abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219496821
Samenvatting van Robin zijn interview.

pi_219496937
Die kans(en) van Ueda _O- wat een enorme Aldi spits is dat.

Hetzelfde geldt voor je keeper, elke bal tussen de palen is een doelpunt. Targhalinne is ook zo’n speler die snel afhaakt als het niveau omhoog gaat, Moussa…en zo kan je nog wel even doorgaan.

Je hebt nog vijf punten voorsprong, maar die zullen op deze manier snel als sneeuw voor de zon verdwijnen.
pi_219496954
twitter

Dit beeld kennen we ondertussen ook wel. En iedere keer trekt Feyenoord aan het kortste eind. Heeft met kwaliteit te maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Haringkop2 op 14-12-2025 21:54:11 ]
pi_219497132
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2025 21:46 schreef Haringkop2 het volgende:
[ x ]

Dit beeld kennen we ondertussen ook wel. En iedere keer trekt Feyenoord aan het kortste eind. Heeft met kwaliteit te maken.
Het is toch al wekenlang duidelijk dat we geen echte verschilmakers hebben die een wedstrijd met een individuele actie opengooien? Of even een middenvelder die met een vlammend schot de wedstrijd openbreekt.

De enige die dat kan is Moussa. En we weten allemaal hoe dat gaat met hem.
pi_219497233
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Het is toch al wekenlang duidelijk dat we geen echte verschilmakers hebben die een wedstrijd met een individuele actie opengooien? Of even een middenvelder die met een vlammend schot de wedstrijd openbreekt.

De enige die dat kan is Moussa. En we weten allemaal hoe dat gaat met hem.
De kans van Nieuwkoop was groter dan die van Klaassen.
En tegen PSV was de kans van Ueda voor rust groter dan die van Saibari.
Twee keer 1-0 achter.
pi_219497291
Alsof een nederlaag tegen Ajax nog niet pijnlijk genoeg is, maakt Van Persie zichzelf/Feyenoord helemaal belachelijk.
Hij vond dat we veel kansen hadden gecreëerd en vond het geen topwedstrijd vanwege de spelopvatting van Ajax.
1: Je hebt nauwelijks echte kansen gecreëerd en mag nog van geluk spelen dat Fritz-Jim het niet al veel eerder besliste.
2: Je verliest kansloos van Ajax. Als je al stelt dat het geen topwedstrijd was, dan is dat alleen omdat Feyenoord al een tijdje niet als een topclub speelt.

Dat Ajax een andere (realistische) tactiek gebruikte die beter bij de selectie past, is alleen maar verstandig.
Eigenwijs vasthouden aan je spelopvatting terwijl je bijna alles verliest, is totaal niet topclub-waardig.

Hij begint echt zwaar door de mand te vallen helaas.
  Forum Admin zondag 14 december 2025 @ 22:17:02 #107
35723 crew  GGMM
pi_219497322
Nu is xg opeens wel relevant :D

PietjePuk draait zich om in zijn graf
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_219497370
pi_219497422
xG is de meest nutteloze statistiek. Zie Bayern - Mainz ook.
pi_219497766
pi_219497879
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 20:25 schreef GGMM het volgende:
[ x ]

Dit is puur genieten.
Als je zelf wekelijks bij United en Arsenal op het hoogste niveau in de Premier League hebt geschitterd is het niet meer dan logisch dat je de lammen versus de blinden van vanmiddag niet kwalificeert als topniveau.

Terecht dat jullie gewonnen hebben maar Ajax was net zo goed troep.
blablablabla
  maandag 15 december 2025 @ 00:13:50 #112
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_219497988
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 23:43 schreef Elan het volgende:

[..]
Als je zelf wekelijks bij United en Arsenal op het hoogste niveau in de Premier League hebt geschitterd is het niet meer dan logisch dat je de lammen versus de blinden van vanmiddag niet kwalificeert als topniveau.

Ajax is zeker troep, maar vandaag (gisteren) viel dat toch wel mee? Als we even kijken naar wat Ajax dit seizoen op de mat heeft gelegd was dit toch een sterk optreden.

Veel interviews waren wel vreselijk na afloop. Die Moussa kwam wel heel dom over. V Persie zei ook een aantal frappante dingen, en wat dat interview met Mokio nou moest voorstellen (??)...lachwekkend.

Ik zie Ajax trouwens echt geen tweede worden. Deze speelstijl kunnen ze hanteren tegen de betere ploegen, maar tegen de kleintjes gaan ze nog veel punten verspelen.
pi_219498021
Wie was dit van jullie

pi_219498048
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 00:13 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Ajax is zeker troep, maar vandaag (gisteren) viel dat toch wel mee? Als we even kijken naar wat Ajax dit seizoen op de mat heeft gelegd was dit toch een sterk optreden.

Veel interviews waren wel vreselijk na afloop. Die Moussa kwam wel heel dom over. V Persie zei ook een aantal frappante dingen, en wat dat interview met Mokio nou moest voorstellen (??)...lachwekkend.

Ik zie Ajax trouwens echt geen tweede worden. Deze speelstijl kunnen ze hanteren tegen de betere ploegen, maar tegen de kleintjes gaan ze nog veel punten verspelen.
Een topwedstrijd definieert zich toch met verzorgd voetbal met fraaie passing en kansen over en weer? Net een thuisclub die zich volledig ingraaft en in de omschakeling loert op een fout van de tegenstander.
En die tegenstander die vervolgens met al het balbezit helemaal niets kan en zelfs niet in staat is om een paar fatsoenlijke kansen te creëren _O-

Moussa is qua persoonlijkheid een enorme debiel, die heeft zijn emoties nauwelijks onder controle op het veld. Altijd de angst dat hij weer een domme rode kaart pakt.
Laat staan dat hij daar buiten zinnige dingen te melden zou hebben. En zo zijn er helaas nog wel een paar die op wat voor manier dan ook er niet voor schromen om de een of andere manier compleet door de ondergrens te zakken.
blablablabla
  maandag 15 december 2025 @ 01:21:58 #115
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_219498060
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 23:43 schreef Elan het volgende:

[..]

Als de argumentatie zijn eigen maatstaf is dan slaat het ook nergens op om Feyenoord - PSV wel een topwedstrijd te noemen ; dan heb je die niet in Nederland. Hij zet zichzelf echt compleet voor lul, de kers op de taart genot. Het domste wat je altijd kunt doen is de slechte verliezer uithangen.

(en sowieso doelde hij op de manier waarop niet het niveau, want met een laag blok kun je geen topwedstrijden spelen ofzo, kijk eens naar het buitenland zou ik zeggen. Pieter Blacked maakte dit ook belachelijk)

Sowieso was het al bij Heerenveen duidelijk (maar die domme friezen haha aldus @Caland) dat hij er niet veel van kon en stront en stronteigenwijs was. Het voetbal is daar ook nogal verbeterd sinds hij weg is.

[ Bericht 3% gewijzigd door maxi-mus op 15-12-2025 01:29:24 ]
  maandag 15 december 2025 @ 01:26:11 #116
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_219498064
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 16:49 schreef Adames het volgende:

[..]
Heel de wereld is op zoek naar spelers als Hadj Moussa
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2025 22:56 schreef Caland het volgende:

[..]

Arend Martijn had wel gelijk dat heel de wereld op zoek is naar types als Hadj Moussa. In een jaartje al 20-25 miljoen waard
Wederom moker en mokerhard gelachen.
pi_219498081
quote:
10s.gif Op maandag 15 december 2025 01:21 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Als de argumentatie zijn eigen maatstaf is dan slaat het ook nergens op om Feyenoord - PSV wel een topwedstrijd te noemen ; dan heb je die niet in Nederland. Hij zet zichzelf echt compleet voor lul, de kers op de taart genot. Het domste wat je altijd kunt doen is de slechte verliezer uithangen.

(en sowieso doelde hij op de manier waarop niet het niveau, want met een laag blok kun je geen topwedstrijden spelen ofzo, kijk eens naar het buitenland zou ik zeggen. Pieter Blacked maakte dit ook belachelijk)

PSV heeft kwalitatief veel betere spelers en speelt veel meer op een aansprekende manier met fris en aanvallend voetbal. Als Feyenoord dan in goede doen is kun je daar alsnog van verliezen maar heb je in elk geval wel een mooie topwedstrijd. Zo bedoelde hij het waarschijnlijk.

Dit Ajax presteert het nu al drie keer achter elkaar om met een aanzienlijk lagere xG dan de tegenstander nipt een wedstrijd te winnen met zaadvoetbal. Dat is op zich wel bewonderenswaardig maar die gaan zichzelf daar mee echt nog wel lelijk in de vingers snijden. Het is wekelijks hakken over de sloot. Los dat het er simpelweg niet uit ziet hebben we daar niet zoveel van te vrezen voor die tweede plek.

Maar hee ik snap dat je die 2-0 ontzettend koestert gezien de staat van Ajax, en als je daarbij RvP wil even framen als Calimero moet je dat vooral doen.

quote:
Sowieso was het al bij Heerenveen duidelijk (maar die domme friezen haha aldus @:caland) dat hij er niet veel van kon en stront en stronteigenwijs was. Het voetbal is daar ook nogal verbeterd sinds hij weg is.
Negende op de ranglijst met een puntje meer dan PEC, wat een top trainer zit daar nu _O-
blablablabla
  maandag 15 december 2025 @ 02:06:57 #118
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_219498089
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 01:54 schreef Elan het volgende:

[..]
PSV heeft kwalitatief veel betere spelers en speelt veel meer op een aansprekende manier met fris en aanvallend voetbal. Als Feyenoord dan in goede doen is kun je daar alsnog van verliezen maar heb je in elk geval wel een mooie topwedstrijd. Zo bedoelde hij het waarschijnlijk.

Dit Ajax presteert het nu al drie keer achter elkaar om met een aanzienlijk lagere xG dan de tegenstander nipt een wedstrijd te winnen met zaadvoetbal. Dat is op zich wel bewonderenswaardig maar die gaan zichzelf daar mee echt nog wel lelijk in de vingers snijden. Het is wekelijks hakken over de sloot. Los dat het er simpelweg niet uit ziet hebben we daar niet zoveel van te vrezen voor die tweede plek.

Maar hee ik snap dat je die 2-0 ontzettend koestert gezien de staat van Ajax, en als je daarbij RvP wil even framen als Calimero moet je dat vooral doen.
[..]
Negende op de ranglijst met een puntje meer dan PEC, wat een top trainer zit daar nu _O-
Dat PSV veel betere spelers heeft (dan zowel Ajax als Feyenoord overigens) ben ik absoluut met je eens natuurlijk, maar dat was het punt geloof ik niet. Jij vergeleek het met zijn tijd bij United en Arsenal en dan is het beide daar mijlenver vandaan. Maar nogmaals, hij had het over spelopvatting en dat slaat gewoon nergens op. Alsof Atletico nooit toppotten heeft gespeeld ofzo. Dat ze veel betere spelers hebben en Ajax een matige selectie zou misschien ook wel eens de reden zijn dat beide ploegen het één en ander een beetje anders proberen te doen. (lol)

Oh ja je hoort mij ook nergens zeggen dat het lek nu bij Ajax boven is hoor, ik denk inderdaad dat jullie vrij simpel 2e worden. Iets anders zou ook een schande zijn trouwens. Van Persie framed vooral zichzelf eigenlijk, ik zou de media eens lezen en horen. Hij staat echt enorm voor lul. Net als heel Feyenoord vandaag tegen een gehandicapt Ajax. Zo fris en aanvallend vond ik het daar ook allemaal niet, maar goed hij heeft een hoop kansen gezien met 1 schot op goal. Wel goed om te lezen dat xGaids hier opeens weer heel populair is. En vergeten wordt dat Ajax nogal vroeg op 1-0 kwam.

'het voetbal is nogal verbeterd' en dan kom je aan met de ranglijst waar ze zo ongeveer staan waar ze horen. Ja nee, oke. En ik heb nergens die trainer een toptrainer genoemd. Het zou nogal helpen als je niet allemaal zaken gaat verzinnen en constant de doelpalen zit te verschuiven maar in gaat op wat we benoemen. Maar wel weer gelachen hoor, en het was al zo'n leuke dag.
  maandag 15 december 2025 @ 06:39:42 #119
131800 Tarado
capô de fusca
pi_219498235
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 21:08 schreef fetX het volgende:
[ x ]
pi_219498319
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 23:20 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
Dit interesseert echt niemand
pi_219498326
Je bent gewoon gigantisch in de val gelopen tegen Ajax.
pi_219498375
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 22:17 schreef GGMM het volgende:
Nu is xg opeens wel relevant :D

PietjePuk draait zich om in zijn graf
Ik vind XG ook altijd iets bedenkelijks, je kunt wel een hoop XG hebben, maar als je niet scored is dat niet iets positiefs lijkt me.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 15 december 2025 @ 07:50:39 #123
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219498376
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 01:26 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
[..]
Ik durf er nog steeds wel een hoop geld op te zetten dat die voor 20+ gaat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219498381
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 07:49 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik vind XG ook altijd iets bedenkelijks, je kunt wel een hoop XG hebben, maar als je niet scored is dat niet iets positiefs lijkt me.
Het slaat vooral nergens op. Who cares? Ik verlies liever de xG iedere wedstrijd als ik feitelijk maar win.

Het is net zoiets als de morele winnaar zijn. Morele winnaars zijn per definitie losers.
  Moderator maandag 15 december 2025 @ 07:55:25 #125
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_219498387
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 01:26 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
[..]
Ach, Feyenoorders :')

Die dachten ook wel even dat Kökcü mondjes ging snoeren in Europa.
Of dat de Melaats wel even zou gaan slagen in Engeland.

Feyenoorders :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')