Volgens mij zijn er maar weinig mensen die hem ooit een heel goede trainer hebben genoemd.quote:Op zondag 14 december 2025 18:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is gewoon geen hele goede trainer. Ik ben benieuwd hoe lang we nog in de ontkenningsfase blijven.
Je moet eigenlijk zelfs nog een beetje hopen dat je niet stiekem de laatste twee potjes in de EL wint en daarmee nog doorgaat ook.quote:Op zondag 14 december 2025 20:12 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er maar weinig mensen die hem ooit een heel goede trainer hebben genoemd.
Een enkeling heeft hem goed genoemd, de meesten 'wel ok', en zo is het ook precies.
Hij is niet baggerslecht, maar gaat het verschil niet maken voor je.
Combineer dat met een selectie vol pijntjes en fitheidsproblemen, en je kunt als vanouds niet wachten tot de winterstop. Waarna het weer 4 weken aardig lijkt, en je vervolgens niet kunt wachten tot de zomerstop.
Daar ben ik eerlijk gezegd niet bang voorquote:Op zondag 14 december 2025 20:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk zelfs nog een beetje hopen dat je niet stiekem de laatste twee potjes in de EL wint en daarmee nog doorgaat ook.
x.com vervangen voor twitter.comquote:Op zondag 14 december 2025 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon goed gedaan
[ afbeelding ]
Je had maar wat meer moeten doneren
quote:Op zondag 14 december 2025 20:24 schreef RamboDirk het volgende:
user @:zipportal geeft IT-college aan boomer @:GGMM
Godver wat sneu. Alsof ze net tegen ploeg hebben verloren die op de counter gokt in eigen huis.quote:
Eensquote:Op zondag 14 december 2025 20:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Het veel grotere probleem is dat je aanval soms Feyenoordniveau aantikt maar gemiddeld FC Utrecht is.
Deels. Denk dat Robin - ik heb toch 5 talenten die ik allemaal niet wil verhuren - van Persie hier ook wel een rol in speelt. Hoe dan ook een aanfluiting, waarvoor DtK eindverantwoordelijk is.quote:Dat kan je volledig bij Te Kloese neerleggen
Balbezit was tijdens de vorige Ajax - Feyenoord nagenoeg gelijk. Je kunt die statistieken gewoon nakijken. Dat Ajax in de Arena Feyenoord het spel zo liet maken op het middenveld heb ik nog nooit meegemaakt. We hadden bijna 60% balbezit.quote:Op zondag 14 december 2025 18:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax speelde beide Klassiekers vorig seizoen onder Farioli precies zo. Totaal niet des Ajax. Vooral verdedigen, compact, veel mensen achter de bal. Niet om aan te gluren. Het was steeds loeren op de counter en de (defensieve) fouten van de tegenstander.
zelfde niveau als heitinga, maar dat besef is er kennelijk nog niet in r'dam.quote:Op zondag 14 december 2025 20:32 schreef Solispolar het volgende:
https://www.voetbalzone.n(...)/bltd7a7cbf93f4b9329
Haha dat jullie zo kansloos van dit Ajax verliezen is al chanant, maar dat je trainer dit loopt uit te kramen is hemeltergendJe hebt slechte verliezer, dan heb je Sjaak Zwart en pas dan heb je Robin van Persie.
Oh bedoelde het ook zeker niet als diskwalificatie want ze hebben gewonnen dus who cares. Zij lachen het laatst.quote:Op zondag 14 december 2025 18:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gezien de kwaliteiten van dit Ajax had je dit allang moeten verwachten. Zeker na zo’n vermoeiende en pijnlijke Europese wedstrijd ga je dan toch gewoon zelf ook een op een spelen. Dan speel je maar een kutwedstrijd, maar dan moet je op individuele kwaliteit dit kunnen winnen.
Volkomen de val in getrapt en nul reflectie achteraf, dat vind ik wel pijnlijk.
De nieuwe Goukaquote:Robin van Persie strooit wel erg vaak met superlatieven voor een formatie die zeven van de laatste tien wedstrijden verloor
Feyenoord zit in een diepe sportieve crisis. Althans, als je het aan de aanhang vraagt. Robin van Persie ziet het anders, de trainer van Feyenoord denkt dat de speelwijze en het negeren van de waan van de dag uiteindelijk voor verlossing zorgt.
In Rotterdam dachten ze dat ze ‘gewoon’ zouden winnen, nadat ze een 1–3-voorsprong hadden weggegeven tegen FCSB (quote:Op zondag 14 december 2025 20:39 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
zelfde niveau als heitinga, maar dat besef is er kennelijk nog niet in r'dam.
Jaquote:Op zondag 14 december 2025 19:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Maar nergens om doen Hwang, Valente, Timber en Steijn nou echt zoveel onder voor Til, Saibari, Veerman en Mauro Junior? Dat is mijns inziens inwisselbaar.
Wie precies?quote:Op zondag 14 december 2025 20:53 schreef User98182 het volgende:
[..]
In Rotterdam dachten ze dat ze ‘gewoon’ zouden winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |