Zin in weerquote:Op maandag 15 december 2025 19:35 schreef Dagoduck het volgende:
Slayer vier plekjes gedaald (wel vrij stabiel over de jaren heen) en daardoor weer voor middernacht
Statistisch is de kans op overleven van de nr 2000 vrij groot, in 85% van de gevallen (22/26) stond de nr 2000 het jaar er op er weer in.quote:Op maandag 15 december 2025 19:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Die vliegt er dus waarschijnlijk volgend jaar uit
Jammer, want ik vind dat toch best een leuk nummer tussen het wat meer kabbelende latere werk van PF
Dat is echt het meest kutte lied van het jaar.quote:Op maandag 15 december 2025 12:55 schreef MielMonteur het volgende:
Where is my Husband op 779. Prima binnenknaller
En eigenlijk moet je het jaar 2008 niet meenemen. Dat jaar kon je immers niet stemmen, was een gemiddelde van de voorgaande jaren. In 2008 stond wel de nummer 2000 van het jaar er ervoor nog in de lijst (diesel, sasauluto summernight). En in 1999 was natuurlijk alles nieuw.quote:Op maandag 15 december 2025 21:51 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Statistisch is de kans op overleven van de nr 2000 vrij groot, in 85% van de gevallen (22/26) stond de nr 2000 het jaar er op er weer in.
Vergeleken bij sommige bagger in de T2000 zijn Snollebollekes een top actquote:
Ook maar weer even van stal gehaald.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*PDC-darters met een tourkaart, WK-deelnemers en de prominente vrouwen zijn meegenomen.
** Eigenlijk in de versie van Hermes House Band
Als iemand nog aanvullingen heeft hoor ik het graag
Helaas niet in de Top 2000:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Als je muziek uit die hoek wil horen, heb je meer aan een lijst van Sublime of zo, gok ik.quote:
Als je Queen kan ontlopen is dat altijd +1 ja.quote:Op dinsdag 16 december 2025 08:04 schreef Tussle266 het volgende:
Stenders gaat die KKD weer doen, net als vorig jaar. Dat klinkt inmiddels best aanlokkelijk: https://www.ad.nl/show/ra(...)-piano-man~a9007eba/
Graag in een eigen topic dan.quote:Op dinsdag 16 december 2025 08:04 schreef Tussle266 het volgende:
Stenders gaat die KKD weer doen, net als vorig jaar. Dat klinkt inmiddels best aanlokkelijk: https://www.ad.nl/show/ra(...)-piano-man~a9007eba/
als het maar niet hier is... dat was eigenlijk mijn punt.quote:Op dinsdag 16 december 2025 08:19 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Kan gewoon in de veronica-reeks toch?
Volgens mij was niemand dat ook van plan.quote:Op dinsdag 16 december 2025 08:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
als het maar niet hier is... dat was eigenlijk mijn punt.
Volgens mij is de afgelopen weken duidelijk geworden dat men geen AI in de Top 2000 wil zien, maar échte muziek. Dus ook geen groene AIquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |