abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219516473
Laat maar gewoon ICE naar Nederland overwaaien en massa deportaties uitvoeren. Dan is het probleem meteen opgelost en hoeven we asiel ook nooit meer een verkiezingsonderwerp te maken en zijn we ook gelijk van de PVV af.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_219516523
Altijd weer die verdomde straatverlichting die fout zit :(

https://www.oost.nl/nieuw(...)oudt-verband-met-azc

Er is een verband tussen de aanranding van een minderjarig meisje in Hardenberg en het azc in Marslanden. Dat zei burgemeester Maarten Offinga gisteravond in de gemeenteraad. Hij belooft dat er de komende tijd meer politie in de wijk is en onderzoekt of er meer straatverlichting kan komen.
pi_219516546
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 12:22 schreef Tjoent het volgende:

Er is een verband tussen de aanranding van een minderjarig meisje in Hardenberg en het azc in Marslanden. Dat zei burgemeester Maarten Offinga gisteravond in de gemeenteraad. Hij belooft dat er de komende tijd meer politie in de wijk is en onderzoekt of er meer straatverlichting kan komen.
Meer straatverlichting :')

En dan hebben sommige lieden het hier over symboolpolitiek.
  woensdag 17 december 2025 @ 12:48:57 #54
3542 Gia
User under construction
pi_219516731
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 12:01 schreef Zoddie het volgende:
Je moet er sowieso IETS aan doen want de asielzoekers blijven hierheen komen en van elke 100 die weer weggestuurd worden blijven er toch een boel elke keer zitten dus het aantal illegalen blijft maar groeien in dit kleine landje.
Als je ze niet binnenlaat, hoef je ze ook niet weg te sturen, natuurlijk. Hopelijk komt er iets terecht van die Europese plannen om ze buiten Europa op te vangen en pas na goedkeuring toe te laten. Maar ik heb er een hard hoofd in.

https://www.rijksoverheid(...)se-regels-voor-asiel

Maar goed, hier is activistisch Nederland op tegen:

https://www.vluchteling.n(...)nen-moeten-van-tafel
pi_219516745
quote:

Ho ho, het meisje is cultureel verrijkt ja, waarom maken we daar zo'n ophef over. Ze heeft aan den lijve mogen ondervinden wat een andere cultuur kan brengen, daar moeten we met zijn allen heel blij mee zijn, niet iedereen komt zomaar in aanraking met een exotische cultuur!
  woensdag 17 december 2025 @ 12:57:18 #56
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_219516776
quote:

We hebben een straatverlichting probleem.
  woensdag 17 december 2025 @ 13:01:06 #57
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_219516803
Dan krijgen ze geen soep of moeten zelf hun buskaartje betalen. En dan is dat het strengste beleid ooit.
Wat kan mij dat boeien? Ze komen met 1000 per week ont land binnen wat onze samenleving op vrij korte termijn volledig ontwricht en het einde zal betekenen van Nederland als zodanig. Dát vind ik belangrijk
The End Times are wild
pi_219516893
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 13:01 schreef LXIV het volgende:
Dan krijgen ze geen soep of moeten zelf hun buskaartje betalen. En dan is dat het strengste beleid ooit.
Wat kan mij dat boeien? Ze komen met 1000 per week ont land binnen wat onze samenleving op vrij korte termijn volledig ontwricht en het einde zal betekenen van Nederland als zodanig. Dát vind ik belangrijk
Dan moet je inzetten op handel en ze geen redenen geven om hierheen te komen. Zet een stuk meer zoden aan de dijk dan dit soort symboolmaatregelen inderdaad.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 17 december 2025 @ 13:19:53 #59
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_219516937
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2025 12:24 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Meer straatverlichting :')

En dan hebben sommige lieden het hier over symboolpolitiek.
Als je ze eruit trapt kan je naar hartelust geld besteden aan fancy lampen met het geld dat dit circus kost.
pi_219516945
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 13:13 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Dan moet je inzetten op handel en ze geen redenen geven om hierheen te komen. Zet een stuk meer zoden aan de dijk dan dit soort symboolmaatregelen inderdaad.
En welke handel denk je met dergelijke lieden/ landen te kunnen drijven?

Zo kun je altijd wel in chantabele varianten blijven denken: in het Westen is het beter dan 'hier' dus ik ga asiel aanvragen.
  woensdag 17 december 2025 @ 13:21:35 #61
396550 Richestorags
pi_219516947
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 13:13 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Er is wel meer nodig dan alleen "inzetten op handel". En inderdaad, als we geen huizen en uitkeringen meer verstrekken geven we geen redenen meer voor de hele wereld om hiernaartoe te komen.
  woensdag 17 december 2025 @ 13:23:01 #62
396550 Richestorags
pi_219516960
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 13:21 schreef Tjoent het volgende:

[..]

Zo kun je altijd wel in chantabele varianten blijven denken: in het Westen is het beter dan 'hier' dus ik ga asiel aanvragen.
Stel je altijd de vraag waar iemands affiniteit ligt.
pi_219516968
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2025 13:23 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Stel je altijd de vraag waar iemands affiniteit ligt.
Ik weet het ;)
pi_219516971
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 13:21 schreef Tjoent het volgende:

[..]

Heeft niets met chantabele varianten te maken, aangezien wij er zelf ook baat bij hebben. Sowieso: om in aanmerking te komen voor asiel moet het wel om iets meer gaan dan het hier alleen beter hebben.

Wat bedoel je precies met 'welke handel'? Of ben je zo'n type dat denkt dat er niets te halen valt en bevestig je dus eigenlijk het verhaal van de mensen die hierheen komen?
Allah Al Watan Al Malik
pi_219516981
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 13:21 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Er is wel meer nodig dan alleen "inzetten op handel". En inderdaad, als we geen huizen en uitkeringen meer verstrekken geven we geen redenen meer voor de hele wereld om hiernaartoe te komen.
Ik wist niet dat immigranten daar per definitie recht op hebben. Jammer dat mijn vader dat destijds ook niet wist.
Allah Al Watan Al Malik
pi_219516988
quote:
7s.gif Op woensdag 17 december 2025 00:03 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Gaat sneuvelen in de Eerste Kamer.
Gaat het gewoon halen. Als ik zo tel.
pi_219516995
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 13:01 schreef LXIV het volgende:
Snap sws niet hoe ze hier komen door tig veilige landen. Was daar niet iets over afgesproken?

Je zou er hooguit een paar via Schiphol moeten krijgen.
pi_219517058
Ik denk dat het effectiever is om elke Nigeriaan op facebook een bericht te sturen dat het hier vaak slecht weer is.
pi_219517074
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2025 13:31 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Inmiddels stemmen wel wat meer partijen dan alleen radicaal rechts voor deze Faber-wet. :P
Helaas wel maar die heks is ermee begonnen
pi_219517083
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 13:38 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Heks?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_219517085
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 13:38 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Heks?
Faber dus
pi_219517097
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 13:39 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Faber dus
Faber is geen heks. Jij bent vrouwonvriendelijk.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_219517103
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 13:40 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Faber is geen heks. Jij bent vrouwonvriendelijk.
Het zal wel
Ik vind haar denkbeeld eng
pi_219517106
Besef even dat illegaliteit in Nederland tot op heden dus gewoon überhaupt niet strafbaar is :'(
pi_219517111
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 13:38 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ooit zal je nog terugverlangen naar Faber en is de politieke consensus nog verder naar rechts opgeschoven.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')