Die had 11, net als Konner's Kut gisteren. Ik vind het heel erg dat ik dit weet.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lisa stond ook vrij goed dacht ik, scheelt niet veel.
Ik ben alleen nieuwsgierig naar het Expected klassementquote:
Die kennen we van de Fappening toch?quote:
Bitterballenpolonaisequote:Op dinsdag 16 december 2025 20:53 schreef fetX het volgende:
De Sousa kan er geen houtje touwtje van.
Ik ken nog een Portugees die er geen houtje touwtje van kan (en die ook niet kan scoren)quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:53 schreef fetX het volgende:
De Sousa kan er geen houtje touwtje van.
Alle deelnemers van de Grand Slam doen mee aan het spelletje, dus ze kiezen nu de slechtere spelersquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Heel bijzonder dat ze altijd de verliezer van de avond in dat spelletje hebben. "Oh snel, morgen ligt ie eruit!"
quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:11 schreef Doevelaer het volgende:
Jongens en meisjes zullen we weer even zorgen voor een LOEIHEET bad vanavond
ja maar alles is al van tevoren opgenomen. Ze kunnen best een klassement doen met wie er nu al ge-out zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alle deelnemers van de Grand Slam doen mee aan het spelletje, dus ze kiezen nu de slechtere spelers
In dat geval Crabtree en Ted Evettsquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar alles is al van tevoren opgenomen. Ze kunnen best een klassement doen met wie er nu al ge-out zijn.
pislauw badje zoquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:56 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
In dat geval Crabtree en Ted Evetts
O ja ik volg het het hele spelletje niet dit jaarquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar alles is al van tevoren opgenomen. Ze kunnen best een klassement doen met wie er nu al ge-out zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |