Dat is die nu spontaan vergeten.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Jutta en Femke hadden anders weinig last van het OKT...
Poolse mannen zien er wel vaker een stuk ouder uit.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:21 schreef AllesKaputt het volgende:
Het blijft fascinerend dat Żurek nog maar 26 jaar is, geboren in Afrika?
Dus als je ziek bent ben je de lul.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit dus. Daarnaast eisen dat je de winnende tijd met maximaal 5% mag overschrijden om punten te pakken.
Dit ja. Goed excuus ja. Of van wij hebben hard doorgetraind alsof de rest dat niet doet.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:27 schreef Felagund het volgende:
Voor de Nederlanders zijn de Spelen een heel andere wedstrijd! Voor de buitenlanders geldt dit niet!
Dat mag ik hopen ja, enige uitzondering zijn misschien de Polen voor wie het EK ook belangrijk was.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit ja. Goed excuus ja. Of van wij hebben hard doorgetraind alsof de rest dat niet doet.
Nee die begint om 19.45 op NPO3.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:35 schreef AllesKaputt het volgende:
Uitzending op NPO1 stopt om 20:00, gaat pas weer verder op NPO3 om 20:25?
Zo was het altijd. Fit blijven is ook een kwaliteit.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dus als je ziek bent ben je de lul.
Het heeft grote consequenties, omdat je de wedstrijd daarna meestal in de B-Groep moet rijden waar minder punten te verdienen valt.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo was het altijd. Fit blijven is ook een kwaliteit.
Nog wel even afwachten of ik dan weer niet word beflikkerd door de gids van Ziggoquote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:37 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
OK, dan word ik beflikkerd door Teletekst.
Ja de regels rondom A groep / B groep mogen wel aangepast worden.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:39 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Het heeft grote consequenties, omdat je de wedstrijd daarna meestal in de B-Groep moet rijden waar minder punten te verdienen valt.
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nog wel even afwachten of ik dan weer niet word beflikkerd door de gids van Ziggo
De stagiair die pagina 203 doet zat te slapen.quote:
Omdat Hersman en Dijkstra kampioen zijn in uit hun nek lullenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:41 schreef Aguero het volgende:
Waarom noemen ze Inzell een laaglandbaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |