SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
Meer straatverlichtingquote:Op woensdag 17 december 2025 12:22 schreef Tjoent het volgende:
Altijd weer die verdomde straatverlichting die fout zit![]()
https://www.oost.nl/nieuw(...)oudt-verband-met-azc
Er is een verband tussen de aanranding van een minderjarig meisje in Hardenberg en het azc in Marslanden. Dat zei burgemeester Maarten Offinga gisteravond in de gemeenteraad. Hij belooft dat er de komende tijd meer politie in de wijk is en onderzoekt of er meer straatverlichting kan komen.
Als je ze niet binnenlaat, hoef je ze ook niet weg te sturen, natuurlijk. Hopelijk komt er iets terecht van die Europese plannen om ze buiten Europa op te vangen en pas na goedkeuring toe te laten. Maar ik heb er een hard hoofd in.quote:Op woensdag 17 december 2025 12:01 schreef Zoddie het volgende:
Je moet er sowieso IETS aan doen want de asielzoekers blijven hierheen komen en van elke 100 die weer weggestuurd worden blijven er toch een boel elke keer zitten dus het aantal illegalen blijft maar groeien in dit kleine landje.
Ho ho, het meisje is cultureel verrijkt ja, waarom maken we daar zo'n ophef over. Ze heeft aan den lijve mogen ondervinden wat een andere cultuur kan brengen, daar moeten we met zijn allen heel blij mee zijn, niet iedereen komt zomaar in aanraking met een exotische cultuur!quote:Op woensdag 17 december 2025 12:22 schreef Tjoent het volgende:
Er is een verband tussen de aanranding van een minderjarig meisje in Hardenberg en het azc in Marslanden. Dat zei burgemeester Maarten Offinga gisteravond in de gemeenteraad. Hij belooft dat er de komende tijd meer politie in de wijk is en onderzoekt of er meer straatverlichting kan komen.
We hebben een straatverlichting probleem.quote:Op woensdag 17 december 2025 12:22 schreef Tjoent het volgende:
Dan moet je inzetten op handel en ze geen redenen geven om hierheen te komen. Zet een stuk meer zoden aan de dijk dan dit soort symboolmaatregelen inderdaad.quote:Op woensdag 17 december 2025 13:01 schreef LXIV het volgende:
Dan krijgen ze geen soep of moeten zelf hun buskaartje betalen. En dan is dat het strengste beleid ooit.
Wat kan mij dat boeien? Ze komen met 1000 per week ont land binnen wat onze samenleving op vrij korte termijn volledig ontwricht en het einde zal betekenen van Nederland als zodanig. Dát vind ik belangrijk
Als je ze eruit trapt kan je naar hartelust geld besteden aan fancy lampen met het geld dat dit circus kost.quote:Op woensdag 17 december 2025 12:24 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Meer straatverlichting
En dan hebben sommige lieden het hier over symboolpolitiek.
En welke handel denk je met dergelijke lieden/ landen te kunnen drijven?quote:Op woensdag 17 december 2025 13:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan moet je inzetten op handel en ze geen redenen geven om hierheen te komen. Zet een stuk meer zoden aan de dijk dan dit soort symboolmaatregelen inderdaad.
Er is wel meer nodig dan alleen "inzetten op handel". En inderdaad, als we geen huizen en uitkeringen meer verstrekken geven we geen redenen meer voor de hele wereld om hiernaartoe te komen.quote:Op woensdag 17 december 2025 13:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan moet je inzetten op handel en ze geen redenen geven om hierheen te komen. Zet een stuk meer zoden aan de dijk dan dit soort symboolmaatregelen inderdaad.
Stel je altijd de vraag waar iemands affiniteit ligt.quote:Op woensdag 17 december 2025 13:21 schreef Tjoent het volgende:
[..]
En welke handel denk je met dergelijke lieden/ landen te kunnen drijven?
Zo kun je altijd wel in chantabele varianten blijven denken: in het Westen is het beter dan 'hier' dus ik ga asiel aanvragen.
Ik weet hetquote:Op woensdag 17 december 2025 13:23 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Stel je altijd de vraag waar iemands affiniteit ligt.
Heeft niets met chantabele varianten te maken, aangezien wij er zelf ook baat bij hebben. Sowieso: om in aanmerking te komen voor asiel moet het wel om iets meer gaan dan het hier alleen beter hebben.quote:Op woensdag 17 december 2025 13:21 schreef Tjoent het volgende:
[..]
En welke handel denk je met dergelijke lieden/ landen te kunnen drijven?
Zo kun je altijd wel in chantabele varianten blijven denken: in het Westen is het beter dan 'hier' dus ik ga asiel aanvragen.
Ik wist niet dat immigranten daar per definitie recht op hebben. Jammer dat mijn vader dat destijds ook niet wist.quote:Op woensdag 17 december 2025 13:21 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Er is wel meer nodig dan alleen "inzetten op handel". En inderdaad, als we geen huizen en uitkeringen meer verstrekken geven we geen redenen meer voor de hele wereld om hiernaartoe te komen.
Gaat het gewoon halen. Als ik zo tel.quote:Op woensdag 17 december 2025 00:03 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Gaat sneuvelen in de Eerste Kamer.
Snap sws niet hoe ze hier komen door tig veilige landen. Was daar niet iets over afgesproken?quote:Op woensdag 17 december 2025 13:01 schreef LXIV het volgende:
Dan krijgen ze geen soep of moeten zelf hun buskaartje betalen. En dan is dat het strengste beleid ooit.
Wat kan mij dat boeien? Ze komen met 1000 per week ont land binnen wat onze samenleving op vrij korte termijn volledig ontwricht en het einde zal betekenen van Nederland als zodanig. Dát vind ik belangrijk
Helaas wel maar die heks is ermee begonnenquote:Op woensdag 17 december 2025 13:31 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Inmiddels stemmen wel wat meer partijen dan alleen radicaal rechts voor deze Faber-wet.
Heks?quote:Op woensdag 17 december 2025 13:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Helaas wel maar die heks is ermee begonnen
Faber is geen heks. Jij bent vrouwonvriendelijk.quote:
Het zal welquote:Op woensdag 17 december 2025 13:40 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Faber is geen heks. Jij bent vrouwonvriendelijk.
Ooit zal je nog terugverlangen naar Faber en is de politieke consensus nog verder naar rechts opgeschoven.quote:Op woensdag 17 december 2025 13:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Helaas wel maar die heks is ermee begonnen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |