Teennagels knippen in de trein dat vond ik erg bizarquote:Op dinsdag 16 december 2025 18:05 schreef SwebbeSensje het volgende:
Het is niet meer te harden. Mensen zitten broodjes shoarma te kanen, spaghetti klaar te maken, bakken kwark weg te vreten, poten op de banken, alles smerig etc. Wat zijn wij toch een lomp en onbeschoft volk. De hele coupé vult zich met gore lucht, alleen met zichzelf bezig. Dan heb ik het niet over broccoli tuig, maar volwassen Nederlandse mannen.
Niemand houdt rekening met een ander. Onlangs ben ik in Japan geweest en mensen waren er beschaafd en ontwikkeld. Wij lopen lichtjaren achter op dit volk qua beschaving en ontwikkeling.
Einde bulletin
Het OV is hier "survival of the fittest."quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:05 schreef SwebbeSensje het volgende:
Het is niet meer te harden. Mensen zitten broodjes shoarma te kanen, spaghetti klaar te maken, bakken kwark weg te vreten, poten op de banken, alles smerig etc. Wat zijn wij toch een lomp en onbeschoft volk. De hele coupé vult zich met gore lucht, alleen met zichzelf bezig. Dan heb ik het niet over broccoli tuig, maar volwassen Nederlandse mannen.
Niemand houdt rekening met een ander. Onlangs ben ik in Japan geweest en mensen waren er beschaafd en ontwikkeld. Wij lopen lichtjaren achter op dit volk qua beschaving en ontwikkeling.
Einde bulletin
Niks is perfect, maar laten we zeggen dat het Nederlandse OV en de reizigers nog veeeeeel kunnen lerenquote:Op dinsdag 16 december 2025 18:11 schreef cherrycoke het volgende:
in japan krijg je de luxe om in een trein gepropt te worden, of vieze mannetjes die aan je lopen te ruiken.
Helemaal eens, ik mijd het als de pest. Echter soms ontkom ik er niet aan.quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:15 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Je hoeft niet overal naartoe te reizen. Lebensraum gaat boven een grote beroepslaag met alleen maar bullshitjobs die naar hun werk reizen.
Ja beesten zijn het. Vaak ook deugende boomers is mij opgevallenquote:Op dinsdag 16 december 2025 18:15 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Het OV is hier "survival of the fittest."
Zie tijdens de spits ook maar eens in een bus te komen als er heel veel mensen nog buiten staan. Iedereen wil met een rotgang naar binnen want ze zijn allemaal bang dat die bus straks vol zit.
Waarheidsbom gegooidquote:Op dinsdag 16 december 2025 18:21 schreef MadJackthePirate het volgende:
Beschaafde mensen gaan met de auto
De hoeveelheid aso’s op de weg is nog veel groter dan in het OVquote:Op dinsdag 16 december 2025 18:21 schreef MadJackthePirate het volgende:
Beschaafde mensen gaan met de auto
Als ik met m'n lichten knipper moet je dus naar rechtsquote:Op dinsdag 16 december 2025 18:23 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
De hoeveelheid aso’s op de weg is nog veel groter dan in het OV
Lijkt me logisch…quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:15 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Het OV is hier "survival of the fittest."
Zie tijdens de spits ook maar eens in een bus te komen als er heel veel mensen nog buiten staan. Iedereen wil met een rotgang naar binnen want ze zijn allemaal bang dat die bus straks vol zit.
Jij hebt toch bijstandquote:Op dinsdag 16 december 2025 18:56 schreef Cockwhale het volgende:
Haha 2e klas reizen, heb je wajong ofzo? 🤣🤣
Als je met je lichten knippert dan ga ik langzamer rijden. Ga jij maar naar rechtsquote:Op dinsdag 16 december 2025 18:26 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Als ik met m'n lichten knipper moet je dus naar rechts
Rechtse tokkie in auto gespotquote:Op dinsdag 16 december 2025 18:55 schreef Cruzinats het volgende:
OV is dan ook voor tokkies, allochtonen en mensen die links stemmen.
Ja dat is ook zo, maar als je dan 1.61 cm bent zoals ik zit je daar als een soort van geplette boterham tussen.quote:
Germquote:Op dinsdag 16 december 2025 21:38 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, maar als je dan 1.61 cm bent zoals ik zit je daar als een soort van geplette boterham tussen.
Ja en rotte vis daarbeneden in die grotquote:Op dinsdag 16 december 2025 22:26 schreef Ansa het volgende:
Mensen stinken naar zweet, sigaretten, of goedkoop parfum. 😡
Of eigendunkquote:Op dinsdag 16 december 2025 22:26 schreef Ansa het volgende:
Of wij lopen lichtjaren voor op de Japanners. Hier was het vroeger ook beschaafd en ontwikkeld.quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:05 schreef SwebbeSensje het volgende:
Onlangs ben ik in Japan geweest en mensen waren er beschaafd en ontwikkeld. Wij lopen lichtjaren achter op dit volk qua beschaving en ontwikkeling.
Einde bulletin
Dat is om mensen uit de buurt te houden, maar toch gaan ze steeds op die groene bank zitten.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:26 schreef Ansa het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |