Als ik dit zie, gaan er straks bij de heren veel de finish niet halenquote:Op zondag 21 december 2025 13:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een heerlijk selectief parcours
Was dat het met het achteruit kijken op de finish?quote:Op zondag 21 december 2025 14:04 schreef Faraday01 het volgende:
Die muur van Franchorchamps, dat was inderdaad wel iets
https://www.veldritkrant.(...)ond-in-francorchamps
Goed filmpje wel.quote:Op zondag 21 december 2025 14:28 schreef Dagoduck het volgende:
Dook er iemand in het water gisteren?
Link?quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:49 schreef Marcoss het volgende:
Mathieu heeft dat soort dingen toch wel vaker geroepen? Alleen nu met een duidelijk eindpunt als laatste cross (maar dat is vooral door de vraagstelling)
quote:Dat bevestigde hij zondag nog eens voor de start in Koksijde. “Ik heb altijd aangegeven dat ik wil stoppen in eigen land, met het record. In het veldrijden is er niet veel meer te winnen voor mij. Stoppen is zeker een optie maar er is nog niks beslist”, vertelde Van der Poel. Dat sloot aan bij wat hij zaterdag vertelde: “Met Hulst zou het mooi zijn om het record wereldtitels te halen in eigen land. Ik ga niet eeuwig blijven crossen. Ooit moet er een einde zijn. Ik heb altijd gezegd dat ik op een hoogtepunt wil eindigen. Zowel op de weg als in de cross. Of het WK in Hulst de ultieme afscheidsceremonie wordt? Wie weet.”
Na het WK in Hulst op 1 februari is er ook nog de GP Adrie Van Der Poel, in Hoogerheide. Maar op de vraag of hij daar niet wil stoppen antwoordt Van der Poel: Als je in Hoogerheide pas vijfde wordt, heb je toch die nasmaak. Dan stop je niet met een zege. Als ik in Hulst wereldkampioen word, heb ik de keuze om het daar te doen.”
Was dat Roger zelf die op zijn bakkes ging?quote:Op zondag 21 december 2025 14:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Formidabele archiefbeelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |