Ik vind het verlies in de EL erger eerlijk gezegd.quote:Op maandag 15 december 2025 09:35 schreef Gehakt_bal het volgende:
Ja, hij is niet meer serieus te nemen na het verlies tegen Ajax.
Wat een wanvertoning was dat van Feye kant en dan beweert Persie dat eigenlijk Feye het meeste recht had op de winst![]()
Arrogantie ten top! En een hele slechte verliezer.
Hij is elke wedstrijd tegen iets van een selectie en trainer de laatste tijd de oren gewassen en nog zijn de ogen niet geopend van sommigen. Stukje wensdenken genot.quote:Op maandag 15 december 2025 12:44 schreef Tjacka het volgende:
Tactisch het onderspit delven voor Fred Grim
Zou zomaar kunnen! In 1921 tijdens de eerste ontmoeting tussen Feyenoord en Ajax werd de wedstrijd 2-3 voor Ajax. Enkele weken later werd de openingstreffer van Ajax ongeldig verklaard waardoor het dus 2-2 is gewordenquote:Op maandag 15 december 2025 12:51 schreef GGMM het volgende:
Nee. Van Persie kon er weinig aan doen dat Ajax zo laf speelde. Ajax had veel meer moeten willen voetballen zodat er meer ruimtes lagen en Feyenoord ook een beetje kans had.
Het zou me niets verbazen als hier door de KNVB nog ingegrepen wordt.
Ik vond Priske een stuk vervelender eigenlijk.quote:Op maandag 15 december 2025 13:35 schreef Fok-it het volgende:
Maar van Persie is wel echt de meest walgelijke trainer sinds jaren ja
Priske was ook een complete mismatch maar die was in ieder geval niet zo onoprecht opportunistisch, en niet zo eigenzinnig.quote:Op maandag 15 december 2025 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond Priske een stuk vervelender eigenlijk.
Dee groep kan anders wel even een huddle gebruikenquote:Op maandag 15 december 2025 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond Priske een stuk vervelender eigenlijk.
Dit kan echt niet meerquote:Op maandag 15 december 2025 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is elke wedstrijd tegen iets van een selectie en trainer de laatste tijd de oren gewassen en nog zijn de ogen niet geopend van sommigen. Stukje wensdenken genot.
Ik stel een switch met Dirk Kuyt voor.quote:Op maandag 15 december 2025 18:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hij is te licht voor Feyenoord. Kan beter eerst zn fratsen in de KKD laten zien. Omhooggevallen zelfbenoemde professor
quote:Op maandag 15 december 2025 20:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik stel een switch met Dirk Kuyt voor.
DtK moet gewoon weg als TD eerst.quote:Op dinsdag 16 december 2025 00:44 schreef De_Pel het volgende:
Ik zou hem nog wel even geven, maar wat mij betreft heeft hij geen baangarantie tot het einde van het seizoen.
De tweede plek is gewoon een harde eis, DtK moet voorbereid zijn als die in gevaar komt.
Ook waarquote:Op dinsdag 16 december 2025 09:44 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
DtK moet gewoon weg als TD eerst.
Dit jaar al!quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:36 schreef Slobeend het volgende:
De Van Persie bubbel gaat volgend jaar knappen.
Ik vond hem echt zo verdacht veel op de vrachtwagenchauffeur lijken, maar aangezien ik verder niet zoveel heb met Feyenoord zal dat wel toeval zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:44 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
DtK moet gewoon weg als TD eerst.
Epsteinfiles?quote:Op maandag 9 maart 2026 11:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als het niet gebeurt dan beschikt Robin wel over een hoop chantagemateriaal richting DtK.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |