In andere programma’s (friday move, zolang het leuk is) vind ik ‘m als interviewer ijzersterk en dan laattie imo vaak weten het niet met Johan eens te zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2026 14:33 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Refereert ook altijd naar Johan in andere programma's. Bij RTL was het al helemaal triest met een soundboard van Johan bij de Oranje uitzendingen. Maar die achterlijke koekoek. Niemand vindt dat leuk en meneer blijft het dan ook een halve minuut meezingen.
Te links ookquote:Op donderdag 29 januari 2026 22:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Willie past er gewoon niet bij
Te JONG!
de man is bijna 45....quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Willie past er gewoon niet bij
Te JONG!
ik verwacht een ziedende Victor Vlam op Xquote:Op donderdag 29 januari 2026 22:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Te links ook
"Witte mensen", "tot slaaf gemaakten", "D66", dat kan gewoon niet in dit programma.
Ja en hij gedraagt zich begin dertigquote:
Gijp als een kleuter en die mag ook aan tafel zittenquote:Op donderdag 29 januari 2026 22:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja en hij gedraagt zich begin dertig
Nou..quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:42 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Gijp als een kleuter en die mag ook aan tafel zitten
Zit nog in twijfel.quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:48 schreef StephanL het volgende:
Willie Wartaal![]()
Had op zich niet gehoeven, maar leuk voor de afwisseling.
Locadiaquote:Op donderdag 29 januari 2026 22:43 schreef DrDentz het volgende:
Maar wie is het neefje Wartaal die bij Benfica speelt?
Dat moet dan Sidny Lopes Cabral zijnquote:Op donderdag 29 januari 2026 22:43 schreef DrDentz het volgende:
Maar wie is het neefje Wartaal die bij Benfica speelt?
Ik vond hem hier eigenlijk best goed tussen passen. Gewoon voor de afwisseling natuurlijk. Je moet hem ook niet te vaak uitnodigen, maar zo eens in de maand of in de 2 maanden. Net zoals Koert bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:48 schreef StephanL het volgende:
Willie Wartaal![]()
Had op zich niet gehoeven, maar leuk voor de afwisseling.
Niet voor de mensen die thuiskomen na een dag werken en die het wel met hem eens zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 02:16 schreef Eagles89 het volgende:
Wilie Wartaal probeerde veel te veel om “leuk” te zijn, daardoor werd het irritant en onrustig. Bovendien heeft hij een behoorlijk sterke linkse hippie mening, wat storend werkt als je savonds nog even een uurtje na een dagje werken een soort grappige en relaxte feel good TV wilt kijken. De chemie was er in mijn ogen niet. Hoeft van mij niet nog een keer te komen.
Die kijken Omroep Zwartquote:Op vrijdag 30 januari 2026 09:22 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Niet voor de mensen die thuiskomen na een dag werken en die het wel met hem eens zijn natuurlijk.
Zei hij zoveel kwetsende dingen voor de rechtse medemens dan? In plaats van Johans 'slaaf' wilde hij 'tot slaaf gemaakte', wat natuurlijk woke-speak is, maar verder?quote:
gadverdamme toch geen links hèquote:Op vrijdag 30 januari 2026 02:16 schreef Eagles89 het volgende:
Wilie Wartaal probeerde veel te veel om “leuk” te zijn, daardoor werd het irritant en onrustig. Bovendien heeft hij een behoorlijk sterke linkse hippie mening, wat storend werkt als je savonds nog even een uurtje na een dagje werken een soort grappige en relaxte feel good TV wilt kijken. De chemie was er in mijn ogen niet. Hoeft van mij niet nog een keer te komen.
maar flikkers mag welquote:Op vrijdag 30 januari 2026 10:12 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Zei hij zoveel kwetsende dingen voor de rechtse medemens dan? In plaats van Johans 'slaaf' wilde hij 'tot slaaf gemaakte', wat natuurlijk woke-speak is, maar verder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |