Volgens mij had ze ook wel wat gewonnen maar idd ook vaak meegevraagdquote:Op maandag 22 december 2025 12:17 schreef Document1 het volgende:
Die Amije zat trouwens ongelofelijk stoer te doen dat ze al 6 nachten op winaarseiland had gezeten maar dat is toch geen enkele keer door haar zelf geweest?
Al die zielige achtergrondverhalen zijn ook erg overbodig. Ik hoef niet te weten wat Tobias zijn achtergrond is, wat voor band Mattyas met zijn vader heeft of wat Camiel's toekomstplannen zijn. Dit jaar zitten er ook echt van die dingen tussen die niks met de verhaallijnen binnen het spel of overleving te maken hebben.quote:Op maandag 22 december 2025 09:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind de afleveringen zo matig, anderhalf uur zendtijd haalt echt de flow eruit, ook met zoveel reclame. In deze fase zit je gewoon naar 50 minuten gezemel te luisteren en 25 minuten proef.
In ieder geval blij dat Camiel de finale heeft gehaald, maar dit is denk ik qua proefcapaciteiten een van de zwakste line-ups in een halve finale/finale ooit.
Was vorig jaar ookquote:Op zondag 21 december 2025 21:46 schreef freaky40 het volgende:
Lekker man, die Lies er uit gekickt door Camiel. Juichen! Die Amije in de finale is al erg zat. Zal toch niet 2 mokkels in de finale komen zeg.
Die Nordin maakte een doodsmak tegen die paal op, op zijn minst hersenschudding of hoofdletsel maar niets van dat alles was te zien. Heel vreemd gemonteerd.
Deel halve finale en finale in 1 aflevering, ook nog niet eerder voorgekomen volgens mij.
Ik hoop t.quote:Op maandag 22 december 2025 12:53 schreef Melline het volgende:
Ik denk dat Nordin de volgende proef eruit ligt en Lies doorgaat. Als ze dat nu hadden uitgezonden, waren er heel veel kijkers afgehaakt voor de grote finale.
Je eerste seizoen denk ik?quote:Op dinsdag 23 december 2025 08:45 schreef DefKu het volgende:
Zal vast aan mij liggen, maar wat een ongelofelijk waardeloze 'halve finale' proeven zijn dit toch. Niks met vuur maken, met kracht, met uithoudingsvermogen. Nee, lekker balanceren en rennen.
Heeft niks meer met Expeditie Robinson te maken toch?
Die slaapproef die ze gelijk na het samensmelingsdiner moesten doen. Episch was dat.quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:01 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Je eerste seizoen denk ik?
Leg mij anders uit wat iconische proeven zoals de hangproef, de slaapproef, de evenwichtsbalkproef en de eetproef wel iets te maken hebben met ER? Het moment van een proef is onbelangrijk verder wat mij betreft, dat heeft vaak meer te maken met de samenstelling van de groep op dat moment dan met de voortgang van de Expeditie.
Als jij niet ziet dat de proeven anders zijn dan voorgaande jaren.... Het is nu veel minder fysiek dan hiervoor hoor.quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:01 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Je eerste seizoen denk ik?
Leg mij anders uit wat iconische proeven zoals de hangproef, de slaapproef, de evenwichtsbalkproef en de eetproef wel iets te maken hebben met ER? Het moment van een proef is onbelangrijk verder wat mij betreft, dat heeft vaak meer te maken met de samenstelling van de groep op dat moment dan met de voortgang van de Expeditie.
Ik heb volgens mij alle seizoenen gezien en merk geen enkel verschil in de proeven. Ze zijn altijd voor de samensmelting en net na de samensmelting veelal fysiek en dat neemt af richting de finale. In de finale zit er over het algemeen wel weer een fysiek deel in.quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:06 schreef DefKu het volgende:
[..]
Als jij niet ziet dat de proeven anders zijn dan voorgaande jaren.... Het is nu veel minder fysiek dan hiervoor hoor.
Daarbij het moment van een proef is zeker wel belangrijk.
Als je doelt op de proef van de 4-2 dan is de timing gewoon altijd beroerd. Maakt niet uit wat de samenstelling is. Het is bizar om dat in die fase van het spel te doen.
Die proef had je direct na de samensmelting moeten doen.
Ja, die mis ik al jaren. Die was echt episch!quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:03 schreef Document1 het volgende:
[..]
Die slaapproef die ze gelijk na het samensmelingsdiner moesten doen. Episch was dat.
Als ik Edson hoor moet ik altijd denken aan die Surinamert die Dicky Dik voorleest bij Sesamstraat....Echt een miscasting voor deze rol als host.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:26 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben inmiddels bijgekeken maar wat mij betreft zijn de slechtste deelnemers deze expeditie de presentatoren. Wat zijn die verschrikkelijk hinderlijk aanwezig met al die loze kreten en nietszeggende uitspraken steeds. Als je iets te zeggen hebt, zorg dan dat het ergens over gaat en als je niks te zeggen hebt hou het gewoon bij presenteren.
Edson kan ik beter hebben dan Nicolette, in je eerste seizoen kan je hem dat niet kwalijk nemen, maar zou er werkelijk niemand in het Hilversumse wereldje zijn die dit beter kan dan Nicolette Kluijver?
Toch trek ik hem beter dan die verspookte Nicolettequote:Op zondag 28 december 2025 18:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als ik Edson hoor moet ik altijd denken aan die Surinamert die Dicky Dik voorleest bij Sesamstraat....Echt een miscasting voor deze rol als host.
quote:Op zondag 21 december 2025 21:13 schreef Tengano het volgende:
Volgens mij ben ik hier de enige die Nordin eigenlijk meer een soort karikatuur vind.
Een soort inspector Clouseau of Mr Bean type oid.
• Deze proef is echt voor mij.
• Ik ga nu alles geven.
• Deze proef ga ik gewoon pakken.
• etc.
• etc.
•
Ja vind ik ook.quote:Op zondag 21 december 2025 21:13 schreef Tengano het volgende:
Volgens mij ben ik hier de enige die Nordin eigenlijk meer een soort karikatuur vind.
Een soort inspector Clouseau of Mr Bean type oid.
• Deze proef is echt voor mij.
• Ik ga nu alles geven.
• Deze proef ga ik gewoon pakken.
• etc.
• etc.
•
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |