abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 december 2025 @ 20:59:50 #1
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_219496379
De (r)overheid heeft slinks de verwachte dodentallen per jaar aangepast op de website van het RIVM, waardoor de oversterfte niet opvalt. Iets wat voorheen als oversterfte werd gezien, is nu niet meer oversterfte door de aangepaste definities. Waar Hamaslovers bezig blijven over Gaza, heeft mRNA veel meer doden veroorzaakt. In 2021 kwam het tot de grootste uitsluiting in naoorlogse tijden om mensen onder druk te zetten, razzia's en discriminatie om mensen onder druk te zetten om de genocideprikjes te nemen. Vaccinatieschade en turbokanker verwoesten levens, wat mij betreft mogen de Neurenberger tribunalen terugkomen om de genocideplegers en de mensen die misdaden tegen de menselijkheid plegen te veroordelen tot een levenslange celstraf. Het WEF is schuldig aan genocide als onderdeel van de Great Reset, waarbij het doel is om tot een nieuwe wereldorde te komen. Het Westen is de bakermat van de uitrolling van de genocideprikjes, hier is de oversterfte ook gigantisch geweest.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
pi_219496547
ik ben in de val gelokt door de wef reptillians in den haag
ik geef nu licht in het donker
pi_219496574
N=1, maar ik ken niemand die onder versterfte door vaccinatieschade valt of turbokanker heeft ontwikkeld.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_219496683
Je zal hier maar dagelijks mee bezig zijn.
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_219496826
De bezuinigingen op de GGZ hakken er flink in.
pi_219496891
Totaal gestoord die vent
pi_219497886
same shit, different day :')

Deze TS doet het er om, negatieve aandacht is ook aandacht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')