+1quote:Op maandag 15 december 2025 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb nog nooit iets van de bankzitters gezien.
Als ik iets jongere mensen hoor dan ik (tussen de 18 en 25) dan vinden ze die Bankzitters écht hilarisch. Ik denk dat ik er gewoon te oud en cynisch voor benquote:Op maandag 15 december 2025 13:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Terwijl er de afgelopen jaren weinig is gekomen wat zo onorigineel is als de Bankzitters. Werkelijk alles aan die gasten is gemaakt
Ja ik zag een stat voorbijkomen van 15-20 en stemmen op de Top 2000. In de top 10 meest gestemde nummers 3x bankzitters. De wansmaakquote:Op maandag 15 december 2025 13:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als ik iets jongere mensen hoor dan ik (tussen de 18 en 25) dan vinden ze die Bankzitters écht hilarisch. Ik denk dat ik er gewoon te oud en cynisch voor ben
Europarlementariër Tiny Coxquote:Op maandag 15 december 2025 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Hometown "Polegate"
Kom je uit Paalgat. Lekker man
quote:Op maandag 15 december 2025 13:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als ik iets jongere mensen hoor dan ik (tussen de 18 en 25) dan vinden ze die Bankzitters écht hilarisch. Ik denk dat ik er gewoon te oud en cynisch voor ben
Tijd voor WO3 dat we al die jongeren naar het front kunnen sturen.quote:Op maandag 15 december 2025 13:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja ik zag een stat voorbijkomen van 15-20 en stemmen op de Top 2000. In de top 10 meest gestemde nummers 3x bankzitters. De wansmaak
Lekker edgy om 'de boomers te trollen'. Net als mijn generatie met de Pokemon Themesong.quote:Op maandag 15 december 2025 13:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja ik zag een stat voorbijkomen van 15-20 en stemmen op de Top 2000. In de top 10 meest gestemde nummers 3x bankzitters. De wansmaak
Dit is fascinerend.quote:
Ik moet bekennen dat ik sommige van hun videos waarin ze zichzelf kachellam zuipen best vermakelijk vind.quote:Op maandag 15 december 2025 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb nog nooit iets van de bankzitters gezien.
Al hun muziek is echt pure aidsquote:Op maandag 15 december 2025 13:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Pokémon Themesong was destijds een best leuke actie. Vind ik ook oprecht wel een leuk liedje en is ook maar ééntjequote:Op maandag 15 december 2025 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lekker edgy om 'de boomers te trollen'. Net als mijn generatie met de Pokemon Themesong.
Het zal vast komisch staan voor de mensen die het doen, maar je zet je generatie vooral voor lul.
Misschien weet hij waar je auto staat.quote:Op maandag 15 december 2025 13:56 schreef Dagoduck het volgende:
Hey, is dit die ene Dudeney?!
[ afbeelding ]
Dat stemmen op gimmicks ook de hele tijd. Bohemian Rhapsody ja hoorquote:Op maandag 15 december 2025 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
Sowieso wordt dat hele top2000 veel te serieus genomen door mensen die menen te moeten bepalen wat goede muziek is.
Iedereen overschat zijn eigen muzieksmaak.quote:Op maandag 15 december 2025 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
Sowieso wordt dat hele top2000 veel te serieus genomen door mensen die menen te moeten bepalen wat goede muziek is.
Nah, het is gewoon tijdverdrijf. Ik neem die hele lijst niet serieus maar het is gewoon lekker om erover te lullen en bekende en minder bekende nummers weer eens te horen.quote:Op maandag 15 december 2025 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |