Dat die Menzies niet helemaal honderd is was toch al wat jaartjes bekend?quote:Op maandag 15 december 2025 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit ziet er enigszins psychotisch uit
De neiging om een tafeltje te slaan begrijp ik wel, maar je hand doelbewust verbranden is gestoord
Gegroomed als jeugddarter, duidelijkquote:Op maandag 15 december 2025 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De neiging om een tafeltje te slaan begrijp ik wel, maar je hand doelbewust verbranden is gestoord
Jezelf terwijl je op televisie bent bewust verwonden is een ander leveltje gestoordquote:Op maandag 15 december 2025 22:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat die Menzies niet helemaal honderd is was toch al wat jaartjes bekend?
Zonder rechterhand is hij wel van de dart stress af.quote:Op maandag 15 december 2025 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nu begin ik te twijfelen over mijn verdienmodel. Echt geen zin in Tim Hofman op de stoep.quote:Op maandag 15 december 2025 22:46 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Gegroomed als jeugddarter, duidelijker
Lipscombe is wel echt het prototype MODUS darterquote:Op maandag 15 december 2025 22:32 schreef BB-King het volgende:
Lipscombe houdt van eten kunnen we concluderen.
Dan zou je vaker MODUS Super Series moeten kijken door het jaar heenquote:Op maandag 15 december 2025 22:32 schreef Doevelaer het volgende:
Ik heb nog nooit van Adam Lipscombe gehoord. Is dat gek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |