Verblind door de haat jegens hem.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
De helft hier had hem liever thuis gelaten, want leuk verhaal.
Ze waren van afstand geswitchted natuurlijk in dat gevalquote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
De helft hier had hem liever thuis gelaten, want leuk verhaal.
Dat was dan inderdaad logisch geweest.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ze waren van afstand geswitchted natuurlijk in dat geval
Mocht dat uberhaupt? Dacht ergens gelezen te hebben dat de bond dat niet toe had gelaten.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ze waren van afstand geswitchted natuurlijk in dat geval
Dat zeiden ze eigenlijk vooral als reactie op de commotie. En ook dat er geen officieel verzoek was ingediend (vrij logisch dat die er niet was voordat de selectie rond was). Maar als Nuis zich zou afmelden op de 1000 meter en Prins op de 1500 meter dan heeft de bond daar niks over te zeggen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mocht dat uberhaupt? Dacht ergens gelezen te hebben dat de bond dat niet toe had gelaten.
I.p.v. een 1500 meter kuchje een 1500 meter kots.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 21:05 schreef hhh38 het volgende:
Stolz blijkbaar overgegeven na de wedstrijd. Lekker zo’n 1500 meter.
Die levert altijd, bij elk interview.quote:
Ik zie het wel gebeuren, want eigenlijk staat die er altijd als het moet. Al hangt het denk ik wel af van de rit.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 21:06 schreef hhh38 het volgende:
Kongshaug is er ook niet Kjeld. Ik zie die medaille niet gebeuren.
Half Nederland zit dan schuimbekkend op de bank.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 21:07 schreef Pino112 het volgende:
Een documentaire over Nuis, dat wordt leuk.
Ik verwoorde het verkeerd, natuurlijk kan het. Maar ik denk dat ie er net naast grijpt.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 21:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zie het wel gebeuren, want eigenlijk staat die er altijd als het moet. Al hangt het denk ik wel af van de rit.
Die kans blijft alsnog wel groot ja. Want de concurrentie op de afstand is erg groot. Al helemaal als de omstandigheden echt zo zwaar worden als gedacht.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 21:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik verwoorde het verkeerd, natuurlijk kan het. Maar ik denk dat ie er net naast grijpt.
De zware omstandigheden zijn inmiddels wel tot mythische proporties opgeblazen, volgens mij zag ik dat het waarschijnlijk ongeveer even snel zal zijn als Hamar.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 21:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die kans blijft alsnog wel groot ja. Want de concurrentie op de afstand is erg groot. Al helemaal als de omstandigheden echt zo zwaar worden als gedacht.
Die omstandigheden lijken inderdaad wel wat overdreven te worden ja. Wat meestal wel gebeurd bij de Olympische banen. Stolz kan alleen maar van zichzelf verliezen of hij moet niet helemaal fit zijn zoals afgelopen WK. Het gaat wat eventuele spanning voor hem betreft zal het afhangen hoe de 500 meter gaat. Dat is dan nog de afstand waarop die zelf goed kan zijn, maar niet wint. Als hij die wel al wint dan wint die de rest ook wel.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 21:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De zware omstandigheden zijn inmiddels wel tot mythische proporties opgeblazen, volgens mij zag ik dat het waarschijnlijk ongeveer even snel zal zijn als Hamar.
Maar dan zijn types als Kongshaug, Eitrem en Jilek wel in het voordeel. En Ning heeft over het algemeen ook wel een iets beter slot dan Nuis.
Denk dat het ongeacht de omstandigheden wel vaststaat dat Stolz gaat winnen. Tenzij hij ineens bezwijkt onder de druk.
Ze hebben 1 keer op de baan gereden, waarbij Messer als ijsmeester al zei dat er echt nog veel ruimte is voor verbetering en dat dat toen nog maar de basis wasquote:Op vrijdag 23 januari 2026 21:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die kans blijft alsnog wel groot ja. Want de concurrentie op de afstand is erg groot. Al helemaal als de omstandigheden echt zo zwaar worden als gedacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |