abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219515302
En door!
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_219515309
Heb mn lunchafspraak met een vriendin maar afgezegd. Voel me bagger. Word ik dan eindelijk verstandig? :')
If they say
pi_219515596
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 08:51 schreef Mushanga71 het volgende:
Heb mn lunchafspraak met een vriendin maar afgezegd. Voel me bagger. Word ik dan eindelijk verstandig? :')
Testvraag
Heb je al een afspraak met de fysio?
O-)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 17 december 2025 @ 09:49:04 #4
319308 Tink89
To live is to dance
pi_219515634
quote:
6s.gif Op woensdag 17 december 2025 09:42 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Testvraag
O-)
Hier moest ik hardop om lachen, txs!

En Exode: wij hebben ook weleens een buurman ingeschakeld. Die zien die vrachtwagen toch wel aankomen en kunnen dan best effe aanpakken. Kut van de diepvries, maar verder prima oplossing. Maar fijn dat het bij jullie al opgelost is!

Mijn kinderen lopen op hun tandvlees. Ik ook. Maar het is bijna bijna bijna vakantie. En dan gaan de kinderen twee dagen naar de BSO en ga ik much needed tijd met mijn man inplannen. Eens bedenken wat we gaan doen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 17 december 2025 @ 10:01:46 #5
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_219515721
Thnx voor de felicitaties allemaal!
De makelaar daar doet zijn best om ons zaterdag het huis online te laten zien.
En van daaruit kijken we verder wat we doen.
En als het doorgaat krijg ik van de rescuegroep ook nog een poedeltje van 8 jaar mee, prachtig diertje, echt echt mijn droomhond. Stamboom alles, gered van mij een slechte fokker.
Niemand wil hem vanwege zijn leeftijd.
Die grijpen hun kans dus nog even :D O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_219515737
Gefeliciteerd met de verkoop van je huis @oh-oh ! Hopelijk kun je nu ook doorpakken en je droom achterna.

Ik sluit me aan bij het tandvlees lopen. De meiden zitten elkaar continu in de haren, echt heel veel geruzie. Medicatie is niet meer goed ingeregeld van D1 (probeer al sinds september een afspraak met de nieuwe psychiater te krijgen :X ) en overprikkeling van D2. En zelf ook veel stress.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 17 december 2025 @ 10:04:53 #7
176471 oh-oh
pi_219515739
Ik moet nu naar het ziekenhuis voor de laatste check voor mijn ogen, ook weer een spannend iets maar ik verwacht een all clear eindelijk!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 17 december 2025 @ 10:06:03 #8
176471 oh-oh
pi_219515746
Oef niet niks Kyara, ik duim voor je!
( Groucho Marx )
pi_219516027
Dat is spannend Kyara, ik duim voor je.
En sterkte met de laatste loodjes.

Succes in het ziekenhuis oh oh!
pi_219516128
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 10:01 schreef oh-oh het volgende:
En als het doorgaat krijg ik van de rescuegroep ook nog een poedeltje van 8 jaar mee, prachtig diertje, echt echt mijn droomhond. Stamboom alles, gered van mij een slechte fokker.
Oh. O+
Een poedel. O+ O+
pi_219516206
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 09:49 schreef Tink89 het volgende:
Mijn kinderen lopen op hun tandvlees. Ik ook. Maar het is bijna bijna bijna vakantie. En dan gaan de kinderen twee dagen naar de BSO en ga ik much needed tijd met mijn man inplannen. Eens bedenken wat we gaan doen.
:Y
2 dagen geen kinderen wel samen. Nu al mijn favoriete dagen van komende week.
Ik heb al wel een idee wat we gaan doen *)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219516211
Spannend Kyara
pi_219516369
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 10:01 schreef oh-oh het volgende:
Heb je een foto van de poedel? Sneu dat niemand 'm wil. Mijn moeder koos in het asiel altijd voor de kneusjes, ze hadden vaak wel een afwijking maar zo lief O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_219516372
quote:
2s.gif Op woensdag 17 december 2025 10:04 schreef Kyara het volgende:
Gefeliciteerd met de verkoop van je huis @:oh-oh ! Hopelijk kun je nu ook doorpakken en je droom achterna.

Ik sluit me aan bij het tandvlees lopen. De meiden zitten elkaar continu in de haren, echt heel veel geruzie. Medicatie is niet meer goed ingeregeld van D1 (probeer al sinds september een afspraak met de nieuwe psychiater te krijgen :X ) en overprikkeling van D2. En zelf ook veel stress.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oef wat een stress.. Mijn duimen draaien :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_219516420
quote:
6s.gif Op woensdag 17 december 2025 09:42 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Testvraag
O-)
Heee, kleine stapjes hoor, mijn verstand is wankel :@
Wel een mooi goed-voornemen voor het nieuwe jaar, afspraak maken bij de fysio *)

Oh-oh, succes bij de oogarts.

En spannend, @Kyara Duim ik mee voor goed nieuws.

SPOILER
If they say
  woensdag 17 december 2025 @ 12:28:38 #16
35189 Troel
scherp en bot
pi_219516586
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 12:07 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Heee, kleine stapjes hoor, mijn verstand is wankel :@
Wel een mooi goed-voornemen voor het nieuwe jaar, afspraak maken bij de fysio *)

Oh-oh, succes bij de oogarts.

En spannend, @:Kyara Duim ik mee voor goed nieuws.

SPOILER
SPOILER
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 17 december 2025 @ 12:28:52 #17
35189 Troel
scherp en bot
pi_219516588
quote:
2s.gif Op woensdag 17 december 2025 10:04 schreef Kyara het volgende:
Gefeliciteerd met de verkoop van je huis @:oh-oh ! Hopelijk kun je nu ook doorpakken en je droom achterna.

SPOILER
Ik duim voor je!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_219517168
Nu wel klaar met ziekenhuis gedoe, maar niets gebroken in de voet van Juul.
Ze heeft nog wel pijn maar kan er inmiddels weer een beetje op staan.
  woensdag 17 december 2025 @ 13:57:07 #19
176471 oh-oh
pi_219517173
Mijn ogen zijn helemaal goed gekeurd en ik hoef pas over een jaar weer een check up, de brief is al vertaald voor een ziekenhuis in Hongarije 8-)
Echt ik ben zo opgelucht, dit had nog lelijk kunnen uitpakken, maar dingen lijken eindelijk weer een beetje mee te zitten!
Phaidra ik heb wel een foto maar altijd ruzie met ze hier plaatsen.
Sorry!
( Groucho Marx )
  woensdag 17 december 2025 @ 13:57:28 #20
176471 oh-oh
pi_219517174
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 13:56 schreef exode het volgende:
Goed nieuws!
( Groucho Marx )
pi_219517228
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 13:56 schreef exode het volgende:
Ah mooi! Soms hersteld zoiets ineens heel snel.
Wanneer ga je precies naar de Efteling?
pi_219517492
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2025 14:06 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ah mooi! Soms hersteld zoiets ineens heel snel.
Wanneer ga je precies naar de Efteling?
Maandag, komende dagen rustig aan.

Ze had dit in april ook en het was in juli helemaal over. Hopelijk nu sneller.
pi_219517571
Goed nieuws @oh-oh en @exode ! Fijn!!!
pi_219517826
quote:
2s.gif Op woensdag 17 december 2025 12:28 schreef Troel het volgende:

[..]
SPOILER
Ik ga mn best doen :Y

Diagnose huisarts: astmatische bronchitis en ik hang weer voor een week aan de antibiotica. Dat plus nieuwe sterkere puffers. Blij dat het geen longontsteking is. Stem nog wel aan gort.
De praktijk sluit voor drie weken dus wel heel fijn dat ik vandaag moest komen. Scheelt een ritje hap in de komende weken, hoop ik.

Das fijn nieuws, exode. Bijna vakantie dus dan kan Juul lekker rustig aan doen. Sterkte voor haar :*

Ook voor jou dus goed nieuws, oh-oh! Ga je toch met een iets geruster hart naar Hongarije.
If they say
pi_219517893
Kyara
SPOILER
Mushanga, nu is dan ook het moment om even goed naar je zorgverzekering te kijken, zeker als je nu al weet fysio nodig te hebben kan dat zeer de moeite waard zijn!

Wij gaan voor een verzekering met orthodontie erbij dit jaar. Dikke kans dat dat over 2 jaar gaat komen, dus dat moet er dan nu al bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')