Er is hoestdrank in bestelling. Dat wat?quote:Op woensdag 17 december 2025 13:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Goedemiddag, is er in deze kroeg nog drank te krijgen?
quote:Op woensdag 17 december 2025 13:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
quote:Op woensdag 17 december 2025 13:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er is hoestdrank in bestelling. Dat wat?
quote:Op woensdag 17 december 2025 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nog altijd even hilarisch zie ik
gebruiken we het gewoon als aanmaaklimonadequote:Op woensdag 17 december 2025 13:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er is hoestdrank in bestelling. Dat wat?
Die longen weten niet wat ze overkomtquote:Op woensdag 17 december 2025 13:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
gebruiken we het gewoon als aanmaaklimonade
quote:
Hoestsiroop is net indiaas voedsel dusquote:Op woensdag 17 december 2025 13:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die longen weten niet wat ze overkomt
Maag en darmen ook niet
4:50 opstaan is toch best vroegquote:
t zijn zware tijden voor iedereen!quote:Op woensdag 17 december 2025 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Met Âmbar naar de Welkoop, krijgt hij helemaal geen koekje bij de kassa
Je hebt toch wel meteen flink stennis geschopt, mag ik hopen? Boodschappen op de grond gooien en weglopen zonder te betalen?quote:Op woensdag 17 december 2025 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Met Âmbar naar de Welkoop, krijgt hij helemaal geen koekje bij de kassa
Hee zwerver. Ja wat moet je nou met je leven op een middag als deze hequote:Op woensdag 17 december 2025 13:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zei heel hard: "Ja Âmbar je krijgt niet elke keer een koekje bij de kassa "quote:Op woensdag 17 december 2025 13:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt toch wel meteen flink stennis geschopt, mag ik hopen? Boodschappen op de grond gooien en weglopen zonder te betalen?
want?quote:
Zeker. Geen darts geen levenquote:Op woensdag 17 december 2025 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee zwerver. Ja wat moet je nou met je leven op een middag als deze he
Wordt zo smerig.quote:
Nog zes uur je adem inhouden.quote:Op woensdag 17 december 2025 13:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zeker. Geen darts geen leven
Of een witte controller.quote:Op woensdag 17 december 2025 14:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Om die reden koop ik ook nooit een witte computermuis.
Oh Hedwig is voor een groot deel wit. Kan bevestigen dat je daar ook alles op ziet.quote:
zwart wordt ook smerig maar dat zie je niet dus is eigenlijk veel erger want vies en onzichtbaarquote:
Boeiend als je het niet zo snel ziet lijkt het ook minder goor.quote:Op woensdag 17 december 2025 14:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
zwart wordt ook smerig maar dat zie je niet dus is eigenlijk veel erger want vies en onzichtbaar
Wit interieur afschaffen kan ik mee levenquote:Op woensdag 17 december 2025 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Witte mensen? Ook afschaffen.
Wit interieur? Afschaffen.
Niets meer wit
Toen sliep ik nog niet eensquote:Op woensdag 17 december 2025 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
4:50 opstaan is toch best vroeg
Is dat ook niet gewoon na een dag alweer smerig als je hem hebt gewassen?quote:
Woahquote:Op woensdag 17 december 2025 13:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoestsiroop is net indiaas voedsel dus
met de nadruk op lijktquote:Op woensdag 17 december 2025 14:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Boeiend als je het niet zo snel ziet lijkt het ook minder goor.
quote:Op woensdag 17 december 2025 14:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Is dat ook niet gewoon na een dag alweer smerig als je hem hebt gewassen?
Is ie gelijk niet wit meerquote:Op woensdag 17 december 2025 14:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Is dat ook niet gewoon na een dag alweer smerig als je hem hebt gewassen?
Leuk he een witte auto.quote:Op woensdag 17 december 2025 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
Zou niet eens weten wanneer die voor het laatst gewassen is, dat heb ik al snel opgegeven!
Er is een verband met de hoestdrank in aantochtquote:Op woensdag 17 december 2025 14:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat zal vast niet van t partyen zijn geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |