En vanmorgen weer wasknijpers in elkaar zetten?quote:Op dinsdag 16 december 2025 06:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Was weer diep in de nacht zag ik? Nou ja. Goedemorgen
Je moeder.quote:Op dinsdag 16 december 2025 06:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Dirk was niet diep in de nacht, knuppel
Ja en van die plasticzakkensluitclips samen met Willie O'Connor.quote:Op dinsdag 16 december 2025 07:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En vanmorgen weer wasknijpers in elkaar zetten?
Gaaf! Succes!quote:Op dinsdag 16 december 2025 07:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en van die plasticzakkensluitclips samen met Willie O'Connor.
Had je nou maar een baantje hequote:Op dinsdag 16 december 2025 07:26 schreef de_boswachter het volgende:
Vandaag verheug ik me eigenlijk op geen enkele pot. Die middagsessie
Die jongen moet ook nog even wat bijverdienen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Landman in de studio vandaag hahahaha
Ik sla over denk ik
FC Middelmaatquote:Op dinsdag 16 december 2025 07:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Die is geen liefhebber. Net als jij!
Die is voor Ajax. Die motte we niej @Zipportalquote:Op dinsdag 16 december 2025 09:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Landman in de studio vandaag hahahaha
Ik sla over denk ik
Extra dranghekken plaatsen voor de massale opkomst voor Barney.quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:22 schreef mitt het volgende:
En waar slaat het op dat er morgen geen middagsessie is?!
Misschien ook wel weer goed voor mijn productiviteit op werk (lol).quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:22 schreef mitt het volgende:
En waar slaat het op dat er morgen geen middagsessie is?!
Op zich kan je die van vanmiddag ook best overslaan hoorquote:Op dinsdag 16 december 2025 10:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Misschien ook wel weer goed voor mijn productiviteit op werk (lol).
Waarom, Wright kan er al een tijdje helemaal niets meer van.quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:29 schreef Jor_Dii het volgende:
3e ronde > Van Gerwen - Wright kan wel interessant worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |