Wat wordt er gedronken?quote:Op zondag 14 december 2025 21:25 schreef Kopiko het volgende:
Dit is het uitgelezen moment om te vragen wat iedereen drinkt @:agnesgru
Stijn is nu druk met Wout Weghorst verdedigenquote:Op zondag 14 december 2025 21:31 schreef Szura het volgende:
Ik mis de dagen dat Stijn het gedrag van Dancing Dimi tot het uiterste verdedigde
Ik gooi pas een conclusie over deze opzet na de laatste 32. Mijn gevoel zegt dat deze opzet ervoor zorgt dat we minder bagger overhouden in die fase.quote:Op zondag 14 december 2025 21:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan kom ik over paar dagen weer terug
Al blijf ik nu wel even hangen
Cola Zeroquote:
ALDI-rommel.quote:Op zondag 14 december 2025 21:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn lichtjes van mijn kerstboom doen het pots niet meer
Ik heb deze bandwagon laten vallen, inmiddels.quote:Op zondag 14 december 2025 21:31 schreef Szura het volgende:
Ik mis de dagen dat Stijn het gedrag van Dancing Dimi tot het uiterste verdedigde
quote:
Nou nou nouquote:Op zondag 14 december 2025 21:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Loser, sukkel stop gewoon met darten
Endie zou ook nog wel een kans maken. Afhankelijk van of Dirk komt opdagenquote:Op zondag 14 december 2025 21:34 schreef The_Undertone het volgende:
Enkel de Decker naar de tweede ronde en daar er kansloos uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |