SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dirk was niet diep in de nacht, knuppelquote:Op dinsdag 16 december 2025 06:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Was weer diep in de nacht zag ik? Nou ja. Goedemorgen
En vanmorgen weer wasknijpers in elkaar zetten?quote:Op dinsdag 16 december 2025 06:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Was weer diep in de nacht zag ik? Nou ja. Goedemorgen
Je moeder.quote:Op dinsdag 16 december 2025 06:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Dirk was niet diep in de nacht, knuppel
Ja en van die plasticzakkensluitclips samen met Willie O'Connor.quote:Op dinsdag 16 december 2025 07:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En vanmorgen weer wasknijpers in elkaar zetten?
Gaaf! Succes!quote:Op dinsdag 16 december 2025 07:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en van die plasticzakkensluitclips samen met Willie O'Connor.
Had je nou maar een baantje hequote:Op dinsdag 16 december 2025 07:26 schreef de_boswachter het volgende:
Vandaag verheug ik me eigenlijk op geen enkele pot. Die middagsessie
Die jongen moet ook nog even wat bijverdienen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Landman in de studio vandaag hahahaha
Ik sla over denk ik
FC Middelmaatquote:Op dinsdag 16 december 2025 07:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Die is geen liefhebber. Net als jij!
Die is voor Ajax. Die motte we niej @Zipportalquote:Op dinsdag 16 december 2025 09:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Landman in de studio vandaag hahahaha
Ik sla over denk ik
Extra dranghekken plaatsen voor de massale opkomst voor Barney.quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:22 schreef mitt het volgende:
En waar slaat het op dat er morgen geen middagsessie is?!
Misschien ook wel weer goed voor mijn productiviteit op werk (lol).quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:22 schreef mitt het volgende:
En waar slaat het op dat er morgen geen middagsessie is?!
Op zich kan je die van vanmiddag ook best overslaan hoorquote:Op dinsdag 16 december 2025 10:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Misschien ook wel weer goed voor mijn productiviteit op werk (lol).
Waarom, Wright kan er al een tijdje helemaal niets meer van.quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:29 schreef Jor_Dii het volgende:
3e ronde > Van Gerwen - Wright kan wel interessant worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |