert daarvoor een brandblusser van 6 liter of 6 kilo in huis te hebben en die tweejaarlijks te laten keuren. Poederblussers zijn geschikt voor de meeste branden in woningen, maar het poeder tast elektronica aan en kan kortsluiting veroorzaken. Voor het blussen van elektrische apparatuur, en dus brand in de groepenkast, is alleen een kooldioxideblusser (CO2) geschikt.
Volgens mij heb ik een keer paprikachips zitten eten toen ik op dit ding zat te werken.quote:
Daarom ook dat we je mistenquote:Op woensdag 17 december 2025 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar zul je me sowieso niet zien
..en?quote:
Ik ben wel normaal. Dip m'n zoute chips gewoon in de melk, zoals het hoort.quote:Op woensdag 17 december 2025 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Houden jullie ook van chips met azijn & zout smaak puur omdat het een vage intense smaakbeleving en mondgevoel geeft?
Iewlquote:Op woensdag 17 december 2025 14:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier hebben ze liefste alles met munt-smaak.
quote:Op woensdag 17 december 2025 14:13 schreef bitterbal het volgende:
nee, ik hou er niet zo van.quote:Op woensdag 17 december 2025 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja dat wil ik ookquote:Op woensdag 17 december 2025 14:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier hebben ze liefste alles met munt-smaak.
Paprikachipsquote:Op woensdag 17 december 2025 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een keer paprikachips zitten eten toen ik op dit ding zat te werken.
oh ze hebben engels optiequote:Op woensdag 17 december 2025 14:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alles is in het thaisMaar zou schuimblusser doen, die kun je ook nog voor personen gebruiken. CO2 blusser is ook voor electra maar dat kun je niet voor personen gebruiken, maar dat weten mensen niet dus zo eentje beter niet ophangen. Poederblusser zou ook kunnen, maar dat maakt meer kapot dan nodig.
Salt & vinegar chips is leven.quote:Op woensdag 17 december 2025 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
geen enkele is ideaal denk ik. Hoop dat men het niet hoeft te gebruikenquote:Op woensdag 17 december 2025 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
ik kan jouw tekst niet lezen, maar als ik zie type A- B ga ik uit van een schuimblusser
wat wel beter is dan poeder, maar ook niet ideaal
mn mondhoeken beginnen al te krullen als ik eraan denkquote:Op woensdag 17 december 2025 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Salt & vinegar chips is leven.
CO2 blusser mag je alleen absoluut niet op mensen gebruiken. Als iemand per ongeluk vlam gevat heeft gaat iemand dat gewoon gebruiken natuurlijk, en dan heb je weer een volgend probleem.quote:Op woensdag 17 december 2025 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
ik kan jouw tekst niet lezen, maar als ik zie type A- B ga ik uit van een schuimblusser
wat wel beter is dan poeder, maar ook niet ideaal
jep. en dus ook niet voor C fire involves energized electrical equipmentquote:Op woensdag 17 december 2025 14:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ze hebben engels optie![]()
DRY CHEMICAL FIRE EXTINGUISHER XFIRE 2A2B 10LB
DRY CHEMICAL FIRE EXTINGUISHER XFIRE 2A2B 10LB
Protects your life and loved ones with portable fire extinguisher from XFIRE. The extinguisher is made of high-quality material for durability. Also, the spray from the product will turn to powder-like particle to extinguish fire. It offers maximum effectiveness when using with fires caused by wood, paper, textile, rubber, oil, gas, and electronic devices.
Classes of Fire
Class A: Class A fires use flammable materials as their fuel source. Wood, fabric, paper, trash and plastics
Class B: Class B fire use flammable liquid or gas as its fuel base.
Class C: Class C fire involves energized electrical equipment
Properties
Portable fire extinguisher is intended for extinguishing or putting out fire in various premises and buildings.
Dry chemical fire extinguisher contains mono ammonium phosphate, increasing fire extinguish performance.
Pressure: 195 PSI, Discharge Time: 14 sec
Certified TIS standard
Easy to use according to international standards. Simply pull the safety pin, aim, squeeze, and point.
Product Usage
For extinguishing fire by pulling off the pin before use.
Should leave a proper space when extinguish fire.
misschien is het een poederblusser?
ja, dat moet je ook niet hebbenquote:Op woensdag 17 december 2025 14:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
CO2 blusser mag je alleen absoluut niet op mensen gebruiken. Als iemand per ongeluk vlam gevat heeft gaat iemand dat gewoon gebruiken natuurlijk, en dan heb je weer een volgend probleem.
Welke kleur?quote:Op woensdag 17 december 2025 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb de donkerblauwe wrap eraf gehaald omdat iemand mijn auto zou gaan spuiten. Daaronder was ie wit.
Ik rij nu al 2 jaar met een witte auto daardoor.
In de lente ga ik hem zelf wrappen naar een andere kleur.
Ja beter die niet ergens ophangen waar niet-getrainde mensen het kunnen pakkenquote:Op woensdag 17 december 2025 14:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
CO2 blusser mag je alleen absoluut niet op mensen gebruiken. Als iemand per ongeluk vlam gevat heeft gaat iemand dat gewoon gebruiken natuurlijk, en dan heb je weer een volgend probleem.
hmm die zullen dan wel extra duur zijn .quote:Op woensdag 17 december 2025 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jep. en dus ook niet voor C fire involves energized electrical equipment
een afgebrand huis is duurderquote:Op woensdag 17 december 2025 14:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm die zullen dan wel extra duur zijn .
Ja het vuur verstikken. Maar ja als iemand een brandblusser ziet hangen zullen ze niet eerst naar een deken gaan zoeken (denk ik).quote:Op woensdag 17 december 2025 14:24 schreef gianni61 het volgende:
op mensen is een branddeken sowieso beter denk ik?
mooi oranjequote:Op woensdag 17 december 2025 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een keer paprikachips zitten eten toen ik op dit ding zat te werken.
ik mag in februari weer op cursus, dan zal ik het wel weer eens allemaal herhaald krijgenquote:Op woensdag 17 december 2025 14:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja het vuur verstikken. Maar ja als iemand een brandblusser ziet hangen zullen ze niet eerst naar een deken gaan zoeken (denk ik).
voorheen ook wel genaamd... babyblauwquote:Op woensdag 17 december 2025 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Frozen Blue.
Ik weet alleen nog niet hoe licht of donker.
Oh dat vind ik wel een mooi kleurtje.quote:Op woensdag 17 december 2025 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Frozen Blue.
Ik weet alleen nog niet hoe licht of donker.
quote:Op woensdag 17 december 2025 14:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
voorheen ook wel genaamd... babyblauw
Nee zeker niet.quote:Op woensdag 17 december 2025 14:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
voorheen ook wel genaamd... babyblauw
Mooie kleur wel, vind ik.quote:Op woensdag 17 december 2025 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
Nee zeker niet.
Dat Frozen is een bepaalde laksoort.
Ik wil geen babyblauw.
Meer zoiets
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
als ik google open op frozen blue krijg ik toch echt de jurk van Elzaquote:Op woensdag 17 december 2025 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
Nee zeker niet.
Dat Frozen is een bepaalde laksoort.
Ik wil geen babyblauw.
Meer zoiets
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Als google het zegt...quote:Op woensdag 17 december 2025 14:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik google open op frozen blue krijg ik toch echt de jurk van Elza
jaquote:
En ik zie bijna alleen maar bmw's.quote:Op woensdag 17 december 2025 14:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik google open op frozen blue krijg ik toch echt de jurk van Elza
Huidhonger? Mint chocola?quote:Op woensdag 17 december 2025 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
ik heb weer een trek die ik niet kan stillen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |