Belachelijk dat Oos een status quo lijkt te hebben bereikt in de lijst ja...quote:Op dinsdag 16 december 2025 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Beter dan een Oos of Ede.
Sterker nog, Oos heeft alles van Status Quo ingehaald ondertussen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 08:40 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Belachelijk dat Oos een status quo lijkt te hebben bereikt in de lijst ja...
Als een homage aan big band muziek het meest kutte van het jaar is dan luister je te weinig Suzan, Freek, Taylor en Alex Warren's platgeslagen bro countryquote:Op maandag 15 december 2025 21:57 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat is echt het meest kutte lied van het jaar.
Dit!quote:Op maandag 15 december 2025 21:57 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat is echt het meest kutte lied van het jaar.
Het recht heeft gesproken.quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:47 schreef alopio het volgende:
Geen hoger beroep tegen Marco. De komende jaren zal zijn muziek dus wel de lijst blijven vervuilen
Zoals heel veel ranzige types in de lijst staan.quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:50 schreef alopio het volgende:
[..]
prima ook hoor, neemt niet weg dat het een moreel ranzige vent is.
eens, maar Marco maakt ook nog eens kut muziek. Dat is al aanklacht waardigquote:Op dinsdag 16 december 2025 10:51 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zoals heel veel ranzige types in de lijst staan.
De hele lijst staat vol met kutmuziek en goede muziek. Dat hou je tochquote:Op dinsdag 16 december 2025 10:54 schreef alopio het volgende:
[..]
eens, maar Marco maakt ook nog eens kut muziek. Dat is al aanklacht waardig
Al Green geen echte muziek durven te noemen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 08:33 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Volgens mij is de afgelopen weken duidelijk geworden dat men geen AI in de Top 2000 wil zien, maar échte muziek. Dus ook geen groene AI
ook eens, maar niet elke kut muziek is gezongen door een artiest die geile appjes naar 15 jarige stuurtquote:Op dinsdag 16 december 2025 10:57 schreef RedShoe het volgende:
[..]
De hele lijst staat vol met kutmuziek en goede muziek. Dat hou je toch
Dat is wel een erg grote belediging voor de kunsten van Ewbank.quote:
??? Ik luister graag naar AL Green. En je hebt duidelijk de grap die ik maakte door, dus dan hoef je niet zo aangebrand en onvolwassen te reageren. Waar komt die plotselinge boosheid vandaan?quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:59 schreef Document1 het volgende:
[..]
Al Green geen echte muziek durven te noemen.![]()
Blijkbaar ben je net 30 aan je username te zien dus ik vergeef het je en die domme grap ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |