Ja die is er nog niet geweestquote:Op zondag 21 december 2025 21:02 schreef Koen66 het volgende:
Zou er überhaupt nog een eetproef komen
Ja diezelfde ellendige kerstbaggerzooi die we ook al twee keer zagen netquote:
Wat ‘n vermoeiende gozert is dat.quote:Op zondag 21 december 2025 21:10 schreef pullup het volgende:
Oh het is weer eens Nordins proef![]()
Vind Nordin zelf
Denk volgende week?quote:Op zondag 21 december 2025 21:12 schreef Document1 het volgende:
Wanneer is nou precies de laatste aflevering?
De hoeveelheid reclame tijdens ER is gewoon belachelijkquote:Op zondag 21 december 2025 21:11 schreef Remco het volgende:
Er mag nog steeds maximaal 14 minuten reclame per uur worden uitgezonden. Ze zijn alleen wat ongelukkig verdeeld.
Ja maar dat is dus niet meer dan tijdens welk ander programma op een commerciële zender.quote:Op zondag 21 december 2025 21:14 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
De hoeveelheid reclame tijdens ER is gewoon belachelijk
Dat hou ik niet bij eerlijk gezegd omdat ik relatief weinig commerciële zenders kijkquote:Op zondag 21 december 2025 21:17 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja maar dat is dus niet meer dan tijdens welk ander programma op een commerciële zender.
Dommer kan toch bijna nietquote:
2 keer he? en 1 keer de kortste weg nemen en zijn rek voorbijquote:
Ja, hij had 1 taak......quote:Op zondag 21 december 2025 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
2 keer he? en 1 keer de kortste weg nemen en zijn rek voorbij
ditquote:Op zondag 21 december 2025 22:27 schreef Benny het volgende:
Ik had zoveel liever Lies dan Amije in de finale
nou je het zegt, zou me niet verbazenquote:Op zondag 21 december 2025 22:57 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat ze de eetproef over slaan, is niet woke meer tegenwoordig...
Nee, de eetproef is nog nooit in de finale geweest en lijkt mij ook geen finaleproef.quote:Op zondag 21 december 2025 22:30 schreef Koen66 het volgende:
zou er dan in de finale een eetproef zitten? Is dat eerder voorgekomen (zo lang kijk ik nog niet).
Zou wel respect hebben als Lies in dat geval dierlijk voedsel zou eten
Over de finale kan je niks zeggen op dit moment. Maar verder niet mee eens, in het verleden waren het vaak domme puzzeltjes die gedaan moesten worden. Dat was pas zwak.quote:Op maandag 22 december 2025 09:46 schreef TheVulture het volgende:
maar dit is denk ik qua proefcapaciteiten een van de zwakste line-ups in een halve finale/finale ooit.
Ik had het meer over het niveau van de deelnemersquote:Op maandag 22 december 2025 11:21 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Over de finale kan je niks zeggen op dit moment. Maar verder niet mee eens, in het verleden waren het vaak domme puzzeltjes die gedaan moesten worden. Dat was pas zwak.
Oh op die manier. Dat ben ik wel deels met je eens. Zit maar weinig fysieke kracht in.quote:Op maandag 22 december 2025 11:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had het meer over het niveau van de deelnemers
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |