Hélène is een scholletje.quote:Op vrijdag 19 december 2025 23:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
Helene weer alles glad praten en haar podcast pluggen![]()
![]()
En de boys nog even haar tv show pluggen![]()
De schaamte voorbij
BOELSquote:
Rare snuiter heb ik ook al gehoordquote:Op zaterdag 20 december 2025 00:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Slang heb ik ook al gehoord
Is dan ook hypocriet als Gijp zegt dat Meiland een geforceerde act opvoert terwijl ie zelf exact zo'n zelfde kunstje ten tonele brengt. In het geval van Derksen is het vooral een enorme zelfoverschatting omdat hij het gevoel heeft dat ie inhoudelijk de hele show moet zien te dragen. In andere talkshows worden specifieke mensen uitgenodigd voor specifieke onderwerpen. Ook meteen de reden waarom sommigen liever aan de bar plaatsnemen dan aan tafel aangezien je dan makkelijker je momenten kan kiezen. Een journalist met een hypotheekschuld kan het zich niet veroorloven om mee te gaan in al dat moddergegooi.quote:
Over taalgebruik gesproken. Derksen zegt vaak dingen als "hun hebben" en "groter als mij". Half Nederland doet dat ook, maar is het niet raar voor een voormalig hoofdredacteur van een tijdschrift?quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je moet dit programma dan ook zien als een soort van Jiskefet (met een heleboel keukentafelpraat erdoorheen). Ook bij serieuze onderwerpen is het nu eenmaal subjectief. En zodra je al die anekdotes serieus gaat nemen dan heb je er niks van begrepen. Iedereen komt aan de beurt en veelal is het vooral een verbaal gebrek en simpel effectbejag wat je hierin ziet. Zij ontvangen dan ook geen haat omdat ze over iedereen een mening hebben, maar vanwege het vaak schandalige taalgebruik.
Zo lang er genoeg kijkers en adverteerders zijn, vindt J. de Mol het prima, al zit Derksen daar elke dag te vertellen hoe vaak hij moet plassen.quote:Op zondag 21 december 2025 09:53 schreef Seeburg54 het volgende:
Jaren geleden kon ik nog wel lachen om Derksen, maar de man wordt echt wel oud nu. Het is nu vaker irritant. Zou niemand tegen hem zeggen dat hij wel erg vaak in herhalingen valt, er maar wat raar in om praat en misschien lekker in Grolloo bij zijn muziekcollectie pensioen moet vieren?
En een of ander gedrocht van een vrouw waar je de ogen niet eens van kan zien. Een donker gatquote:
Hoe komen ze toch aan al die voor mijn idee random mensen aan de bar. Hier zit ook weet 0 inhoud in.quote:Op maandag 22 december 2025 22:00 schreef RipCity het volgende:
[..]
En een of ander gedrocht van een vrouw waar je de ogen niet eens van kan zien. Een donker gat
Dat was die vrouw uit The Grudge.quote:Op maandag 22 december 2025 22:00 schreef RipCity het volgende:
[..]
En een of ander gedrocht van een vrouw waar je de ogen niet eens van kan zien. Een donker gat
Niets dan lof (een soort natuurlijke duizendpoot ofzo)quote:Op dinsdag 23 december 2025 08:34 schreef Poefbank het volgende:
Mocht de Mol nog een vervanger zoeken voor Wilfred dan staat Thomas klaar om op te volgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |