Vergeet Duitsland niet!quote:Op woensdag 17 december 2025 18:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Brazilië, Atletico Madrid, Bayern München.
Prestatie contract met laag basis salaris is het verlengen wel de moeite waard, maar of Bijlow dat ook zou zien zitten?quote:Op woensdag 17 december 2025 19:53 schreef fetX het volgende:
Ondanks dat Bijlow na vandaag weer geblesseerd is en we hem absoluut niet moeten verlengen, ben ik blij dat hij speelt ipv Wellenreuther.
En dat Valente speelt is wel een meevaller. Hwang zal na vandaag ook wel weer pijntjes hebben.
Ik zou het gewoon niet meer doen. Timon proberen te verkopen en Bijlow laten gaan.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:25 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Prestatie contract met laag basis salaris is het verlengen wel de moeite waard, maar of Bijlow dat ook zou zien zitten?
Neefje van Vilhenna.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:38 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Hebben wij een nieuwe speler gekocht?
quote:Op woensdag 17 december 2025 20:43 schreef Caland het volgende:
Watanebe valt geblesseerd uit tijdens de warming up
Nouja hij werd behandeld begreep ik.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:44 schreef ashardalan het volgende:
[..]natuurlijk... We boeken vooruitgang, onze spelers raken nu vóór de wedstrijd al geblesseerd
Ah, dan heb je mij op het verkeerde been gezetquote:Op woensdag 17 december 2025 20:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja hij werd behandeld begreep ik.
Je verwacht het niet.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:43 schreef Caland het volgende:
Watanebe valt geblesseerd uit tijdens de warming up
Ach die boer is nog te dom om te schijtenquote:Op woensdag 17 december 2025 20:38 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Hebben wij een nieuwe speler gekocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |