@Lange_Lansquote:Op dinsdag 16 december 2025 14:58 schreef Scrummie het volgende:
@:BehoorlijkKritisch is uitermate vervelend. Net zoals elke PSV'er. Behalve Coco dan. Cocogod.
Traunerquote:Op woensdag 17 december 2025 10:57 schreef fetX het volgende:
Vanavond niet inzetbaar:
Steijn, Beelen, Trauner, Moder, Jeng, Read, Hadj Moussa, Targhalline en Diarra (dat boeit niemand).
Twijfelgevallen: Valente en Smal
En een halffitte Hwang.
Ik schrijf alvast een 2 op.
Nou hij voetbalt al een tijd niet meer.quote:Op woensdag 17 december 2025 10:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Trauner
Voetbalt hij nog steeds bij Feyenoord ja?
Ach, Dummiequote:Op woensdag 17 december 2025 10:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:lange_lans
@:de_boswachter
@:Buitendam
wtf.
quote:Op woensdag 17 december 2025 10:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:lange_lans
@:de_boswachter
@:Buitendam
wtf.
Een halffitte Hwang die eind december in een bekerwedstrijd moet spelen vanwege een blessuregolf. Ik heb een deja vuquote:Op woensdag 17 december 2025 10:57 schreef fetX het volgende:
Vanavond niet inzetbaar:
Steijn, Beelen, Trauner, Moder, Jeng, Read, Hadj Moussa, Targhalline en Diarra (dat boeit niemand).
En een halffitte Hwang.
0-3. Ik schrijf 'm vast op.quote:Op woensdag 17 december 2025 11:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een halffitte Hwang die eind december in een bekerwedstrijd moet spelen vanwege een blessuregolf. Ik heb een deja vu
Gelukkig is het niet op kunstgras.
Zo gaan we zeker verliezen!quote:Op woensdag 17 december 2025 11:55 schreef Slobeend het volgende:
Geen halffitte spelers opstellen graag.
Doe maar 3-5-2: Wellenreuther - Ahmedhodzic - Watanabe - Plug - Lotomba - Kraaijeveld - Timber - Bos - Ueda - Tengstedt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op woensdag 17 december 2025 12:01 schreef hhh38 het volgende:
Is Nieuwkoop nu alweer hersteld of is @:fetx hem vergeten?
quote:Op woensdag 17 december 2025 11:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo gaan we zeker verliezen!Oja shit. Ik heb ook geen idee wie er dan als 11e bij moet🙈.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 december 2025 11:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo gaan we zeker verliezen!Ach, @SlobeendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In een 3-5-2 is het inderdaad lastig, maar als je inderdaad met 3 verdedigers wil spelen kan je natuurlijk voor 3-4-3 gaan. Dan kom je wel met hele gemankeerde vleugels, maar hoef je maar 2 centrale middenvelders op te stellen.quote:Op woensdag 17 december 2025 12:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oja shit. Ik heb ook geen idee wie er dan als 11e bij moet🙈.
quote:Op woensdag 17 december 2025 12:32 schreef hhh38 het volgende:
[..] kan je natuurlijk voor 3-4-3 gaan.
Heerenveen gaat met de reservekeepert spelen denk ik. En die was dus 3e keeper achter een jongetje van 18 en roker Andries. Verliezen ook al 2 jaar bijna elke uitwedstrijd. (op afgelopen week na)quote:Op woensdag 17 december 2025 10:57 schreef fetX het volgende:
Vanavond niet inzetbaar:
En een halffitte Hwang.
Die zou bij Eagles echt zelden in de basis staan.quote:Op woensdag 17 december 2025 11:12 schreef ...TomTom het volgende:
Toch zonde dat zo'n Slory niet gelijk aan de Eagles is verhuurd, dan had hij (waarschijnlijk) wekelijks gespeeld en ook europa league in de benen gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |